Verslas

Prekybos centrai su klientais ima bendrauti socialinės žiniasklaidos kanalais

Lietuvoje sparčiai populiarėjant interneto socialiniams tinklams, tinklaraščiams ir kitoms novatoriškoms komunikacijos priemonėms, į jas ima atsigręžti vis daugiau verslininkų, tarp jų – ir didieji prekybos centrai. Vienas pirmųjų aktyviai socialinį tinklą „Facebook” ėmė naudoti Kaune įsikūręs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega”. Socialiniame tinkle sukurtas kompanijos gerbėjų puslapis, kuriame pranešamos prekybos ir laisvalaikio centro naujienos, informuojama apie akcijas, talpinamos nuotraukos ir kita pirkėjui naudinga informacija. Taip pat čia apsilankę internautai turi galimybę laimėti įvairiausių prizų, išsakyti savo mintis bei pageidavimus. „Matome laipsnišką „Facebook” populiarumo augimą. Todėl nusprendėme patys išnaudoti šį tinklą kaip komunikacijos su mūsų klientais platformą. Jis leidžia ne tik tiesiogiai pasiekti vartotojus, tačiau ir skatina grįžtamąjį ryšį: galime akis į akį bendrauti su savo pirkėjais, informuoti juos apie naujoves, išgirsti nuomones bei į jas atitinkamai reaguoti”, – sako prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega” valdančios bendrovės „Baltic RED” rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė. „Facebook” – sparčiausiai Lietuvoje augantis socialinis tinklas. Šiandien jame yra daugiau nei 210 tūkst. vartotojų iš mūsų šalies. Tai – didžiausias skaičius visose Baltijos valstybėse, palyginimui: Latvijos bei Estijos „Facebook” vartotojai kartu sudėjus sudaro 113 tūkst. žmonių bendruomenę. „Šį socialinį tinklą pasirinkome ir dėl jo siūlomų plačių komunikacijos galimybių. Jame galima ne tik skelbti naujienas, tačiau taip pat keistis vaizdais, nuotraukomis, patogiai bendrauti su kitais vartotojais. Be to, didžiąją jo vartotojų iš Lietuvos dalį sudaro 18 – 34 m. amžiaus žmonės. Tai – mums labai įdomi auditorija”, – pažymėjo R. Vyšniauskienė. Anot jos, remiantis JAV atliktais tyrimais, vos keliolika procentų vartotojų pasitiki tradicine reklama, tuo tarpu socialiniais tinklais gauta informacija tiki net 78 proc. žmonių. „Mega” kol kas yra pirmasis iš didžiųjų prekybos centrų, bandysiantis aktyviai išnaudoti „Facebook” platformą. Kiek anksčiau jo galimybes yra atradę barai, restoranai, naktiniai klubai, jaunimui skirti prekių ženklai, aktyviai „gyvenantys” šiame vis daugiau vartotojų iš Lietuvos sulaukiančiame socialiniame tinkle. Apie prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega”: Vienas didžiausių Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centras „Mega” yra įsikūręs Kaune, automagistralių Vilnius–Klaipėda ir Via Baltica sankryžoje. Jis apima 72 000 kv. m komercinės paskirties nuomojamų patalpų ir 2500 vietų automobilių stovėjimo aikštelę. Čia įsikūrę statybinių medžiagų bei namų apyvokos prekių parduotuvė „Senukai”, „Rimi Hypermarket”, pramogų kompleksas ir 110 įvairių parduotuvių, jungiančių prekybos alėją.

Parašykite komentarą