Technikos įmonės verčiamos „draugiškomis aplinkai” ir tai sparčiai keičia jų gaminamą produkciją Tarptautinis žurnalas „Newsweek” sudarė metinį „eko-draugiškų” įmonių 2010 sąrašą, kuriame 3 iš įmonių penketo buvo inovatyvių technologijų milžinai IBM, HP ir Sony. Po jų sekė kitos žinomos organizacijos – Vokietijos Telekomas, Toshiba, Vodafone ir Nokia. Šioms korporacijoms gigantams sunku atsilaikyti prieš milijoninius kaltinimus neekologiškumu, todėl organizacijos, norėdamos vykdyti savo ekologiškumo įsipareigojimus, visiškai atsidavė naujajai, „draugiškai aplinkai”, darbo krypčiai. Tačiau vartotojai įžvelgia keletą labiau pastebimų skirtumų: „Dell”, kuri pagal tam tikrus parametrus yra „žaliausia” įmonė Jungtinėse Valstijose, naudoja inovatyvias ir ekologiškas pakuotes „bamboo packaging”; „Apple”, įmonė, kuri dažniausiai nepateikia veiklos duomenų minėto tipo žurnalų sąrašams, sumažino produkcijos pakavimo kaštus; ir Intel stengiasi gaminti procesorius, kuriuose būtų kuo mažesnis švino kiekis. Vis dėlto, taip kaip Google, daugelis šių įmonių siekia pristatyti novatorišką įsisąmoninimą apie aplinką ekonomiškumo ir sąžiningumo atžvilgiu: pavyzdžiui, Dell svetainės skaičiuoklė tvirtina, kad kiekvieną sekundę įmonės klientai, naudodami „žaliąsias” technologijas, sutaupo apie 30 svarų. Tokios įmonės, kaip Isotrak, kurios siekia, kad transporto priemonių naudojimas būtų efektyvesnis, tvirtina, jog jų vartotojai sutaupo 100 svarų išlaidų per metus. Netgi didžiausi ekologiškumo skeptikai mano, jog tai yra patraukli perspektyva. Vinod Khosla, indų-amerikiečių milijardierius, kuris sulaukė sėkmės savo kompiuterinės technikos įmonėje „Sun Microsystems”, šiuo metu turi 1 milijardo dolerių kapitalo fondą, kuris investuoja į „žaliąsias” įmones. Jis teigia, kad kiekvienas verslininkas turi 90% nesėkmės tikimybę, tačiau faktas, jog tokios technologijos, kaip inovatyvūs baterijų patobulinimai, kurie traukia Khosla‘os dėmesį, rodo, jog įmonių „žalieji” tikslai gali būti naudingi visiems vartotojams, naudojantiems elektromobilius ar išmaniuosius telefonus. Anot „Dell” kompanijos steigėjo ir generalinio direktoriaus Michael Dell, „dėmesio sutelkimas į aplinkos valdymą ir rėmimą padeda mums būti atsakingesniais partneriais mūsų klientams. Mes visi galime pasiekti didesnio efektyvumo naudodami „žaliąją” produkciją, sprendimus, paslaugas, o inovatyvios programos turėtų būti kiekvienos organizacinės kultūros dalis”. Kaip kuriose organizacijose „žaliasis” susidomėjimas skatina inovacijų kūrimąsi žymiai „gilesnėse” srityse. Pavyzdžiui, naujasis Intel dėmesio centras buvo atrastas 2006 metais, kuomet įmonė išbandė anglies pluošto produkcijos pritaikymo procesoriams galimybę. Gauti bandymo rezultatai įtikino įmonę į produkcijos kūrimą pažvelgti kitu kampu. Kuo daugiau įmonių įžvelgia ekonominę naudą iš buvimo „žaliąja”, tuo mes turime didesnį produktų pasirinkimą, kurie atspindi pasikeitusį verslininkų požiūrį. Pavyzdžiui, Dell šiuo metu turi išskyrusi „žaliąjį sandėlį” nuo pagrindinio. Greitai rinkoje pasirodys nauja produkcija: išmanieji „Siemens” ir vietiniai B&Q energijos matuokliai paruošti kitų metų pasirodymui. Šie prietaisai leis mobiliųjų telefonų priedų ir kitų prietaisų pagalba, nuotoliniu būdu, reguliuoti šviesą, energiją ir šildymą, panaudojant tuos pačius išradimus namuose , kuriuos didesnės įmonės jau naudoja stambiose gamyklose. Lietuvos inovacijų centro konsultantė Asta Šukienė Šaltinis: The Telegraph