Verslas

IKI prekybos tinklo apyvarta 2010 m. pradžioje stabilizavosi

UAB „Palink”, valdančios IKI, IKIUKAS, IKI EXPRESS ir CENTO prekybos tinklus Lietuvoje ir Latvijoje, konsoliduota apyvarta 2010 m. pirmąjį ketvirtį siekė 490,58 mln. Lt be PVM ir buvo 0,9 proc. mažesnė, nei atitinkamu laikotarpiu 2009 m. (495,25 mln. Lt). Kompanijos vadovų teigimu, tokie rezultatai rodo, kad gyventojų perkamoji galia stabilizuojasi ir mažmeninės prekybos rinka pradeda atsigauti. Lietuvoje 216 prekybos centrų valdančios kompanijos apyvarta š.m. pirmąjį ketvirtį buvo 401,17 mln.Lt – 9,8 proc. mažesnė nei atitinkamu 2009 m. laikotarpiu, kai siekė 444,73 mln. Lt. Per šį laikotarpį daugiausiai parduotuvių Lietuvoje turintis prekybos tinklas atidarė tris naujas parduotuves Vilniuje ir vieną rekonstruotą prekybos centrą Panevėžyje, uždarytos buvo dvi neefektyviai veikusios parduotuvės. Aktyvią plėtrą tinklas planuoja tęsti ir ateityje. „Kadangi kaina šiuo metu išlieka svarbiausias kriterijus renkantis prekes, metų pradžioje iki 40 proc. sumažinome vaisių ir daržovių kainas, atpigo ir daugelis kitų produktų. Tai lėmė apyvartos pokytį, tačiau rinkoje jaučiame atsigavimo ženklų ir tikime, kad ateityje situacija tik gerės”, – sakė prekybos tinklo IKI generalinis direktorius Marcelis Harasztis. Prekybos tinklo IKI duomenimis, prekybos tendencijos pirmąjį ketvirtį išliko panašios, kaip ir anksčiau. Pavyzdžiui, pirkėjai įsigyja mažiau kulinarijos gaminių, tačiau nuperka daugiau aliejaus, druskos, vaisių ir daržovių, pieno bei kitų produktų, reikalingų gaminti maistui namuose. Sumažėjo prekyba cigaretėmis, tačiau padidėjo šokolado pardavimai. Apie UAB „Palink” Šiuo metu UAB „Palink” Lietuvoje iš viso jungia 216 prekybos taškų: 111 IKI, 19 IKIUKAS ir 86 CENTO. Latvijoje kompanija valdo 56 prekybos centrus: 27 IKI, 2 IKI EXPRESS ir 27 CENTO. UAB „Palink” yra viena iš dešimties didžiausių įmonių Baltijos šalyse, prekybinę veiklą vykdanti jau 17-tus metus. Ji priklauso savarankiškų Europos prekybos įmonių aljansui „Coopernic” – antrai pagal dydį maisto prekių prekybos organizacijai Europoje, kurios užimama rinkos dalis sudaro 10 procentų.

Parašykite komentarą