Ieškote efektyvesnio skaitmeninės rinkodaros kanalo savo verslui? Girdėjote, kad reklama Google gali padėti pritraukti daugiau lankytojų ir padidinti jūsų pardavimus? Norite daugiau prekių ar paslaugų parduoti internetu? Laimei, reklama Google iš tikrųjų gali jums pagelbėti, tačiau patiems tai padaryti ne visuomet yra taip paprasta. Dėl šios priežasties „Google Ads“ (arba „Google AdWords“) reklamos kampanijas rekomenduojama patikėti profesionalams – skaitmeninės rinkodaros specialistams. Tačiau dabar pakalbėsime ne apie tai, kaip pasirinkti „Google Ads“ specialistus. Vietoje to, pateiksime kelis privalumus, kuriais pasižymi reklama Google.
1. „Google Ads“ veikia greičiau nei SEO
Vienas iš didžiausių Google reklamos privalumų yra greitis. Ji veikia kur kas greičiau nei SEO. Ir nors tiek SEO, tiek ir „Google Ads“ yra internetinės paieškos sistemos rinkodaros strategijos dalis, skirta padidinti lankytojų skaičių, pagerinti žinomumą ir pardavimus, profesionaliai optimizuotos „Google Ads“ kampanijos veikia daug sparčiau už tinklalapių optimizavimą – paieškos puslapio viršuje galima atsidurti akimirksniu (žinoma – ten būnama tol, kol už tai mokama).
Keletas priežasčių, kodėl tai greitesnė ir efektyvesnė priemonė:
- Vienu metu galite susitelkti į daugybę skirtingų raktažodžių.
- Reklamos kampaniją galite įjungti arba išjungti bet kuriuo metu.
- Skelbimai, kurie rodomi pirmojo internetinės paieškos sistemos puslapio viršuje, tampa iš karto gerai matomi tikslinei auditorijai.
Ir, žinoma, tai tikrai nereiškia, kad jūs turite ignoruoti organinius rezultatus, kurie turi daug pranašumų ilgalaikėje perspektyvoje, tačiau su „Google Ads“ jūs galite iš karto pradėti generuoti gerokai didesnį naujų lankytojų skaičių ir padidinti pardavimus.
2. Pagerinamas prekės ženklo žinomumas
„Google Ads“ gali ne tik padidinti lankomumą, paspaudimus ir konversiją, tačiau taip pat turėti teigiamą poveikį ir vartotojų nuomonės apie jūsų prekės ženklą formavimui. Atliktų tyrimų duomenys rodo, kad paieškos sistemoje rodomi reklaminiai skelbimai („Google Ads“) apytiksliai 6,6 proc. padidino prekės ženklų žinomumą.
3. Pasiekiami vartotojai, kurie naudojasi „Gmail“ el. pašto paslaugomis
Viena iš plačiausiai naudojamų rinkodaros priemonių yra el. laiškų marketingas. Būtent todėl „Gmail“ reklama taip pat gali būti labai naudinga. 2015 m. Google į savo „Gmail“ el. pašto paslaugas integravo ir „Google Ads“ reklamą. O tai reiškia, kad visi šia skaitmeninės rinkodaros priemone besinaudojantys vartotojai turi galimybę reklamuotis ir vartotojų „Gmail“ paskyrose.
4. Remarketingo galimybė
„Google Ads“ savo vartotojams taip pat siūlo ir labai efektyviai veikiančią bei plačiai visame pasaulyje jau kurį laiką naudojamą remarketingo galimybę. Sutikite, nemenka dalis jūsų tinklalapio ar el. parduotuvės vartotojų iš jos iškeliauja nieko neįsigiję. Tai yra visiškai natūralus apsipirkimo procesas – vartotojas ieško jam aktualių prekių ar paslaugų, naršo po skirtingas el. parduotuves ir tinklalapius, lygina skirtingus jam prieinamus variantus, kol galiausiai pasirenka jam palankiausią.
Tuo tarpu remarketingas veikia kaip „priminimo“ ir „susigrąžinimo“ priemonė. Jei vartotojas iškeliavo iš jūsų tinklalapio ar el. parduotuvės ir nieko neįsigijo, jam naršant kituose tinklalapiuose yra rodoma jūsų reklama, vaizduojant prekes ar paslaugas, kuriomis jis domėjosi, bet kurių neužsisakė. Tai gali padėti labai efektyviai susigrąžinti prarastą vartotoją.
5. Nuolatinis reklamos rezultatų stebėjimas
Yra labai sudėtinga įvertinti tradicinės reklamos priemonių rezultatus – nebent laikraščiuose, televizijoje, radijuje, reklaminiuose stenduose ar kitose fizinės reklamos vietose jūs taip pat pateikiate ir tam tikrus „nuolaidų kodus“, kurių pagalba galite suprasti, ar vartotojas į jus kreipėsi dėka tokios reklamos. Tačiau net ir tokiu atveju reklamos rezultatų vertinimas tampa komplikuotas.
Tuo tarpu „Google Ads“ reklamos atveju viskas yra gerokai paprasčiau – jūs galite nuolatos stebėti ir vertinti labai tikslius rezultatus, pvz., kiek paspaudimų sulaukė konkretus skelbimas, kokia yra konversija, kiek lankytojų sugeneravo reklamos kampanija, kurie raktažodžiai generuoja didžiausią srautą ir pardavimus, kiek kainuoja vienas atvestas lankytojas ar lankytojas, kuris kartu tampa ir klientu bei kt.