Transportas

„Air Lituanica“ ir toliau rūpinasi keleiviais

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ nuo gegužės 22 d. vidurdienio nutraukė visus skrydžius ir dabar imasi įgyvendinti visas įmanomas priemones, kad keleivių, kurie yra įsigiję skrydžių bilietus, planai būtų sutrikdyti kuo mažiau.

Gegužės 22 d. „Air Lituanica“, susitarė su oro linijų bendrove „Air Baltic“, kad gegužės 22-29 dienomis visi „Air Lituanica“ keleiviai būtų perkeliami į šios aviakompanijos skrydžius. Šiandien, gegužės 25 d., buvo susitarta dėl keleivių pervežimo su „Air Baltic“ pratęsimo dar vienai dienai.
Gegužės 30 d. visi „Air Lituanica” keleiviai taip pat gaus pasiūlymą skristi su „Air Baltic“ su persėdimu Rygoje. „Air Baltic“ skraidina keleivius visais „Air Lituanica“ maršrutais: į ir iš Amsterdamo, Briuselio, Prahos, Miuncheno, Berlyno, Paryžiaus, Bilundo, Prahos, Stokholmo, Hamburgo ir Talino.
„Air Baltic“ Klientų aptarnavimo centras šiems keleiviams persiųs naujus skrydžio bilietus bilieto rezervacijoje nurodytais kontaktais. Jeigu keleiviams pasiūlytas naujas maršrutas su „Air Baltic“ netiks, jie galės atsisakyti skristi ir paprašyti pinigų už bilietus grąžinimo. Visi skrydžių keitimai bus vykdomi be jokių papildomų išlaidų keleiviams.
Ateinančias dienas, gegužės 26-27 d., „Air Lituanica“ dar tarsis su „Air Baltic“, kad ir keleiviai, kurių skrydžiai buvo suplanuoti gegužės 30 d. – birželio 5 d., būtų perkelti į „Air Baltic“ skrydžius.
Informaciją ir konsultacijas keleiviams nuolat teikia „Air Lituanica“ Klientų aptarnavimo centras. Taip pat keleiviams, negavusiems informacijos apie naują skrydžių maršrutą arba norint pakeisti pasiūlytą maršrutą, informaciją gali suteikti „Air Baltic“ Klientų aptarnavimo centras.
Su visais nukentėjusiais keleiviais bus atsiskaitoma taip, kaip numato Europos Bendrijos Reglamentas Nr. 261/2004 ir Monrealio Konvencija – grąžinami sumokėti pinigai už bilietus. Keleiviai dėl neįvykusio skrydžio turi kreiptis į tą įstaigą – pardavėją, iš kurio bilietas buvo pirktas, t. y. kelionių agentūrą, bilietų platinimo sistemos administratorių ir pan. Keleiviai, kurie pirko bilietus „Air Lituanica“ interneto svetainėje, gali iškart užpildyti pinigų grąžinimo formą, esančią www.airlituanica.com, arba rašyti laišką el. paštu fly@airlituanica.com.
Per paskutines keturias dienas į „Air Lituanica“ Klientų aptarnavimo centrą buvo gauta virš 3000 užklausimų elektroniniu paštu bei apie 6500 skambučių. „Air Lituanica“ atsiprašo savo keleivių, kad dėl didelio kreipimųsi skaičiaus negalėjo visiems laiku suteikti informacijos. Didžiausias dėmesys yra skiriamas keleiviams, kurių skrydžiai yra artimiausiomis datomis, tačiau iki šeštadienio vakaro visais turėtas kontaktais jau buvo išplatintos žinutes keleiviams, kurie buvo įsigiję bilietus iki paskutinio spalio sekmadienio t. y. iki tos dienos, iki kurios „Air Lituanica“ ir vykdė prekybą bilietais. Kadangi didelė dalis keleivių bilietus pirko per bilietų platinimo agentūras, tai tuos keleivius taip pat informuoja ir tiesioginiai bilieto pardavėjai.
„Air Lituanica“ bilietai buvo pardavinėjami aviacinės vasaros skrydžių tvarkaraščiui, t. y. iki paskutinio spalio sekmadienio. Pirminiu skaičiavimu yra nupirkta bilietų už 2,2 mln. Eur / 7,6 mln. Lt, buvo parduota virš 27 tūkst. skrydžių, t. y. bilietų į vieną pusę.

Parašykite komentarą