„Respublikos” leidinių” grupės valdomą „Olialia” prekės ženklą rengiamasi plėsti ne tik pramogų versle, bet ir į potencialias tikslines rinkas. „Olialia” prekės ženklo plėtrai šiemet žadama skirti iki 2 mln.litų investicijų. Pasak rinkodaros specialisto Prano Kuisio, šis prekės ženklas yra vienas sparčiausiai augančių, lanksčiausių ir didžiausių potencialų turinčių prekės ženklą laisvalaikio ir pramogų rinkoje. „Todėl galimybės šį prekės ženklų išplėsti į kitas sritis yra tikrai didelės”, – tvirtina rinkodaros specialistas. P.Kuisio teigimu, artimiausiu metu rinkai ketinama pristatyti gaiviųjų gėrimų „Olialia Sexy Cola”, taip pat aktyviai plėsti iš prekės ženklų kituose rinkos segmentuose. „Šiuo metu vyksta derybos su kai kuriais gamintojais dėl partnerystės sąlygų į rinką leidżiant naujus produktus su „Olialia” prekės ženklu, tad tik plėtra gaiviųjų gėrimų rinkoje neapsiribosime ir sieksime šį prekės ženklą aktyvuoti įvairiose vartojimo prekių kategorijose”, – teigia P.Kuisys. Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų kompanijos „TNS Gallup” 2008 m. lapkričio 19-26 d. atlikto tyrimo duomenimis, bendras „Olialia” prekės ženklo žinomumas siekia 66,7 proc. Prekės ženklas aukščiausią žinomumo lygį pasiekia tarp 15-39 metų vidutines ir aukštesnes pajamas gaunančių vyrų ir moterų. Dažniausiai tyrimo respondentai teigė, jog tai, kas susiję su prekės ženklu „Olialia”, jiems atrodo linksma (41,2 proc.), seksualu (28,1 proc.) ir įdomu (21,4 proc.).


