Vilniaus prekybos ir pramogų sostinėje „Akropolis” duris atvėrė pirmasis Lietuvoje ir antrasis Baltijos šalyse „Swarovski” salonas, kuriame pristatytas visas legendinės Austrijos bendrovės dirbinių asortimentas, praturtintas kolekcinėmis prekėmis. „Swarovski” salonas Vilniaus „Akropolyje” yra pirmasis Lietuvoje sukurtas pagal išskirtinį bendrovės parduotuvių standartą. Pirmasis naujojo dizaino „Swarovski” salonas 2008 m. kovą buvo atidarytas Japonijos sostinėje Tokijuje, legendiniame Ginzos rajone. Sukurtas kartu su žinomu Japonijos dizaineriu Takujumi Yoshioka, naujosios parduotuvės dizainas tapo „Swarovski” standartu, kuris įgyvendinamas visuose firminiuose bendrovės salonuose. Į „Swarovski” saloną Vilniaus „Akropolyje” jį valdanti bendrovė „KristiAna” investavo 1,5 mln. litų. „Swarovski” – tai išskirtinis, šimtmečio istoriją skaičiuojantis prekės ženklas, populiarus visame pasaulyje ir turintis daugiau nei 400 000 ištikimų aistruolių 35 pasaulio šalyse, susivienijusių po „Swarovski” kristalų draugijos vėliava. Išskirtinių kristalo gaminių gerbėjų netrūksta ir Lietuvoje. „Tai, kad vienintelis firminis „Swarovski” salonas Lietuvoje ir tik antras Baltijos šalyse įsikūrė būtent Vilniaus „Akropolyje” yra savotiškas prekybos ir pramogų centro įvertinimas – šios parduotuvės atidaromos tik ten, kur yra didžiausi lankytojų srautai”, – sako bendrovės „Akropolis LT” nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Related Posts

Smulkus ir vidutinis verslas per praėjusius metus dėl stichinių ir kitų nelaimių patyrė daugiau nei 2,5 milijono eurų nuostolių
2021 04 08
MRU ekspertas: norint inspiruoti inovacijų proveržį būtina ugdyti projektinio valdymo kompetencijas
2022 05 24