Ir pabrėžia savo ambicingus planus lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
Pastaruosius 17 metų, būdama Europos lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderiu ir saugodama stiprias pozicijas Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose, „Renault“ grupė jungia naują pavarą, siekdama „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius iš aukščiausio lygio regioninio žaidėjo paversti aukščiausio lygio pasauliniu žaidėju.
Siekiant įgyvendinti šį planą, „Renault“ nusprendė žengti į pikapų rinką – segmentą, sudarantį beveik trečdalį pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos. Praėjusį birželį Buenos Airėse gamintojas pristatė naują, išskirtinio stiliaus pikapą „Renault Duster Oroch“. Šis automobilis yra skirtas Pietų Amerikos rinkai, tuo tarpu dabar pristatytas koncepcinis ALASKAN yra įspūdingas prototipas, minantis taką ateinančiam, pasaulinei rinkai skirtam modeliui.
Kartu su naujoms rinkos sritims skirtais produktais, „Renault“ pristato pasaulinį ekspertų ženklą „Renault Pro+“, kurio paskirtis bus tarnauti lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams. Specializuotas „Renault Pro+“ tinklas tieks specialiai pritaikytus produktus ir paslaugas, taip pat verslo klientams suteiks išskirtinę patirtį kiekviename žingsnyje – nuo reklamos iki aptarnavimo po pardavimo. „Renault Pro+“ ekspertų ženklas įkūnija „Renault“ pažadus klientams ir suformuoja dalį kompanijos plano tapti aukščiausio lygio pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos žaidėju.
„Dabar mes pasirengę įgyvendinti mūsų globalinį augimo planą ir, pasitelkdami išplėstą modelių gamą bei naujas paslaugas, išpildyti verslininkų, taip pat ir individualių LKA naudotojų siekius visame pasaulyje.“
Ashwani Gupta – vice prezidentas, pasaulinio lengvųjų komercinių automobilių verslo vadovas
Informacija apie „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius 03
01
„Renault“ pakelia uždangą nuo vienos tonos keliamosios galios ALASKAN koncepcinio pikapo
ALASKAN koncepcija: tvirtas, atletiškas ir stilingas 04
ALASKAN koncepcija: sukurtas gauti viską iš gyvenimo –
trijuose skirtinguose pasauliuose 06
Informacija apie „Hasselblad“ ir ALASKAN koncepciją 07
02
„Renault“ pabrėžia savo ambicijas
lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
Įvairiapusė plėtra: produktai, rinkos ir bendradarbiavimas 08
Informacija apie Lotynų Amerikoje sukurtą ir šiai rinkai skirtą „Renault Duster Oroch“ 10
Pasaulinio ekspertų ženklo „Renault Pro+“ pristatymas 11
INFORMACIJA APIE „RENAULT“ LENGVUOSIUS KOMERCINIUS AUTOMOBILIUS
PASAULINIS ŽAIDĖJAS SU PLAČIA GEOGRAFINE GAMYBOS ĮMONIŲ APIMTIMI
Automobiliai parduodami 112-oje šalių. Didžiausios, už Europos ribų esančios rinkos – Brazilija, Argentina, Turkija, Marokas ir Alžyras.
Automobilių gamyba trijuose žemynuose: Europoje (Prancūzijoje), Lotynų Amerikoje (Argentinoje,
Brazilijoje) ir Afrikoje (Maroke).
REGIONO LYDERIS(*)
Europos lyderis nuo 1998 metų;
Šiaurės Afrikos lyderis nuo 2010 metų;
Vienas iš trijų didžiausių gamintojų Pietų Amerikoje nuo 2008 metų.
TVIRTOS POZICIJOS DAUGELYJE ŠALIŲ(*)
Brazilija: „Kangoo“ Nr.1, „Master“ Nr.1, Argentina: „Kangoo“ Nr.1, „Master“ Nr.2, Kolumbija: „Kangoo“ Nr.1, „Master“ Nr.3, Alžyras: „Kangoo“ Nr.1, „Master“ Nr.1, Marokas: „Master“ Nr.1, „Kangoo“ Nr.3,
Australija: „Kangoo“ Nr.2, „Master“ Nr.3.
PIRMAUJANTI POZICIJA ELEKTRA VAROMŲ LKA RINKOJE
„Renault“ yra pirmasis stambus gamintojas, pasiūlęs elektra varomus LKA;
„Kangoo Z.E.“ yra parduodamas 45 šalyse;
„Twizy Cargo“ yra naujausias Z.E. komercinių automobilių gamos atstovas.
SPRENDIMAI VISIEMS KLIENTAMS
Nuo prekyba užsiimančių asmenų iki didžiųjų kompanijų visame pasaulyje;
27 šalyse įrengtas 360 patvirtintų modifikavimo centrų tinklas, pritaikantis automobilius
klientų poreikiams.
01
„Renault“ pakelia uždangą nuo vienos tonos keliamosios galios koncepcinio pikapo ALASKAN
Po anksčiau šiais metais įvykusio „Duster Oroch“ pristatymo, „Renault“ dabar atidengia ALASKAN
koncepciją, kuri žymi tolimesnį žingsnį, siekiant laimėti klientų dėmesį nepaliaujamai augančioje pikapų rinkoje. Pikapai sudaro daugiau nei trečdalį visų lengvųjų komercinių automobilių rinkos ir atveria naujas galimybes „Renault“ gamintojams.
ALASKAN koncepcija yra įspūdingas pikapo prototipas, minantis taką pasaulinei rinkai skirtam pikapo modeliui. Jis vienos tonos keliamąją galią suderina su moderniu, atletišku stiliumi, taip siekiant patenkinti tiek reiklių verslo klientų, tiek individualių pirkėjų poreikius.
ALASKAN koncepcija: tvirtas, atletiškas, pažangus stilius
ALASKAN dizainas pabrėžia automobilio statusą ir tobulai dera su pikapų segmentui skiriamais lūkesčiais, kartu išsaugodamas „Renault“ markės stiliaus bruožus.
Patraukiantis žvilgsnį:
Ryžtingos, statusą pabrėžiančios ALASKAN linijos ir jo dydis sukuria galingo automobilio įspūdį;
Tvirti ir atletiškai atrodantys šonai atkreipia dėmesį iškiliomis ratų arkomis, užpildytomis
dideliais, 21 colio ratlankiais;
Automobilio linijos apjungia aukštų technologijų pojūtį su tvirtumo įspūdžiu.
Žvilgsnį patraukiantis priekinės dalies stilius apima „Renault“ dizaino linijas, kurios į pikapų pasaulį atneša modernumo ir estetikos pojūtį:
Didelis, gerai matomas logotipas;
Įspūdingas kapotas paryškintas keturiomis briaunomis, sustiprinančiomis tvirtumo pojūtį;
Atlasinio paviršiaus efekto, šlifuoto ir poliruoto metalo apdaila;
Mėlynos ir geltonos detalės ant išorinių veidrodėlių, stabdžių apkabų, ratlankių centruose ir priekinės tempimo kilpos vizualiai sustiprina ALASKAN laikyseną;
C formos priekiniai žibintai;
Iš LED šviestuvų sukomponuoti lengvai identifikuojami dienos žibintai.
„ALASKAN koncepcijos stilius atitinka pikapų segmento taisykles, įskaitant įspūdingus matmenis ir vizualinį galios bei tvirtumo pojūtį. O patraukliam, statusą pabrėžiančiam priekinės dalies dizainui mes panaudojome specifinius „Renault“ bruožus“.
Laurensas van den Ackeris – vyriausiasis viceprezidentas markės dizainui
ALASKAN yra varoma patikrinto, keturių cilindrų turbodyzelinio „Renault“ variklio su dvigubomis turbinomis, naudojamo dabartinėje „Master“ gamoje:
Dvigubų turbinų technologija: mažas turbokompresorius skirtas tolygiam greitėjimui, esant žemoms variklio apsukoms ir didelė turbina, skirta aukštesnėms apsukoms;
Išilgai įmontuotas variklis su dvigubomis turbinomis lengvesnis, nei alternatyvių variklių
vidurkis; Išskirtinės greitėjimo charakteristikos, geriausia klasėje degalų ekonomija ir mažiausia CO tarša.
ALASKAN: sukurtas gauti viską iš gyvenimo – trijuose skirtinguose pasauliuose
ALASKAN koncepcija yra sukurta atitikti trijų skirtingų pasaulių reikalavimus: verslo, laisvalaikio ir kasdienio naudojimo.
Tobulai suderintas verslo poreikiams:
Tvirta važiuoklė suteikia puikias valdymo savybes, didelę prošvaisą ir išskirtinį važiavimo komfortą;
Toną viršijanti keliamoji galia su penkiais keleiviais salone ir ilga, plati krovinių platforma; Krovinių platformoje įrengti trys išilginiai grioveliai, skirti tvirtinimo įrangai;
Papildomos dėtuvės kiekvienoje krovinių skyriaus pusėje skirtos saugiam įrangos laikymui; Geriausia klasėje degalų ekonomija, įspūdinga galia ir greitėjimo charakteristikos.
ALASKAN – puikus kompanionas laisvalaikiui:
Idealus kelionėms, nuotykiams ar aktyviam laisvalaikiui. Dideliame krovinių skyriuje gali lengvai tilpti kalnų dviračiai, kempingo įranga, banglentės ir kita. Numatyta galimybė rinktis laisvalaikio aksesuarus (krovinių skyriaus dangą, uždangalus ir kita);
Aukštos klasės kelionės komfortas kartu su aukščiausius kokybės standartus atitinkančia įranga ir belaidėmis jungtimis;
Ir pagaliau kameros, įrengtos išorinių veidrodėlių korpusuose, suteikiančios galimybę filmuoti prabėgančius peizažus.
Kasdieniam naudojimui:
Vairavimo malonumą užtikrinantis, statusą pabrėžiantis automobilis su dideliais, 21 colio ratais ir moderniu miesto stiliumi, leidžiančiu išsiskirti iš viso pikapų pasaulio;
Sportiška, patraukli išvaizda;
• Dideli LED PURE VISION galiniai žibintai su šlifuoto ir poliruoto aliuminio apdailomis, įrėminti C formos posūkių indikatoriais;
• Įmantrus galinės dalies dizainas, pabrėžtas centre esančiu aliumininiu išmetimo vamzdžio antgaliu.
„HASSELBLAD“ IR „ALASKAN“ KONCEPCIJA
„Renault“ ir „Hasselblad“ dirbo kartu, siekiant pabrėžti ALASKAN koncepcijos galimybę prisitaikyti prie trijų skirtingų naudojimo sričių: verslo, laisvalaikio ir kasdienio naudojimo. „Hasselblad“ yra Švedijos kamerų ir fotografavimo įrangos gamintojas, pagarsėjęs „Apollo“ programai – pirmajai žmogaus kelionei į Mėnulį pagaminta fotografavimo įranga.
Bendradarbiaudamos kompanijos sukūrė ir įsivaizduojamą fotografą Paulių: jam ALASKAN yra tiesiog tobulas automobilis.
ALASKAN koncepcija apima ir interneto nuotykių pasaulį. Kaip fotografas, dirbantis tarptautiniams žurnalams, Paulius savo automobilyje gabena profesionalią „Hasselblad“ įrangą. Nesvarbu kur jį nuves misijos – į stingdantį šalčiu ar karščiu alinantį klimatą. Paulius taip pat naudoja ALASKAN savo laisvalaikiui. Ji yra tobulas bendrakeleivis jam ir jo šeimai prireikus nusigabenti daugybę įrangos ir aksesuarų. Kai ateina laikas susitikti su draugais, Paulius nedelsdamas nubraukia dulkes nuo savo ALASKAN kapoto ir išdidžiai pastato įspūdingą automobilį matomiausioje vietoje.
Vaizdo medžiaga: media.renault.com
ALASKAN koncepcija –
vienos tonos keliamosios galios pikapo pirmtakas
Serijinės versijos dizainas bus giminingas ALASKAN koncepcijos stiliui, išlaikant tuos pačius išorinius matmenis;
Bus siūlomas platus kėbulo tipų ir pavaros sistemų pasirinkimas;
Tai bus aukštos klasės pikapas verslui ir laisvalaikiui, taip pat ir kasdieniam naudojimui. Jis remsis „Renault“ krosoverių, kaip „Captur“ ir „Kadjar“ gamybos patirtimi.
Šis naujasis vienos tonos keliamosios galios pikapas bus pristatytas pirmojoje 2016 metų pusėje.
02
„Renault“ pabrėžia savo ambicijas
lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
Kaip pastaruosius 17 metų pirmaujantis Europos lengvųjų komercinių automobilių (LKA) gamintojas, išlaikantis tvirtas pozicijas Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose, „Renault“ jungia aukštesnę pavarą, siekiant regione pirmaujančius „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius padaryti pirmaujančiu pasauliniu žaidėju. Lengvieji komerciniai automobiliai yra strategiškai svarbiausia rinka, kurią 2014 metais sudarė daugiau nei 14 milijonų parduotų automobilių.
Siekiant šio tikslo, „Renault“ pradėjo ryžtingą produktų plėtrą rinkose, tuo pačiu metu imantis solidžių partnerysčių ir didinant klientų pasitenkinimą, įsteigiant „Renault Pro+“ ekspertų prekybinį ženklą.
Daugiapusė plėtra: produktai, rinkos ir partnerystės
„Renault“ LKA pradeda ambicingą produktų plėtrą, kurią atskleidžia ALASKAN pasirodymas, tiesiantis taką vienos tonos pikapui. Kiti šio proceso etapai:
Atnaujinta lengvųjų komercinių automobilių gama:
• Naujas „Trafic“ ir naujas „Master“ 2014 metais;
• Naujasis „Kangoo“ 2013 metų viduryje.
Naujasis „Renault Trafic“ (270 variantų):
• Visiškai naujas automobilis ir tikras mobilusis biuras;
• Didelė sėkmė iki 2015 metų birželio mėnesio pabaigos pardavus 40 000 automobilių. Lyginant su tuo pačiu 2014 metų laikotarpiu tai yra 12,5 proc. geresni rezultatai;
• Daugybė laimėtų apdovanojimų, įskaitant „2015 Argus Trophy“ Prancūzijoje, „What Van?“ apdovanojimas ir prizas už inovaciją dėl „plataus vaizdo“ veidrodėlio Jungtinėje Karalystėje, „Van of the Year“ Suomijoje, „Best LCV“ Vokietijoje bei Kroatijoje ir kiti.
„Naujasis „Trafic“ pakeičia senosios kartos modelį, kurio pardavimai viršijo 1,6 milijono vienetų. Naujasis „Trafic“ pelnė daugybę apdovanojimų: jis pasižymi įvairiomis naujovėmis, įskaitant „plataus vaizdo“ veidrodėlį ir jo mobilų biurą.“
Pascalis Schmittas – direktorius prekybai pasaulinėse rinkose, LKA padalinys
Naujasis „Renault Master“ (350 variantų):
• Atnaujinant lyderį pakeistas priekinės dalies dizainas, atnaujinta variklių gama, panaudotos naujausios technologijos (įskaitant ESC, „Extended Grip“, „plataus vaizdo veidrodėlis“ ir kita).
Elektra varomi lengvieji komerciniai automobiliai:
• „Renault“ buvo pirmasis gamintojas, pasiūlęs elektra varomus LKA modelius („Kangoo Z.E.“ ir „Twizy Cargo“);
• „Kangoo Z.E.“ parduodamas 45 šalyse.
„Renault“ pradeda plėtrą pikapų rinkoje. 2014 metais šią rinką sudarė daugiau nei 5 milijonai parduotų automobilių
Pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos augimas visų pirma turėtų būti siejamas su augančia pikapų rinka, kurią sudaro trys klasės(*):
• Pusės tonos pikapai: 3 proc. pasaulinės rinkos, augimo perspektyva tarp 2014 ir 2019 metų – 35 procentai;
• Vienos tonos pikapai: 17 proc. pasaulinės rinkos, augimo perspektyva tarp 2014 ir 2019 metų – 19 procentų;
• Didieji pikapai: 18 proc. pasaulinės rinkos (90 proc. JAV ir Kanadoje).
„Renault“ plėtra į pikapų rinką: keturių pakopų strategija:
• „Duster Oroch Concept“, 2014 metų spalį pristatytas San Paule, Brazilijoje:
• „Duster Oroch“, 2015 metų birželį pristatytas Buenos Airėse, Argentinoje:
• ALASKAN koncepcija, dabar pristatyta Paryžiuje, Prancūzijoje:
• Pasaulinei rinkai skirtas vienos tonos pikapas, pasirodysiantis pirmojoje 2016 metų pusėje.
„RENAULT DUSTER OROCH“ SUKURTAS LOTYNŲ AMERIKOJE IR SKIRTAS ŠIAI RINKAI
„Renault Duster Oroch“ yra vienintelis pikapas, sukurtas SUV automobilio – „Renault Duster“ pagrindu.
Tai yra tikras, manevringas ir patikimas pikapas su penkiaviete kabina, ketveriomis durimis, penkiomis sėdimosiomis vietomis ir talpiu krovinių skyriumi. Jis perima „Duster“ stilių, įrangą ir aksesuarus, kartu su papildomais patobulinimais ir naujovėmis. Siūlomos įrangos lygmuo atitinka C segmento SUV automobiliui keliamus lūkesčius.
Platus aksesuarų asortimentas naudotojams suteikia galimybę suasmeninti savo automobilį ir pritaikyti jį konkretiems poreikiams. „Renault Duster“ yra pasaulinės sėkmės sulaukęs modelis. Jis yra geriausiai parduodamas grupės modelis: 2014 metais, beveik 100 pasaulio šalių, buvo parduota maždaug 400 000 šių automobilių.
Kartu su produktų ir rinkos plėtra solidi partnerystė yra esminė „Renault“ LKA pasaulinio augimo plano dalis:
„Nissan“ ir „Renault“ kartu kuria „Renault“ skirtą vienos tonos pikapą, kuris savo konstrukcijos elementus dalinsis su „Nissan NP300“:
Naudodamiesi tvirta, ilgalaike partneryste ir patirtimi, „Nissan“, „Daimler“, „General Motors Europe“ ir „Renault Truck“ dalinasi „Renault“ LKA produktais, komponentais ir žiniomis:
„Fiat“ yra naujausias „Renault“ LKA partneris. Nuo 2016 metų vidurio Prancūzijoje esanti Sanduvilio gamykla gamins „Trafic“ pagrindu sukurtą „Fiat“ lengvąjį komercinį automobilį.
„Renault Pro+“ pristato pasaulinį ekspertų tinklą
Verslo klientai turi specifinius poreikius. Ekspertų prekybinio ženklo sukūrimas „Renault“ suteikia galimybę kreiptis į verslo klientus, siūlant specifinį bendravimą ir aiškią informaciją. Šis ženklas taip pat žymi specifines paslaugas, kurias „Renault Pro+“ siūlo savo verslo klientams.
„Renault Pro+“: ekspertų ženklas su milžiniškais siekiais
„Renault“ pristato „Renault Pro+“, pasaulinį ekspertų ženklą, skirtą lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams, per aukštos kvalifikacijos specialistų tinklą siūlantį specialiai pritaikytus produktus ir paslaugas:
Iki šiol „Pro+“ buvo „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių specialistų tinklas, specifinėse, didelio aktyvumo prekybos zonose siūlęs visapusišką aptarnavimą lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams.
Dabar „Renault Pro+“, kaip ekspertų tinklas, lydės „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių pirkėjus visos jų kelionės metu – nuo tinkamo automobilio pasirinkimo ir įsigijimo, per visą jų naudojimo laikotarpį, užtikrinant pozityvią klientų patirtį:
„Renault Pro+“ ekspertų ženklas įkūnija „Renault“ pažadą savo lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams, kaip ir jų ambicijas pasaulinėje lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.
Renault Pro+“, kaip ekspertų ženklo, naudojimas atskleidžia tvirtą pasiryžimą atitikti mūsų lengvųjų komercinių automobilių pirkėjų poreikius. Mūsų klientams siūlomų paslaugų apimtis plėsis su mūsų specializuotų žinių ir sustiprintų pasiūlymų produktams bei paslaugoms pagalba.“
Fabienas Goulmy – „Renault Pro+“ ženklo
vyriausiasis vadovas
Specifiniai „Renault Pro+“ produktai
„Renault Pro+“ siūlomi produktai išsiskiria trimis skirtingais požymiais:
Specialiai pritaikytais automobiliais, kurių asortimentą atvaizduoja „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių versijų gama (daugiau nei 640 versijų) ir specifinės adaptacijos, atitinkančios bet kokiius klientų poreikiius:
Pažangiomis naujovėmis, kurias iliustruoja „plataus vaizdo“ veidrodėlis, optimizuojantis vairuotojo ir keleivių saugumą:
„Malonia patirtimi“, kurią išreiškia „Trafic“ ir „Master“ mobilaus biuro koncepcija, sukurianti nepertraukiamą ryšį su naudotojo tikruoju biuru.
Specialios „Renault Pro+“ paslaugos
2020 metais 80 proc. Žemės gyventojų turės prieigą prie duomenų tinklo. Internetas tampa nepertraukiamu ryšiu tarp naudotojų, automobilių prekybininkų ir gamintojų:
„Renault Pro+“ visus savo klientus lydės kiekviename jų kelionės žingsnyje, pradedant nuo naujo automobilio paieškos internete iki aptarnavimo ir remonto, suformuojant vientisą, paprastą kliento kelionę.
Skirtingose rinkose „Renault Pro+“ siūlomos paslaugos nežymiai skirsis:
Kai kurios lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams skirtos paslaugos, tokios kaipPrancūzijoje ir Lenkijoje siūloma „Converter Vehicle Financing“, bus išplėtotos naudojantis „Renault Pro+“ ekspertų tinklu:
Kitos specialiai suderintos paslaugos bus išvystytos, siekiant patenkinti vietinius poreikius, kurie gali kisti kiekvienoje šalyje. Pavyzdžiui, specifiniai lizingo pasiūlymai lengviesiems komerciniams automobiliams su specialiais, automobilių konversijoms skiriamais finansavimo planais, draudimo planais prekybininkams, naudotų lengvųjų komercinių automobilių programomis ir kita.
„Renault Pro+“: specialistų tinklas
Šiandien maždaug 600 specializuotų atstovų visame pasaulyje lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams siūlo savo patirtį:
„Renault Pro+“ specifinis tinklas yra tobulai suderintas tam, kad atitiktų verslo klientų poreikius. Šios paslaugos suderina pailgintą darbo laiką, greitą aptarnavimą, momentinę diagnostiką ir pakaitinius automobilius, klientams paliekant galimybę tolimesnei veiklai. Vaizdo medžiaga: media.renault.com
„Mūsų tikslas – „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius iš aukščiausio lygio regioninio žaidėjo padaryti aukščiausio lygio pasauliniu žaidėju. Norėdami tai pasiekti mes naujose rinkose pasėjome naujas sėklas, pristatydami naujus produktus, pradedant nauja partneryste ir mūsų klientams pateikiant papildomą patirtį. Mes dabar esame pasiruošę įgyvendinti šią strategiją su mūsų nauju „Renault Pro+“ ekspertų ženklu.“