Verslas

Atnaujinta svetainė „Mano TEO” paslaugas leis užsisakyti greičiau ir patogiau

Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB atnaujino internetinę savitarnos sistemą „Mano TEO” (www.manoteo.lt), kurioje užsisakyti ir valdyti TEO paslaugas bus galima greičiau ir patogiau. Atnaujintoje svetainėje veiks ir virtualus „pokalbių kambarys”, jame klientai galės „gyvai” pasitarti dėl tinkamiausių paslaugų. Tai viena pirmųjų tokio tipo internetinių savitarnos svetainių Lietuvoje, leisianti patogiau ir efektyviau aptarnauti klientus bei didinti internetu parduodamų TEO paslaugų skaičių. „Mano TEO” apjungus technologijų bei paslaugų užsakymo sistemų galimybes, klientai iš karto savo ekrane gaus informaciją apie technines paslaugų teikimo sąlygas. Išsirinktas balso telefonijos, interneto ar skaitmeninės televizijos paslaugas klientai galės čia pat ir užsisakyti. Svetainėje „Mano TEO” sukurtame „Pagalbos centre” klientams bus pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus, o tinkamiausias paslaugas padės išsirinkti virtualus „Paslaugų gidas”. TEO Pardavimo ir klientų aptarnavimo tarnybos vadovo Dariaus Gudačiausko teigimu, didžioji bendrovės klientų dalis informacijos apie paslaugas ieško internete. „Sudarėme galimybes virtualioje erdvėje ne tik patogiai ir greitai užsisakyti paslaugas bet ir gyvai gauti atsakymus į visus galimus klausimus”, – sakė D. Gudačiauskas. Internetine savitarnos sistema „Mano TEO” šiuo metu naudojasi daugiau nei 360 tūkst. klientų. Vien per šiuos metus šis skaičius išaugo daugiau nei 60 tūkstančių. Elektronines sąskaitas svetainėje „Mano TEO” šiuo metu gauna daugiau nei pusė TEO klientų. TEO skaičiavimais, visiems bendrovės klientams atsisakius popierinių sąskaitų, per metus būtų sutaupyta dar maždaug 50 tonų popieriaus. Sąskaitų ir vokų siuntimui TEO naudoja tik perdirbtą popierių, kurio gamybai kuriam gaminti naudojami tik specialiai tvarkomose teritorijose auginami medžiai, o popieriui balinti – mažiau kenksmingos gamtai medžiagos. Visą parą veikianti „Mano TEO” leidžia internetu užsisakyti naujas paslaugas, valdyti esamas, apmokėti už bendrovės teikiamas paslaugas, peržiūrėti skambučių telefonu išklotines ir kitų paslaugų vartojimo statistiką, pasinaudoti lojalumo programos „Bičiuliai” taškais ir prizais, gauti specialius pasiūlymus. Apie TEO LT, AB TEO LT, AB teikia integruotas telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugas Lietuvos gyventojams ir verslui. Ilgametę patirtį telekomunikacijų versle turinti bendrovė itin didelį dėmesį skiria paslaugų kokybei ir klientų poreikiams. Maždaug 68 proc. TEO LT, AB akcijų tiesiogiai ir netiesiogiai valdo telekomunikacijų bendrovė „TeliaSonera AB (publ)”, veikianti daugiau nei dvidešimtyje šalių Europoje ir Azijoje. TEO LT, AB akcijomis prekiaujama „NASDAQ OMX Vilnius” vertybinių popierių biržoje.

Parašykite komentarą