Verslas

 „Aprangos“ grupė jungiasi prie „Vilnius Outlet“

„Aprangos“ grupė, mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse, spalio 22 d. Vilniuje, naujame prekybos centre „Vilnius Outlet“ atidarė dvi naujas parduotuves – „Apranga išparduotuvė“ ir „Outlet Space“. Šiais projektais užbaigiama Grupės investicinė programa šiais metais.

„Išparduotuvių segmentas yra sparčiai auganti mažmeninės prekybos drabužiais rinkos dalis. „Vilnius Outlet“ kaip projektas atrodo patrauklus bei telkiantis plačią auditoriją, todėl neatsitiktinai čia atidarome dvi parduotuves: „Apranga išparduotuvę“ bei premium prekių išparduotuvę „Outlet Space““, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Pasak R. Pervenecko, pernai bendrovė Latvijoje, išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala“ taip pat atidarė „Outlet Space“ koncepcijos parduotuvę, kurios asortimentą sudaro pasaulyje žinomi premium prekės ženklai.

Įgyvendino investicinius planus

Grupė 2021m. jau pertvarkė ar rekonstravo dešimt bei atidarė penkias naujas parduotuves. Vienas iš naujausių projektų: pristatytas naujas prekės ženklas „Hugo“, kurio atidarytos net 3 parduotuvės per 3 mėnesius Lietuvoje, taip pat Vilniuje, Rotušės a. buvo pertvarkytas ir atnaujintas prabangos segmento parduotuvių tinklas.

Bene daugiausiai investicijų šiemet sulaukė Klaipėda, kur buvo įgyvendinti net šeši projektai.

Kaune „Akropolio“ prekybos centre buvo atidaryta beveik dvigubai didesnė 3000 kv. m. naujausia „Zara“ parduotuvė bei atnaujintos „Mango“ ir „Aldo“ parduotuvės.

„Mūsų investicijos šiemet beveik dvigubai viršija 2020 metų investicijas. Tiek šiemet, tiek pernai mūsų veiklą stipriai paveikė pandemija, susidūrėme su precedento Europoje neturinčiais veiklos ribojimais, tačiau sudėtingą laikotarpį siekėme panaudoti kuo efektyviau, kad išsaugotume visas darbo vietas ir galėtume sėkmingai tęsti veiklą bei įgyvendinti projektus, kurie bus svarbūs artimiausiais metais,“, – šių metų investicijas komentuoja R. Perveneckas.

Grupė Lietuvoje šiemet pertvarkė virš 10 tūkst. kv. metrų prekybos ploto.

Dėmesys elektroninei prekybai

Šiemet Grupė taip pat investavo ir į tolesnę fizinių parduotuvių bei elektroninės prekybos integraciją bei omnikanalės prekybos vystymą.

Vystant nuosavą Soulz.lt bei kitas e. komercijos platformas daugiausiai dėmesio buvo skiriama vartotojo patirčiai gerinti bei išnaudoti valdomo fizinio prekybos tinklo bei el. prekybos kanalų sinergijos efektyvumą.

 „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 171 parduotuvių tinklą (102 Lietuvoje, 46 Latvijoje ir 23 Estijoje), kurių plotas sudaro 93 tūkst. kv. m.

Pranešimą paskelbė: Tadas Marčiukaitis, APB „Apranga“

Rekomenduojame
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Parašykite komentarą