Nuo šių metų birželio 1 d. bendrovės „Audimas“ prekės ženklo vykdomojo direktoriaus pareigas (Executive Brand Director) pradeda eiti p. Hardy Schulz. Jis šiose pareigose keičia p. Vestą Krungolcienę, vadovavusią šiai veiklai nuo 2016 metų.
Hardy Schulz yra dirbęs vadovaujamą darbą gerai žinomose aprangos prekės ženklų įmonėse Esprit, C&A, TakkoFashion.
„Esu laimingas, galėdamas prisijungti prie geriausio lietuviško sporto ir laisvalaikio aprangos prekės ženklo komandos AB „Audimas” įmonėje. Man tai yra labai didelė garbė ir didelis įsipareigojimas. Man svarbu, kad ši įmonė pati kuria ir vysto savo gaminius Lietuvoje. Aš matau labai dideles galimybes išnaudoti AB „Audimas” turimą poziciją rinkoje ir savo ilgametę asmeninę patirtį prekės ženklo verslo plėtrai už Lietuvos ribų. Dabartinėje aplinkoje stiprioms įmonėms atsiveria daug naujų, netikėtų galimybių. Privalome tai išnaudoti.”
„Hardy Schulz verslo valdymo patirtis aprangos prekės ženklų versle tarptautinėse rinkose bei profesinė kompetencija aprangos produktuose suteiks AB „Audimas” prekės ženklo verslui naujas galimybes, siekiant ambicingų plėtros tikslų už Lietuvos rinkos ribų. Covid-19 pandemija dar kartą parodė, kad, esant tokiems dinamiškiems rinkos pokyčiams, svarbu veikti greitai. AB „Audimas” 10 metų vystytas nuosavas elektroninės prekybos kanalas labai pasiteisino ir atvėrė naujas galimybes tolimesnei plėtrai“, – sako AB „Audimas“ valdybos pirmininkas Šarūnas Šiugžda.
Nuo 2016 metų AB „Audimas” prekės ženklo veiklai vadovavusi Vesta Krungolcienė subūrė labai stiprią prekės ženklo verslo komandą, kuri sugebėjo atnaujinti produktų asortimentą, optimizuoti prekybos tinklą, atlikti visą eilę labai sėkmingų kolaboracijų su žinomiausiais Lietuvos aprangos dizaineriais.
AB „Audimas” yra vienintelė Lietuvoje sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos prekinio ženklo tinklą valdanti įmonė. Šiuo metu Lietuvoje veikia 16 nuosavų ir frančizės pagrindu valdomų parduotuvių bei labai sparčiai auganti www.audimas.lt el. parduotuvė. Bendrovė ne tik kuria ir gamina aprangą savo nuosavo prekės ženklo tinklui, tačiau taip pat teikia premium kategorijos sportinės aprangos prekės ženklų aprangos kūrimo ir gamybos paslaugas žinomiausiems Europos ir pasauliniams prekių ženklams. 2019 m. AB „Audimas” metinė apyvarta siekė beveik 24 mln. EUR.
Pranešimą paskelbė: Jurgita Gižaitė-Tulabienė, UAB Headline agency