Lufthansa gavo pirmuosius 15 užsakytų Airbus A380, o dar trys papildys oro laivyną 2010 metais. Savo naujuosius aukščiausios klasės orlaivius Lufthansa naudos skrydžiams į Tokiją, Pekiną ir Johanesburgą. Perdavimo ceremonijos Hamburge metu Lufthansa atidengė savo naują, viršutiniame denyje įrengtą, pirmosios klasės saloną su aštuoniomis erdviomis sėdimosiomis vietomis. Viršutiniame denyje taip pat yra 98 verslo klasės sėdimos vietos, o erdviame pagrindiniame denyje įrengta 420 ekonominės klasės sėdimų vietų, užtikrinančių unikalų patogumo ir erdvumo pojūtį. Bendrovės Lufthansa orlaiviuose A380 įmontuoti Rolls-Royce Trent 900 varikliai. „Su A380 orlaiviais Lufthansa šiandien pereina į naują lygmenį. A380 – tai patys šiuolaikiškiausi ir mažiausiai aplinkai kenkiantys orlaiviai. Be to, jie nepaprastai tylūs, todėl taps geidžiamiausiais orlaiviais tokių metropolių kaip Londono, Niujorko, Tokijo ir, žinoma, Frankfurto oro uostuose. Kol Lufthansa keleiviai mėgausis visose klasėse siūloma didesne erdve ir unikaliu salono komfortu, oro linijoms pelną garantuos precedento neturintis A380 efektyvumas,“ – teigė Airbus prezidentas ir generalinis direktorius Tom Enders. „Aš dėkoju Lufthansa bendrovei už puikų bendradarbiavimą kuriant ir sertifikuojant A380.“ Nuo pat A380 programos pradžios Lufthansa ir Airbus glaudžiai bendradarbiavo visose srityse nuo orlaivio dizaino iki jo sertifikavimo. Nuo 2005 iki 2010 metų su orlaiviais A380 buvo atlikta keletas oro uosto suderinamumo tyrimų pagrindinėje Lufthansa bazėje Frankfurte. Salono saugumo ir evakuacijos bandymų metu Lufthansa orlaivių įgulos sėkmingai evakavo 873 žmones vos per 78 sekundes. Lufthansa taip pat buvo pagrindinis partneris per pradinius žemėje vykdomus „virtualius“ skrydžius ir pirmųjų tikrų didelių atstumų skrydžių metu. „Skrisdami A380, keleiviai gali tikėtis labai ypatingos skrydžio patirties,“ – orlaivių perdavimo metu teigė Volfgangas Mayrhuberis, Deutsche Lufthansa pirmininkas ir generalinis direktorius. „Bendradarbiaudami su Airbus, mes ištobulinome ir įdiegėme nemažai techninių salono dizaino ir įrengimo sprendimų, kurių pristatymas šiame orlaivyje – pasaulinė premjera. Dėl novatoriškų salono oro reguliavimo, apšvietimo ir garso izoliacijos sistemų bei skrydžio metu siūlomų pramogų mūsų A380 orlaivis yra išties unikalus. Mūsų pilotai, technikai ir aptarnaujantis personalas buvo intensyviai mokomi ir yra visiškai pasiruošę šiam visiškai naujo lygio skrydžiui. Jie džiaugiasi orlaiviu ne mažiau nei mūsų keleiviai, kurie dabar užsisako bilietus būtent skrydžiams su A380.“ Bendroves Lufthansa ir Airbus sieja ilga bendradarbiavimo istorija. 1976 metais Lufthansa perėmė pirmąjį Airbus A300B4. Pateikusi 274 užsakymus, šiandien oro bendrovė Lufthansa yra didžiausia Airbus klientė. Šiandien šių oro linijų bendrovės oro laivyne, kurį sudaro daugiau nei 180 orlaivių, galima rasti beveik visų Airbus siūlomų modelių lėktuvų. A380 nepaprastai efektyviai naudoja kurą – 100 kilometrų vienam keleiviui sunaudojama mažiau nei trys litrai. Dėl puikių aerodinaminių savybių A380 atitinka griežčiausius šiandien taikomus triukšmo apribojimus, todėl yra tyliausias iš visų šiuo metu skraidančių orlaivių. Visiškai naujas dviejų denių orlaivis pakildamas ir nusileisdamas sukelia tik pusę to triukšmo, kurį sukeldavo ankstesnis didžiausias keleivinis orlaivis. A380 taip pat užtikrina daugiau vietų keleiviams, todėl nebėra būtinybės didinti skrydžių skaičiaus. Taigi, tai yra dar vienas nuoseklaus augimo sprendimų perpildytuose oro uostuose. Puikios orlaivio eksploatacinės savybės ir įdiegtos pirmaujančios technologijos užtikrina platesnes orlaivio galimybes ir jo eksploatacijos ekonomiškumą. Skrendant daugiau nei 15 000 km/ 8300 nm, vieno keleivio mylios pervežimas kainuoja 24 procentais mažiau nei artimiausio konkurento.