Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” pasiūlė naują būdą sutaupyti laiko ir pinigų užsakant bendrovės paslaugas. Mobilųjį telefoną ir pageidaujamą paslaugų planą galima įsigyti neišeinant iš namų ar biuro – paskambinus trumpuoju numeriu 1861, sutartis ir telefonas po kelių dienų bus nemokamai pristatyti nurodytu adresu. Galimybę užsisakyti paslaugas telefonu „Tele2” siūlo pirmoji Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje. „Pasinaudoję pasiūlymu bendrovės klientai sutaupys laiko ir pinigų transporto išlaidoms – jiems nereikės vykti į bendrovės saloną. Tai ypač aktualu atokesnių vietovių gyventojams ir nuosavo transporto neturintiems žmonėms”, – sakė „Tele2” marketingo direktorius Mindaugas Savickas. Be to, užsisakant paslaugas telefonu sutarties sudarymo administracinis mokestis siekia ne 20 litų, o 1 centą. Užsisakyti „Tele2” paslaugas telefonu yra paprasta – prekybos telefonu vadybininkas padės išsirinkti palankiausią mokėjimo planą bei poreikius atitinkantį mobilųjį telefoną. Paslaugas užsakyti telefonu yra taip pat saugu, kaip ir salone. Prekybos telefonu vadybininkui reikės nurodyti tik asmens kodą, paso numerį ir gyvenamosios vietos adresą, jei perka įmonė – jos pavadinimą, įmonės kodą, adresą ir kontaktinio asmens pavardę. Mokestis už telefoną bus įskaičiuotas į pirmąją „Tele2” sąskaitą už paslaugas. Paslaugų užsakymu telefonu gali pasinaudoti esami „Tele2”, kuriems baigėsi sutarties terminas. Tapti „Tele2 klientais gali ir kitų mobiliojo ryšio bendrovių abonentai – tai padaryti jie gali pasinaudoję nemokama numerio perkėlimo paslauga. Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys): Andrius Baranauskas Viešųjų ryšių vadovas, „Tele2” Mob. tel. +370 683 66319 El. paštas andrius.baranauskas@tele2.com
Related Posts

Kaip elgtis, jeigu netekote darbo, tačiau kaupiate pensijai papildomai
2021 08 17
Kai DI tampa komandos nariu: kokių įgūdžių reikės šiandienos lyderiams?
2025 05 15