Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” ir radijo stotis „M-1 plius” kviečia išrinkti efektyviausią šalies bosą. Naująją nominaciją „Geriausio boso” rinkimuose įsteigusi „Tele2” siekia paskatinti darbuotojus atkreipti dėmesį į savo vadovus, priimančius efektyvius verslo sprendimus. Šią savaitę prasidėję „Geriausio boso” rinkimai vyks iki spalio vidurio. „Efektyvus vadovas yra kone svarbiausia sėkmingo verslo prielaida. Štai kodėl „Geriausio boso” rinkimuose efektyvumui siūlome skirti ypatingą dėmesį. Raginame darbuotojus įvertinti savo vadovus, jų priimtus sprendimus bei pristatyti juos visuomenei”, – sako Mindaugas Ubartas, „Tele2” prekybos ir marketingo direktorius. Pasak jo, Efektyviausio boso nominaciją „Tele2” nutarė įsteigti todėl, kad pati bendrovė nuolat užtikrina didelį veiklos efektyvumą, tuo pačiu išsaugodama geras darbo sąlygas bei aukštą darbuotojų motyvaciją. Šiemet bendrovė buvo pripažinta „Geidžiamiausiu darbdaviu” įmonių, turinčių iki 250 darbuotojų, kategorijoje. Registrų centro duomenimis, pernai „Tele2” uždirbo daugiausia grynojo pelno tarp mobiliojo ryšio operatorių, nors ir turėjo mažiausiai darbuotojų. Darbuotojai, norintys pasiūlyti savo vadovo kandidatūrą Efektyviausio boso nominacijai, kviečiami iki spalio 14 dienos siųsti vadovo pristatymą elektroniniu paštu bosas@pliusas.fm. Vadovo pasiekimų efektyvumo įrodymu gali būti ne tik pasakojimas, bet ir pristatymas, nuotrauka ar nuotaikingas filmukas. Pasiūlyti kandidatai bus pristatomi radijo stoties eteryje. Pretendentus į geriausius bei efektyviausius bosus įvertins konkurso komisija ir spalio 15 dieną paskelbs nugalėtojus radijo stoties „M-1 plius” eteryje. Keturi geriausieji – „auksinis”, „sidabrinis”, „bronzinis” bei „efektyviausias” − bosai bus apdovanoti elektroninėmis skaityklėmis, kurios leis laikyti visą reikiamą informaciją vienoje vietoje. „Geriausio boso” rinkimus, kurie Lietuvoje organizuojami tryliktus metus, „Tele2” remia jau trečią kartą. „Tele2” siekia nuolat teikti klientams efektyviausius sprendimus. Perėjusių į „Tele2” verslo klientų apklausos duomenimis, įmonės, pasirinkusios „Tele2”, teigia vidutiniškai mobiliajam ryšiui sutaupančios 37 procentus išlaidų. Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT” šių metų birželį mėnesį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2” yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 46,9 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2” paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 66 proc. respondentų. Iš viso „Tele2” paslaugomis šių metų viduryje naudojosi 1,82 mln. klientų, tai yra beveik 6 proc. daugiau nei pernai metų viduryje.
Related Posts

„Radisson Blu Hotel Lietuva“, pirmasis Baltijos šalyse grupės viešbutis, gavęs „SGS“ sertifikatą, kviečia apsistoti lietuvius
2020 07 02
„airBaltic“ padvigubino simuliatorių pajėgumą ir įdiegė naują „Airbus A220“ pilno skrydžio simuliatorių
2025 01 10