Lietuvos ekonomikai įžengus į recesijos ciklą, šalies prekybininkai taikosi prie sunkių laikų. Mažėjant vartojimui, prekybos tinklai pirkėjams siūlo įvairių akcijų, prie kurių pastaruoju metu prisijungia vis daugiau jėgas vienijančių prekybininkų. „Šiuo ekonomikos laiku įvairios akcijos pirkėjams yra labai svarbios, nes leidžia apsipirkti pigiau. Vertiname kiekvienos akcijos rezultatus ir aiškiai matome tendenciją, jog jų metu klientų skaičius kaskart išauga”, – sakė prekybos centrų „Banginis” tinklą valdančios bendrovės „Baltic RED” rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė. Anot rinkodaros specialistės, laikmetis verčia vienytis ir prekybos centruose įsikūrusius nuomininkus. „Anksčiau akcijas parduotuvės dažniausiai rengdavo individualiai. Dabar prekybininkams svarbu bendradarbiauti, mat bendros akcijos gali ne tik padėti sulaukti daugiau pirkėjų, bet ir padeda taupyti kaštus”, – dėstė R. Vyšniauskienė. Šiuo pavyzdžiu pasekė Klaipėdoje įsikūręs prekybos centras „Banginis”. Jame pirkėjams nuo vasario 7 d. siūloma akcija „Geros dovanos stiprina draugystę!”. Jos metu lankytojai, apsipirkę prekybos centre „Senukai” už 70 Lt ar didesnę sumą, sulaukia įvairių nuolaidų kitose prekybos centro parduotuvėse. Tarp jų – 10 proc. nuolaida „Sarmoje”, 15 proc. nuolaida „Ibero” parduotuvėse, 500 Lt nuolaida pirkiniams „Softimus” baldų salone, taip pat nuolaidos knygoms, laikrodžiams ir kt. Pasak R.Vyšniauskienės, kaip jau spėta pastebėti, žmonės dažniausiai nuolaidomis naudojasi pirkdami knygas, papuošalus ar kosmetiką. Tai suprantama, nes tokiems pirkiniams, kaip baldai, reikalingas ilgesnis apsisprendimo laikas net ir gavus gana didelę nuolaidą. Ši akcija vyksta ir Vilniuje įsikūrusiame prekybos parke „Banginis”. „Skirtinguose miestuose matomos skirtingos tendencijos. Vilniuje klientai dažniau pasinaudoja galimybe pigiau pavalgyti prekybos parke įsikūrusiame restorane”, – sakė R. Vyšniauskienė. Akcija „Geros dovanos stiprina draugystę!” prekybos centruose „Banginis” vyks iki kovo 8 d. Nuolaidomis klientai pasinaudoti galės iki kovo 15 d. Apie prekybos centrų tinklą „Banginis” Prekybos centrų „Banginis” tinklo investuotojas yra AB „Baltic Shopping Centers”, kuriai kartu su prekybos parku „Banginis” Vilniuje priklauso ir prekybos bei laisvalaikio centras „Mega” Kaune. Per 2008-2009 metus AB „Baltic Shopping Centers” į šiuo metu vystomus objektus Lietuvoje planuoja investuoti apie 380 mln. litų. Visus šiuos prekybos centrus valdo didelę nekilnojamo turto valdymo patirtį turinti bendrovė UAB „Baltic RED” (www.balticred.lt).

