Lietuvos susisiekimo infrastruktūros įmonių grupei „Tiltra Group” priklausanti kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai” baigia Kauno Raudondvario tilto remontą. Jau šį antradienį tiltu transporto eismui nebebus taikomi apribojimai, o per birželį bus baigti ir likę darbai – sutvirtinti šlaitai, paženklinta danga, įrengti apsauginiai metaliniai aitvarai, sutvarkyta aplinka. Remonto metu tiltas per Nevėžį buvo praplatintas ir šiuo metu jo plotis siekia 14,6 metro (iki remonto – 9 metrai). Per tiltą taip pat buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas. Pasak „Kauno tiltų” techninio direktoriaus Vitalijaus Popovo, darbų grafikas visuomet buvo labai įtemptas. „Pagal projektą turėjome ne tik pastatyti naują tiltą ir nugriauti senojo perdangą, tačiau visuomet privalėjome išlaikyti ir transporto judėjimo tęstinumą”, – sakė V. Popovas. Remonto metu tilto per Nevėžį surinkimui buvo sunaudota 11 228 vnt. varžtų, laikančiosioms tilto sijoms sunaudota 364,67 tonų metalo, sudėti 48 atraminiai guoliai. Į monolitines tilto konstrukcijas sudėta 89 tonos armatūros tinklų – tai virš 100 kilometrų armatūros strypų. Tiltui sunaudota 1357 m3 (apie 3 000 tonų) betono. Demontuoto senojo tilto asfaltbetonio kiekis sudarė 84 tonas, apsauginis betono sluoksnis – 87 tonas, laikančiosios konstrukcijos – 1404 tonas. 2008 m. rugsėjį pradėtas remontuoti tiltas per Nevėžį yra valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas-Jurbarkas 8,7 kilometre. Visas lėšas tilto remontui skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Bendra projekto vertė siekia apie 25 mln. litų (su PVM).