Laisvalaikis

Artėjant vasarai – 100 spalvų išbandytas, žymių nepaliekantis dezodorantas

Lietuvos prekybos vietas neseniai pasiekė naujiena dezodoruojamųjų produktų kategorijoje – „Dove Invisible Dry“ antiperspirantas. Tai pirmasis antiperspirantas rinkoje, kuris buvo išbandytas su 100 spalvų. Šio bandymo tikslas buvo įsitikinti, kad naujasis „Invisible Dry“ iš tiesų neturi įtakos drabužių audinių spalvoms, ir kitaip nei daugelis dezodorantų, nepalieka baltų ar geltonų dėmių ant drabužių.

„Kiekviena moteris bent kartą yra susidūrusi su nemaloniomis dezodoranto paliekamomis žymėmis ant tamsių ir ryškių drabužių ar yra pastebėjusi, kad ilgainiui ant baltų audinių susidaro geltonos dėmės. Tai ypač aktualu šiltuoju metų laiku, kai vis dažniau dėvime spalvingus drabužius. Dėl to, kurdami naują „Dove Invisible Dry“, išbandėme jį net su 100 skirtingų atspalvių, ne tik juoda ar balta, bet ir skirtingais raudonos, geltonos, mėlynos, žalios ir kitais. Tai leido įsitikinti, kad produktas nedaro įtakos spalvotiems audiniams ir nepalieka neestetiškai atrodančių žymių“, – sakė „Dove“ dezodorantų kategorijos produktų vadovė Evita Meiere.

Pasak jos, „Dove Invisible Dry“ sudėtyje, kitaip nei daugelyje dezodorantų, yra mažiau spalvai įtaką darančių medžiagų, dėl kurių nukenčia drabužiai. Kaip ir kituose „Dove“ produktuose, jame taip pat yra ketvirtadalis drėkinamojo kremo, kuris puoselėja jautrią pažastų odą ir padeda jai atsigauti po skutimo.

Prekybos vietose jau dabar galima įsigyti patogiausią naudoti „Dove Invisible Dry“ antiperspirantą – galima rinktis purškiamą, rutulinį ar pieštukinį variantą.

Apie „Dove“

„Dove“ yra vienas geriausiai žinomų asmens priežiūros priemonių prekių ženklų pasaulyje, kurio produkciją gamina „Unilever“. „Dove“ produktai – kūno prausikliai ir purškikliai, veido priežiūros priemonės, antiperspirantai ir dezodorantai, plaukų priežiūros ir formavimo priemonės moterims bei vyrams – yra parduodami beveik 80 šalių visame pasaulyje. „Dove“ visame pasaulyje stengiasi skatinti ir puoselėti natūralų moterų grožį ir įkvėpti jas pasitikėti savimi. „Dove“ vizija – pasaulis, kuriame grožis yra pasitikėjimo savimi, o ne nerimo šaltinis.

Parašykite komentarą