Oro bendrovė „airBaltic” keleiviams, skrendantiems į Europos, Vidurio Rytų, NVS ir Rusijos miestus, patieks pasaulyje populiarumą pelniusią „Nespresso” kavą. Oro bendrovė siūlys trijų rūšių kavą – „Espresso”, „Lungo” ir „Decafeinato”, taip pat klasikinį „Capupuchino”, gaminamą iš „Espresso Forte” ir išplakto pieno. Šiuo metu „Nespresso” kava nemokamai patiekiama „airBaltic” verslo klasės keleiviams lėktuvuose „Boeing 757-200” ir „Boeing 737-300”. Vėliau lėktuvuose šios kavos nusipirkti galės ir ekonominės klasės keleiviai. Taip pat oro bendrovė, orientuodamasi į natūralesnį maistą, neseniai atnaujino lėktuvuose patiekiamų patiekalų meniu. Meniu verslo klasės keleiviams pasirūpino garsus Baltijos regione virtuvės šefas Martins Ritins. „Nespresso” prekės ženklas buvo pristatytas 1986, jis sulaukė didelio populiarumo ir yra mėgiamas visame pasaulyje.”Nespresso” pardavimai sparčiai augo net ir recesijos metu – per 2009 metus ūgtelėjo net 22 proc. Tiesa, pardavimus paskatino ir naujas reklaminis veidas – garsusis aktorius George Clooney. Kompanija skelbė, kad pasaulyje yra net 7 milijonai „Nespresso” mėgėjų, reguliariai užsisakančių kavos į namus. Nuo dabar elegantiškąja „Nespresso” kava galės mėgautis ir „airBaltic” keleiviai 10 kilometrų aukštyje.