Į jau septintus metus vykstantį studentų marketingo darbų parodą IDĖJA užsiregistravo net 104 komandos iš įvairių Lietuvos miestų aukštųjų mokyklų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Utenos ir Visagino. Kaip ir kasmet, taip ir šiemet 40 geriausių komandų bus pristatytos gruodžio 16 d. Vilniuje. Projektui startas buvo duotas dar 2004 m. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto dėstytojos dr. Audros I. Mockaitis. Per pirmuosius trejus metus projekte savo teorines ir praktines žinias tobulino daugiau nei 650 marketingo kursą išklausiusių studentų. Praėjusiais metais paroda vyko „Litexpo” parodų centre, kuriame apsilankė daugiau nei 800 svečių. Į parodą užsiregistravo 102 komandos iš visos Lietuvos. Be to, konkurso dalyviams ir svečiams buvo suteikta galimybė apsilankyti marketingo ir reklamos sričių specialistų iš „Tele2”, „Coffee Inn”, „Milk”, „Gaumina” ir kt. seminaruose. Projekto nugalėtojais buvo išrinkta komanda „Plūdurai”, sukūrę lipduką, pavadinimu „Safesticker”. Jis klijuojamas ant įvairiausių daiktų paviršių. Netyčia kokiam daiktui įkritus į vandenį, lipdukas sušlampa, o po 30 sekundžių išsipučia ir iškelia daiktą į vandens paviršių. Šiemet vykstančios parodos tema – „Produktas, kuriuo gali didžiuotis Lietuva!” Parodos dalyviai savo unikaliomis idėjomis sieks parodyti, kad Lietuvoje dar yra fantazijos nestokojančių žmonių, kurie gali sukurti kažką originalaus. Kelios originalios idėjos: ekologiška vienkartinė skalbyklė, elektroninė receptų knyga, pašto dėžutės indikatorius ir daugelis kitų. Visas originalias ir beprotiškai fantastiškas idėjas bus galima išvysti jau gruodžio 16 d. Vilniuje, Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultete.
Related Posts

„Švyturio arena“: pernai renginių skaičius grįžo į priešpandeminį lygį
2023 03 08
„EMBank“ dalyvaus tarptautinėje žemės ūkio parodoje – sieks parodyti finansavimo ūkininkams svarbą
2025 03 14