Transportas

2016 M. ŽENEVOS AUTOMOBILIŲ PARODA

Naujasis SCENIC: „Renault“ iš naujo nustato supratimą apie vienatūrius

Naujasis „Renault SCENIC“ (pasaulinis debiutas)
1996 m. „Renault“, pristačiusi pirmosios kartos „Scénic“, atrado kompaktinių vienatūrių segmentą. Šiandien, praėjus 20 metų, „Renault“ iš pagrindų atnaujino šio segmento koncepciją.

Naujasis SCENIC yra modernus, savitas vienatūris, kuris klientus vilios ne tik suteikiamu vairavimo malonumu, bet ir važiavimo komfortu, kuriuo kelionės metu galės mėgautis visa šeima.

Naujojo „Renault SCENIC“ dizainas ir įvaizdis dėl precedento neturinčių kėbulo proporcijų atitrūksta nuo tradicinių vienatūrio bruožų. Atitikmenų segmente neturi nei sprendimas panaudoti 20 colių ratlankius, nei akį traukianti dviejų spalvų nudažymo schema.

Ištikimas savo kilmei, naujasis SCENIC tenkina visus šeimos poreikius. Jo universalumą, nulėmusį ankstesnių kartų modelių sėkmę, į naują lygmenį kilsteli vienu paspaudimu sulankstomos galinės sėdynės, kasdienes keliones padarančios dar lengvesnes.

Be didelės kitų pagalbinių vairavimo sistemų pasiūlos, naujasis SCENIC yra vienintelis kompaktinis vienatūris, standartinėje įrangoje turintis AEBS („Active Emergency Braking System“ – aktyvią avarinio stabdymo sistemą) ir pėsčiųjų aptikimo įrangą.

Naujajame SCENIC yra įranga, paprastai siejama su aukštesnio segmento automobiliais. Tai –MULTI-SENSE technologija, R-LINK 2 su 8,7 colio ekranu ir akių lygyje projektuojamu spalvotu ekranu. Ketvirtosios kartos modelis taip pat bus siūlomas su elektrifikuota dyzeline „Hybrid Assist“ pavaros sistema.

Naujasis „Grand SCENIC“ bus pristatytas prasidedant vasarai, o abu naujieji automobiliai Europos rinkoje pasirodys dar prieš baigiantis šiems metams.

Naujasis „Renault MEGANE“ universalas ir sportiška universalo versija „MEGANE GT“ (pasauliniai debiutai)
Ženevos automobilių parodoje „Renault“ pristato naująjį „MEGANE“ universalą ir sportišką naujos modifikacijos versiją „MEGANE GT“, kurie pasirodys praėjus vos dviem mėnesiams po hečbeko versijų GT ir „GT Line“ pristatymo.

Dinamiškas, elegantiškas naujasis universalas „MEGANE“ funkcionalų saloną derina su plačiomis bagažinės planavimo galimybėmis ir segmente didžiausiu krovinių skyriaus ilgiu. Naujasis „MEGANE GT“ universalas pasižymi didele bagažinės talpa, visų vairuojamųjų ratų 4CONTROL technologija ir „Renault Sport“ būdingu stiliumi.

Šios dvi MEGANE versijos prekybos vietose pasirodys rugsėjį.

Renault ZOE Swiss Edition
Pirmaujantis Europos automobilių gamintojas „Renault“ su malonumu pristato „ZOE Swiss Edition“, aukštos klasės, ribotos serijos ZOE versiją, kuri išsiskiria specialia kėbulo spalva, aukštos klasės salono apdaila ir „Bose®“ garso aparatūra. Ši versija Europoje vėliau bus parduodama įvairiais, skirtingais pavadinimais.

„Renault“ naujovės
2015–2016 metais pristačiusi 10 naujų automobilių, Ženevos automobilių parodoje „Renault“ demonstruoja Europos rinkoje naujausią modelių gamą ir šešias svarbiausias naujienas, kurios buvo panaudotos naujausiuose modeliuose: (4CONTROL ir MULTI-SENSE technologija, „Hybrid Assist“, moduliniai salonai, naujojo SCENIC vairavimo pagalbinės technologijos, R-LINK 2 ir R240 variklis).

01
Naujasis SCENIC: „Renault“ nustatė naują supratimą apie vienatūrius
Radikaliai naujas dizainas ir dar patrauklesnis įvaizdis 04

Kelionės komfortas išlieka stiprioji SCENIC savybė 05

Vairavimo kokybę užtikrinančios pažangios technologijos 06

02
Naujieji universalai „Renault MEGANE“ ir „MEGANE
GT“: universalumo pranašumas
Dinamiškas, elegantiškas dizainas 09

Pavyzdinis universalumas 10

C segmente konkurentų neturinčios technologijos 10

„Renault ZOE Swiss Edition“ – elegantiška, ribotos serijos ZOE versija 12

Šešios gyvenimą pagerinančios naujovės 13

01
Naujasis SCENIC: naujas vienatūrio standartas

Radikaliai naujas dizainas ir dar patrauklesnis įvaizdis
Stebinančios proporcijos ir didelio diametro ratai

„Mes siekėme, kad naujasis SCENIC būtų iš pagrindų naujas. Jis atrodo labai patraukliai ir moderniai, tačiau tai yra vienatūris, išsaugojęs išskirtinį universalumą, tapusį 20 metų trunkančios trijų šio modelio ankstesnių kartų sėkmės priežastimi. Jo proporcijas ir didelio diametro ratų pasirinkimą įkvėpė „R-Space“ koncepcinis automobilis.“

Laurensas van den Ackeris, vyriausiasis viceprezidentas dizainui

Naujasis SCENIC parodo visiškai naują požiūrį į vienatūrius, o pagrindinis jo įkvėpimo šaltinis yra 2011 metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis „R-Space“. Svarbiausios jo naujienos yra visiškai naujos proporcijos, kruopštumu spinduliuojanti kokybė ir skrupulingas dėmesys detalėms automobilio išorėje ir viduje.

Išskirtinėmis proporcijomis naujojo SCENIC dizainas žymi esmines permainas. Visos jo versijos bus siūlomos su standartinėje įrangoje esančiais dideliais 20 colių ratais. Jo dailiai subalansuotos linijos, žemesnė stogo linija, ilgesnė ratų bazė ir trumpesnė galinė iškyša automobilį padaro itin patraukliu akiai. Plastiškos formos siluetas, plati „pečių“ linija, kuri kyla, artėdama prie galinės dalies, suteikia naują – dinamiškumo – pojūtį. Dėl platesnio priekinio ir galinio tarpuvėžio visi ratai idealiai įsikomponuoja keturiuose automobilio kampuose, sukurdami tvirtos stovėsenos įspūdį.

Matmenys Naujasis SCENIC Lyginant su „Scénic 3“
Aukštis 1 653 mm + 13 mm
Prošvaisa 170 mm + 40 mm
Ilgis 4 406 mm + 40 mm
Plotis 1 865 mm +20 mm
Ratų bazė 2 734 mm + 32 mm
Priekinis tarpuvėžis 1 594 mm + 49 mm
Galinis tarpuvėžis 1 583 mm + 36 mm
Galinė iškyša 741 mm – 16 mm

Kaip ir kalbant apie „R-Space“ koncepciją, platus priekinis naujojo SCENIC langas ir trumpas kapotas paryškina vienatūrio silueto eleganciją. Kaip ir naujajame „Espace“, „Scénic“ pirmą kartą panaudotas trijų dalių priekinis stiklas užtikrina panoraminę apžvalgą su pagerintu šoniniu matomumu.

Naujojo SCENIC priekinei daliai išraiškingumą suteikia išskirtiniai priekiniai žibintai. Pagal versiją C formos žibintai gali suteikti LED PURE VISION technologijos privalumus, o galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija suteikia įspūdingą 3D efektą.

Be analogų: 20 colių ratlankiai – visoms versijoms
Turbūt įspūdingiausia naujojo SCENIC dizaino naujiena yra visai versijų gamai siūlomi 20 colių standartiniai ratai. Šie ratai su 195 mm pločio padangomis yra tiek technologinė, tiek stilistinė naujovė.
Padangos profilio aukščiui siekiant 107 mm, arba esant tokiam pat kaip ir 17 colių „Scénic 3“ ratuose, naujojo SCENIC padangos užtikrina geriausių segmento atstovų siūloma važiavimo komfortą.
Šis drąsus dizaino sprendimas nuo pat projekto kūrimo pradžios buvo kryptį nurodantis principas. Dideli ratai pastebimai prisideda prie subalansuotų automobilio proporcijų ir gali būti priderinami prie individualių poreikių, pasinaudojant plačiu ratlankių ir prie jų pridedamų dekoracijų asortimentu. Ratlankiai ir jų dekoravimo priedai buvo sukurti siekiant sumažinti svorį ir pagerinti automobilio aerodinamines savybes, kartu sumažinant degalų sąnaudas.
Unikalus, specialiai sukurtų, degalų sąnaudas mažinančių padangų dydis (195/55 R20) leido užtikrinti mažiausią klasėje pasipriešinimą riedėjimui.
Naujojo SCENIC aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia 0,775. Palyginti su „Scénic 3“ (0,840), yra iškovotas 0,065 reikšmę siekiantis aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento sumažinimas.

Statusą pabrėžiantis salonas ir dvi salono konfigūracijos

Pagrindinis naujojo SCENIC salono bruožas yra prietaisų skydelio linijų tęstinumas durų skyduose ir panaudotų medžiagų harmonija (malonios liesti medžiagos, chromo apdaila), padidinanti salono erdvės įspūdį. Prietaisų skydelis yra neperkrautas ir labiau orientuotas į vairuotoją nei „Scénic 3“. Uždengtas lenktu snapeliu, prietaisų skydelis įkomponuotas tiesiai priešais vairuotoją ir siūlo pasinaudoti „Renault“ spalvota, akių lygyje projektuojama vaizdo informacija. Papildomai siūlomas didelis panoraminis stoglangis yra be skersinių sutvirtinimų, todėl į saloną patenka dar daugiau šviesos.

Tarp priekinių sėdynių esanti stumdoma centrinė konsolė leidžia vairuotojui pagal poreikius sutvarkyti salono išdėstymą:

• Pastūmus į priekinę padėtį, centrinė konsolė atsiranda po vertikaliu ekranu, su juo sudarydama vientisą struktūrą ir vairuotojui sukurdama lengvojo automobilio salono įspūdį, kartu neatsisakant vienatūriams būdingos aukštos sėdėjimo padėties.

• Konsolę nustūmus į galinę padėtį, naujasis SCENIC ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams suteikia patogų salono išdėstymo planą.

Segmente – unikali, dviejų spalvų dažymo schema
Naujasis SCENIC siūlo dviejų spalvų kėbulo dažymo schemą, kuri yra išskirtinė kompaktinių vienatūrių segmente. Ši dinamiškas proporcijas pabrėžianti, elegantiška spalvų schema automobiliui suteikia išskirtinę, modernią išvaizdą. Dviejų spalvų dažymas siūlomas pasirinkus antrąjį ir aukštesnius įrangos lygius, o aukščiausio lygio versijose yra kaip standartinės įrangos dalis (priklauso nuo rinkos).

Galima rinktis iš dviejų stogo spalvų, kurios gali būti derinamos su pasirinktomis kėbulo spalvomis:

• „Étoilé Black“ (juodas) stogas su šiomis kėbulo spalvomis: „Miel Yellow“ (geltona), „Glacier White“ (balta), „Pearlescent White“ (perlo spalva), „Platine Grey“ (pilka), „Cassiopée Grey“ (pilka), „Dune Beige“ (rusva), „Céleste Blue“ (žydra), „Cosmos Blue“ (mėlyna) ir „Carmine Red (raudona).

• „Cassiopée Grey“ (pilkas) stogas derinamas su „Étoilé Black“ (juodos spalvos) versijomis.

Stogo spalvą atitinka šoninių veidrodėlių korpusai ir priekiniai statramsčiai.

Naujasis SCENIC: ištikimas savo dvasiai, kurią atskleidė „R-Space“ koncepcija
2011 metų kovo 1 dieną, Ženevos automobilių parodoje, „Renault“ pristatė „R-Space“ koncepcinį automobilį. Šis modernus markės garsiosios „Voiture à Vivre“ (automobiliai gyvenimui) filosofijos įsikūnijimas buvo jausmingas vienatūris, neatsiejamai suderinęs elementus, kurie iki tol buvo laikomi nesuderinamais: sportiškumą ir orientaciją į šeimos poreikius, funkcionalumą – su jausmingu dizainu.
Atspindint besivystančios visuomenės natūrą, „R-Space“ tikslas buvo parodyti modernios šeimos dinamiškumą, kartu išsaugant sportiškumą ir patrauklumą, tvirtumą ir komfortabilumą, pažangumą ir dėmesį aplinkai. Kaip galima matyti iš nuožulnaus priekinio stiklo, serijinio modelio silueto, panoraminio stoglangio ir didelių 20 colių diametro ratų, „R-Space“ nuo pat pradžių turėjo didelę įtaką naujojo SCENIC dizaino kūrėjų komandai.

Kelionės komfortas išlieka stiprioji SCENIC savybė
Automobilis, suteikiantis gyvenamosios erdvės patogumą
Kelionėse išsaugodami svarbiausias komforto sąlygas, per pastaruosius 20 metų „Scénic“ keliaujančioms šeimoms buvo tarsi dalelė namų, esant toli nuo namų.

Naujojo SCENIC salonas – erdvus, komfortabilus, suteikiantis galimybę naudotis išmania moduline struktūra:

• Priekinių sėdynių struktūra atkartoja naujajame „Espace“ panaudotų sėdynių struktūrą (įskaitant ir dvigubo tankio užpildančias putas). Aukštesniojo lygio versijų sėdynėse įrengtos masažo ir šildymo sistemos, taip pat aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamos sėdynės. Geriausiai įrengtos versijos siūlo ir elektra valdomą juosmens atramos reguliavimą.

• Tam tikruose įrangos lygiuose, paspaudus R-LINK 2 ekraną arba bagažinėje esantį mygtuką, įjungiama sulankstomų galinių sėdynių funkcija. Sulanksčius galines sėdynes, suformuojamas didelis krovinių skyrius lygiomis grindimis.

• Kaip ir „Scénic 3“, priekinės keleivio sėdynės atlošas gali būti nulenktas į priekį, suformuojant nedidelį staliuką.

• Visose versijose 60/40 santykiu padalintos antrosios eilės sėdynės gali būti stumdomos pirmyn ir atgal, nepriklausomai viena nuo kitos.

• Išskirtinė „Scénic“ ypatybė – slankiojanti centrinė konsolė – atlieka vis daugiau funkcijų, naudingų tiek ant priekinių, tiek ant galinių sėdynių sėdintiems žmonėms. Jos dėtuvių talpa dabar padidėjo iki 13 litrų. Priekinėje konsolės dalyje yra apšviesta, stumdomuoju dangteliu apsaugota dėtuvė. Po integruotu ranktūriu yra vairuotojui ir priekiniam keleiviui skirti įkrovimo ir prisijungimo lizdai. Gale sėdintys keleiviai gali naudotis dviem USB lizdais, garso sistemos lizdais, 12 voltų lizdu ir specialiai jiems skirtomis dėtuvėmis.

Geriausia klasėje bagažinės ir dėtuvių talpa bei išmanioji įranga
Naujojo SCENIC bagažinės talpa siekia 496 kub. dm (pagal VDA metodiką, arba 572 litrus). Palyginti su „Scénic 3“, ji padidėjo 26 kub. dm pagal VDA. Šis parametras naujojo SCENIC bagažinei kompaktinių vienatūrių segmente leidžia patekti tarp trijų didžiausių bagažinių.

Vertinant 63 litrus siekiančią papildomų dėtuvių talpą, naujasis SCENIC yra kompaktinių vienatūrių klasės lyderis:

• Dar viena iš naujojo „Espace“ perimta savybė, pavadinta „Easy Life“ stalčiumi, yra 11,5 litro talpos dėtuvė prieš priekinį keleivį. Tai yra 3 litrais daugiau nei įprastoje dėtuvėje. Apšviesta ir šaldoma, ji atidaroma elektroniniu jutikliu, o automobiliui sustojus, užsidaro automatiškai.

• Be šio stalčiaus ir centrinės konsolės, naujasis SCENIC turi daug kitų išradingai sukurtų dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 38,5 litro. Tai pasiekta išsaugojus keturias po grindimis esančias dėtuves, kurias vertina šeimos.

Galinėje SCENIC salono dalyje esantys „Easy Life“ atlenkiami staliukai – idealus dalykas į ilgesnę kelionę išsiruošusioms šeimoms. Juos atlenkus randama nedidelė dėtuvė, kurioje galima laikyti mobilųjį telefoną, žaidimų įrenginį arba, pavyzdžiui, pieštukus. Taip pat galima pritvirtinti skirtingų dydžių planšetinius kompiuterius. Centrinės konsolės galinėje dalyje esantys du USB lizdai leidžia elektroniniais prietaisais naudotis be jokių laiko ribojimų.

Įspūdingą, visai šeimai skirtos įrangos sąrašą tęsia naujojo SCENIC salone įrengtos, gale sėdintiems keleiviams skirtos užsklandos nuo saulės. Pagal versiją jos siūlomos tiek kaip standartinė, tiek kaip papildoma įranga.

Užtikrintam vairavimui skirta pažangi technologija
Segmente unikali aktyvi avarinio stabdymo sistema su standartine pėsčiųjų aptikimo funkcija
Naujasis SCENIC yra vienintelis kompaktinis vienatūris, standartinėje įrangoje siūlantis AEBS (aktyvi avarinio stabdymo sistema) kartu su pėsčiųjų aptikimo funkcija. Ši pagalbinė vairavimo sistema inicijuoja aktyvų avarinį stabdymą, automobilio judėjimo trajektorijoje pastebėjus pėsčiąjį. Ši funkcija veikia automobilio greičiui esant nuo 7 iki 60 km/h. AEBS ir pėsčiųjų aptikimo sistema atlieka šiuos veiksmus:

• Analizuoja automobilio aplinką, pastebėdama tiek stovinčius, tiek judančius pėsčiuosius ir nustatydama jų judėjimo kryptį;

• Vaizdo ir garso signalu perspėja vairuotoją apie atsiradusią susidūrimo su pėsčiuoju riziką;

• Automatiškai įjungia stabdžius ir visiškai sustabdo automobilį, jeigu nustatomas neišvengiamas susidūrimas su pėsčiuoju arba vairuotojui perduoti signalai nesulaukia jokios reakcijos.

Sistema naudojasi duomenimis, kuriuos teikia du skirtingų technologijų įrenginiai: priekinė kamera ir radaras. Abu jie sumontuoti po priekiniu stiklu, priešais vidinį galinio vaizdo veidrodėlį.

Kartu su AEBS ir pėsčiųjų aptikimo sistema naujasis SCENIC siūlo dvi „Renault“ automobiliuose pirmą kartą panaudotas naujoves:

• Aktyvią eismo juostų palaikymo sistemą (LKA): ši įranga veikia važiuojant 70–160 km/h greičiu ir perima vairo kontrolę tuomet, kai automobilis nekontroliuojamai išvažiuoja iš eismo juostos.

• Perspėjimo apie nuovargį sistemą

Naujojo SCENIC įrangoje yra visos svarbiausios rinkoje esančios pagalbinės vairavimo sistemos, kurias galima rasti naujajame „Espace“, „Talisman“ ir naujajame MEGANE. Šios pažangios pagalbinės vairavimo sistemos („Advanced Driver Assistance Systems“ – ADAS) gali būti valdomos pasinaudojant R-LINK 2 sistemos ekranu. Suteikiama galimybė pasinaudoti šiomis funkcijomis:

• Užtikrinti: prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC, veikia važiuojant nuo 50 iki 160 km/h greičiu) ir aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS). Naujajame SCENIC AEBS taip pat veikia važiuojant nedideliu greičiu – nuo 7 iki 160 km/h.

• Perspėti: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW), kalbant apie SCENIC, vietoj garsinio signalo priverčia vibruoti vairą; saugaus atstumo palaikymo perspėjimas (SDW); kelio ženklų atpažinimo sistema su greičio viršijimo prevencijos įranga (TSR su OSP); aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW).

• Pagelbėti: galinio vaizdo kamera; automatiškai perjungiamos tolimosios šviesos (AHL); priekiniai, galiniai ir šoniniai statymo jutikliai; „Easy Park Assist“ (automatinė statymo sistema).

Naujasis SCENIC su „Hybrid Assist“ sistema
Baigiantis 2016 metams, naujasis SCENIC bus siūlomas su hibridine „Hybrid Assist“ sistema, kuri bus derinama su dyzeliniu „Energy dCi 110“ varikliu, suderintu su 6 laipsnių mechanine transmisija. Ši sistema žada nedideles degalų sąnaudas derinti su dideliu vairavimo malonumu, suteikiant papildomą galią, ypač – varikliui veikiant nedideliais sūkiais.

Su šia stabdymo ir lėtėjimo metu energiją regeneruojančia sistema „Renault“ ketina pasiekti mažiausias degalų sąnaudas segmente.

„Hybrid Assist“ sistemoje yra 48 voltų akumuliatorius, kuris tiekia energiją elektros varikliui. Pastarasis talkina nuolat veikiančiam vidaus degimo varikliui.

Naujasis SCENIC bus siūlomas su šešiais dyzeliniais ir dviem benzininiais varikliais:

• „Energy dCi 95“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110 Hybrid Assist“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 110 su EDC („Efficient Dual Clutch“) septynių laipsnių automatine, dviejų sankabų transmisija

• „Energy dCi 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy dCi 160“ su EDC („Efficient Dual Clutch“) su šešių laipsnių automatine, dviejų sankabų, transmisija

• „Energy TCe 115“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

• „Energy TCe 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija

Technologijos iš aukštesnio segmento
Naujasis SCENIC išnaudoja CMF C/D („Common Module Family“) modulinės konstrukcijos privalumus ir siūlomas su plačiu įrangos asortimentu, kuris dažniausiai siejamas su aukštesnių klasių modeliais (kaip naujasis „Espace“ ir „Talisman“) arba su naujuoju MEGANE.

Vairavimas, naudojant 8,7 colio R-LINK 2 multimedijos sistemą

Naujojo SCENIC versijos su aukštesniu įrangos lygiu leidžia pasinaudoti R-LINK 2 sistema su 8,7 colio (2 cm) įstrižainės vertikaliu ekranu – tokia pačia, kokia naudojama naujajame „Espace“ ir „Talisman“. Unikali vienatūrių automobilių segmente sistema leidžia naudotis lengva ir patogia, dviem pirštais valdoma priartinimo galimybe „Pinch & Zoom“, jau įprasta išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose.

R-LINK 2 turi balso atpažinimo funkciją, kuri palengvina naudojimąsi navigacijos sistema, telefonu, programėlėmis ir radijo aparatūra, suteikdama greitą ir saugią prieigą prie įvairių funkcijų.

R-LINK 2 savybės:

• Aiški, intuityvi grafika, panaši į naudojamą planšetiniuose kompiuteriuose ir išmaniuosiuose telefonuose, su paspaudžiamomis ir perkeliamomis piktogramomis, puslapių vertimu, priartinimu dviem pirštais ir kitais privalumais.

• Lengvas pritaikymas, trijų konfigūruojamų puslapių su valdikliais ir piktogramomis patogumas, iki šešių skirtingų profilių, leidžiančių greitai pakeisti vairavimo ir automobilio vidaus aplinkos nustatymus;

• Valdymo centras, kontroliuojantis daugumos funkcijų įjungimą ir išjungimą, įskaitant pagalbines vairavimo sistemas;

• Ryšys: paketas, apimantis nemokamą 12 mėnesių „Tom Tom Traffic“ prenumeratą, prieigą prie „R-LINK Store“ ir naujų Europos žemėlapių (priklauso nuo rinkos).

Suasmenintas vairavimas, pasinaudojant MULTI-SENSE technologija

MULTI-SENSE technologija suteikia galimybę naudotojams suasmeninti savo vairavimo nustatymus, keičiant akceleratoriaus pedalo ir variklio atoveiksmį, derinant EDC („Efficient Dual Clutch“) automatinės transmisijos veikimo režimą, vairo mechanizmo veikimą, salono vidinę aplinką ir vairuotojo sėdynės masažą (jeigu tokia įranga yra).

Centrinės konsolės viduryje esantis MULTI-SENSE mygtukas leidžia tiesiogiai pasiekti penkis skirtingus vairavimo nustatymus, rodomus R-LINK 2 ekrane: „Neutral“, „Sport“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“.

Šiuos režimus papildo penkios salono apšvietimo spalvos: violetinė, raudona, mėlyna, purpurinė ir žalia. Parinkta spalva švyti prietaisų skydelio TFT ekrane, vertikaliame multimedijos sistemos ekrane, centrinėje konsolėje, o esant aukštesniam įrangos lygiui – ir priekinių bei galinių durelių apdailos skyduose.

Spalvotas, akių lygyje projektuojamas ekranas

Paslepiamas, spalvotas, akių lygyje vaizdą projektuojantis ekranas padidina vairavimo komfortą ir saugumą, palengvina naudojimąsi pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS). Neverčiant vairuotojo atitraukti žvilgsnio nuo kelio, ekrane rodoma svarbiausia informacija (esamas greitis, navigacijos nurodymai, vairavimo perspėjimai), vairavimą padarant lengvą ir neblaškomą.

„BOSE® Surround Sound“

Naujasis SCENIC siūlomas su „BOSE Surround Sound“ garso sistema – naujove, matyta tik aukštesnės klasės „Renault“ modeliuose, tokiuose kaip naujasis „Espace“ ir „Talisman“. Šį kartą „Renault“ ir „Bose“ inžinieriai vėl bendradarbiavo kurdami specialiai naujajam SCENIC suderintą akustiką, optimaliai parinkdami vietas vienuolikai didelės galios garsiakalbių: priekyje esantis centrinis garsiakalbis užtikrina gerą garso balansą, likę dešimt galingų garsiakalbių išdėstyti salone, sukuriant švarų, preciziškos kokybės garsą. Bagažinėje įkomponuotas žemų dažnių generatorius muzikai suteikia originalų skambesio gylį. Šis derinys leidžia visiems automobilyje esantiems žmonėms mėgautis išskirtinės kokybės, visą erdvę užpildančiu garsu.

02
Naujieji universalai „Renault MEGANE“ ir „MEGANE
GT“ : universalumo pranašumas

Dinamiškas, elegantiškas dizainas
Subalansuotos proporcijos
Naujasis „MEGANE“ universalas dinamiškumą derina su elegancija. Būdamas žemiausias automobilis klasėje, jis pasižymi plačiausiu tarpuvėžiu, taip padidinant solidumo pojūtį.

Matmenys Naujasis „MEGANE“ universalas Lyginant su „Mégane 3“ universalu
Aukštis 1 449 mm – 20 mm
Ilgis 4 626 mm + 67 mm
Ratų bazė 2 712 mm + 11 mm
Priekinis tarpuvėžis 1 591 mm + 47 mm
Galinis tarpuvėžis 1 586 mm + 39 mm

Dėl darnos, išbaigtumo ir visose versijose automobilio pusiaujo liniją juosiančios chromo apdailos sukuriamas pačios aukščiausios kokybės įspūdis. Integruoti stogo skersiniai su matinio, anodizuoto aliuminio apdaila bus standartinėje visų versijų, išskyrus pirmąjį lygį, įrangoje.

Naujasis „MEGANE“ universalas akį traukia išskirtiniais žibintų simboliais. C formos priekiniai žibintai, priklausomai nuo įrangos lygio, gali būti su LED PURE VISION šviesos diodais. Gale panaudota „Edge Light“ technologija sukuria elegantišką 3D efektą.

Kruopščiai suprojektuotas ergonomiškas salonas
Naujasis „MEGANE“ universalas pasižymi gaivia, vairuotojo poreikiams pritaikyta salono atmosfera. Palyginti su ankstesniuoju modeliu, vairuotojo vieta buvo patobulinta ergonomikos požiūriu. Visa aukštų technologijų įranga (spalvotas ekranas akių lygyje, keičiamų spalvų, 7 colių, TFT informacinis ekranas, R-Link 2 vertikalus, 8,7 colio įstrižainės, multimedijos ekranas) yra sukurta naudoti kasdien. Kontrolės prietaisai išdėstyti L raidės forma, suteikiant didesnį naudojimosi patogumą ir padarant juos lengviau pasiekiamus vairuotojui.

Naujasis universalas „MEGANE GT“: dizainas su „Renault Sport“ genais

Išorėje priekinis buferis buvo suprojektuotas taip, kad pabrėžtų automobilio sportiškus bruožus ir „Renault Sport“ kilmę, o korio formos radiatoriaus grotelės yra specifiniai šio modelio bruožai. Plačią, apatinę oro įsiurbimo angą įrėmina dar dvi angos. „Renault Sport“ sukurti 18 colių, deimantais apdoroti ratlankiai su GT ženkliukais siūlomi kaip papildoma įranga. Galinė naujojo „MEGANE GT“ universalo dalis papuošta chromuotu išmetimo vamzdžio antgaliu ir plastiškos formos difuzoriumi, sustiprinančiu dinamišką automobilio išvaizdą. Naujasis „MEGANE GT“ pažymėtas „Renault Sport“ ženkliukais, matomais ant bagažinės dangčio ir abiejų priekinių sparnų.
Salone atrasite visą „Renault Sport“ esenciją. Gilios sėdynės su integruotais galvų atlošais, mėlynomis siūlėmis ir šachmatinės vėliavos simboliais yra labai patogios ir suteikia puikų šoninį prilaikymą. Siūlomos trys apmušalų versijos: audeklas ir „Alcantara®“ su mėlynomis arba juodomis juostomis. Naujojo „MEGANE GT“ universalo tapatybę pabrėžia ir prietaisų skydelyje matomi mėlyni papuošimai bei mėlynos apdailos juostos ir siūlės, papildančios „Iron Blue“ mėlynos spalvos kėbulo dažus. Naujas, sportiškas vairo ratas, aptrauktas perforuota, stambios faktūros oda yra optimizuotos geresnei ergonomikai. O aliuminio pedalai, pavarų svirtis, kaip ir pavarų jungimo svirtys prie vairo, skirti patenkinti sportiško vairavimo mėgėjų poreikius.

Pavyzdinis universalumas
Patogi naudoti modulinė bagažinė
Naujojo „MEGANE“ universalo bagažinės talpa, matuojant VDA metodika, yra 521 dm3 (580 litrų atitikmuo, prilygstantis anksčiau buvusiam modeliui).

Modulinė bagažinė yra ypač patogi naudotis. Bagažinės grindys gali būti nustatytos viena iš dviejų padėčių. Pasirinkus aukštąją padėtį ir nulenkus galinę sėdynių eilę, sukuriamos lygios grindys. Esant šiai grindų padėčiai, po jomis padaroma papildoma 50 dm3 (pagal VDA) bagažo erdvė. Nustačius apatinę grindų padėtį, sudaroma nedaloma, didžiausios galimos talpos krovinių erdvė.

Naujojo „MEGANE“ universalo bagažinės šonuose, šalia ratų arkų, yra dėtuvės. Be to, kiekvienoje pusėje yra kabliukai, ant kurių galima pakabinti maišelius. Tokios kruopščiai apgalvotos detalės palengvina kasdienį gyvenimą. Be to, yra galimybė bagažo apsauginį tinklą naudoti vertikalia padėtimi.

Siekiant daiktus apsaugoti nuo slydinėjimo po bagažinę, yra galimybė ją padalinti į dvi dalis: priekinę ir galinę.

Minkštas bagažinės uždangalas gali būti lengvai susuktas, padarant priėjimą prie bagažinės.

Beveik 2,8 m siekiantis krovinių skyrius – ilgiausias segmente
Dėl dviejų bagažinėje esančių rankenėlių „Renault“ „Easy Folding“ sistema leidžia nesudėtingai, automatiškai sulankstyti 60/40 santykiu padalintas galines sėdynes. Be to, galima nulenkti ir priekinę keleivio sėdynę, suformuojant 2,77 m ilgio krovinių skyrių – šis parametras yra nepasiekiamas nė vienam varžovui šiame segmente.

Aukščiausi salono erdvės ir komforto standartai
„MEGANE“ universalas buvo sukurtas atsižvelgiant į gale sėdinčius keleivius ir jiems sukuriant patogesnę sėdėjimo padėtį, kuri suteikia daugiau komforto. Kojoms skirta erdvė yra viena didžiausių segmente (216 mm), galinės sėdynės yra kiek labiau nuolaidžios nei „Mégane 3“ (27° vietoj 25°). Tai keleiviams leidžia patogiau atsisėsti ir mėgautis didesniu komfortu.

Konkurencijos C segmente neturinčios technologijos
Aukšti įrangos standartai atkartoja naująjį MEGANE hečbeką
Naujasis „MEGANE“ unversalas išnaudoja CMF („Common Module Family“) C/D segmentų platformos privalumus ir perima nemažai įrangos elementų, panaudotų naujajame „Espace“ ir „Talisman“. Rezultatas: „MEGANE“ universalo įrangoje yra šiame rinkos sektoriuje unikalus įrangos asortimentas:

• Suasmeninamas, interneto prieigą turintis valdymo centras: R-LINK 2 multimedijos įrenginys siūlomas dviejų formatų – 7 colių horizontaliai arba 8,7 colio vertikalia.

• Vairavimo malonumas: GT versijos turi 4CONTROL įrangą.

• Individualumas: prietaisų skydelyje panaudotas derinamas, spalvotas, 7 colių TFT duomenų ekranas ir MULTI- SENSE technologija.

• Saugumas: ryškus, akių lygyje projektuojamas ekranas, pagalbinės vairavimo sistemos.

Naujajam „MEGANE GT“ universalui skirta 4CONTROL sistema
Naujasis „MEGANE GT“ universalas yra pirmasis C segmento universalas, išnaudojantis 4CONTROL technologijos galimybes. „Renault“ naujovė 4CONTROL leidžia vairuoti visus keturis ratus.
„Renault Sport“ inžinierių naujajam „MEGANE GT“ universalui specialiai priderinta 4CONTROL prideda dinamiškumo ir preciziškumo važiuojant vingiuotais keliais. Vairavimas yra tikslesnis, labiau užtikrintas, džiuginantis visomis aplinkybėmis. Ekstremaliais atvejais akimirksniu reaguojantys visi vairuojamieji ratai suteikia daugiau pasitikėjimo.
Sistema važiuojant dideliu greičiu suderina pasiekiamą stabilumą ir mažu greičiu pasiekiamą manevringumą. Kaip universalas naujasis „MEGANE GT“ yra išskirtinai manevringas važinėjant gyvenvietėmis. Garantuojant optimalų stabilumą, 4CONTROL stebi ir derina galinių ratų vairavimą 100 kartų per sekundę.

Didelis variklių pasirinkimas – nuo 90 iki 205 AG… įskaitant „Hybrid Assist“
Siūlomi tokie patys varikliai kaip ir naujajame MEGANE.

Benzininiai varikliai

• Naujajam „MEGANE“ universalui ir „MEGANE GT-Line“ (priklauso nuo rinkos, versijos gali skirtis): „Energy TCe 100“ su šešių laipsnių mechanine transmisija, „Energy TCe 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija ir „Energy TCe 130“ su EDC dviejų sankabų, 7 laipsnių automatine transmisija.

• Kai kuriose rinkose siūlomas atmosferinis „SCe 115“ variklis, suderintas su penkių laipsnių mechanine transmisija.

• Išskirtinai naujajam „MEGANE GT“ universalui: „Energy TCe 205“, kartu su EDC dviejų sankabų, 7 laipsnių automatine transmisija.

Dyzeliniai varikliai

• Naujajame universale „MEGANE“ ir „MEGANE GT-Line“ (priklauso nuo rinkos): „Energy dCi 90“ su šešių laipsnių mechanine transmisija, „Energy dCi 110“ su šešių laipsnių mechanine transmisija, „Energy dCi 110“ su EDC dviejų sankabų, 6 laipsnių automatine transmisija ir „Energy dCi 130“ su šešių laipsnių mechanine transmisija.

• Išskirtinai naujajam „MEGANE GT“ universalui: „Energy dCi 165“, kartu su EDC dviejų sankabų, 6 laipsnių automatine transmisija.

• Dyzelinis ir elektros variklis: „Hybrid Assist“ su „Energy dCi 110“ varikliu (su mechanine transmisija) bus siūlomas nuo 2017 metų.

Elegantiška, ribotos serijos ZOE versija
„ZOE Swiss Edition“ yra ribotos serijos versija, papildanti Europoje geriausiai parduodamo keleivinio elektromobilio pasiūlą. Ji skirta klientams, norintiems išnaudoti automobilio aplinkosaugines savybes ir išskirtinį mobilumą, kartu mėgaujantis išskirtiniais elegancijos akcentais, įskaitant dalinę odos apdailą ir aukštos klasės „Bose®“ garso aparatūrą.

Ribotos serijos „Renault ZOE Swiss Edition“ vasarą pasirodys Šveicarijos rinkoje. Ji leidžia pamatyti, kaip atrodys nauja aukščiausio lygmens versija, kuri paskutinįjį 2016 metų ketvirtį bus pasiūlyta visose šio modelio rinkose.

Papildomam žavesiui – nauja kėbulo spalva ir nauji ratlankiai
Papildomai prie originalių, glotnių, plastiškų linijų, puikiai tinkančių moderniam miesto elektromobiliui, „ZOE Swiss Edition“ išorės stilius buvo papildytas diskretiškais, subtiliais papuošimais.

Papildomai prie naujų, 16 colių, deimantais apdorotų ratlankių, siūlomos visos dabartinėje gamoje esančios kėbulo spalvos. Tačiau „ZOE Swiss Edition“ gali būti nudažytas ir nauja „Yttrium Grey“ pilka spalva (1).

Akims ir kūnui maloni odos apdaila
„ZOE Swiss Edition“ apdailai naudojama tik griežtai atrinkta, aukščiausios kokybės oda. Dėl ilgesnio nei įprasta odos apdirbimo sėdynės yra itin ištaigingos. Yra išsaugotas minkštas ir natūralus odos pojūtis, perpus sumažinus apdirbimui naudojamą laką ir kitas chemines priemones.

Sėdynių išvaizda traukia akį dėl „Pailleté Brown“ spalvos ir rafinuotų siūlių, įskaitant siuvinėtas pagalves ir atlošus, viršutines siūles ir įspaudus ant priekinių sėdynių galvų atlošų.

Salonas, alsuojantis elegancija ir komfortu
Visas „ZOE Swiss Edition“ salonas atitinka standartus, kuriuos nustato jo elegantiška apdaila.

Prietaisų skydelis papuoštas minkšta „Metallic Fumé Grey“ spalvos apdaila, ta pati spalva panaudota ir ventiliacinėms angoms apipavidalinti, „R-Link“ įrangai ir durų skydams. Stovėjimo stabdžio svirtis aptraukta oda, o grindis dengia keturi stori veliūro kilimėliai.

„ZOE Swiss Edition“ rūpinasi ir važiuojančių žmonių gerove, įskaitant šildomas priekines sėdynes su trijų lygių temperatūros nustatymais. Vairuotojo sėdynė yra su rankomis reguliuojama juosmens atrama, leidžiančia sėdynės atlošą pritaikyti prie vairuotojo kūno sudėjimo. Papildomam patogumui „ZOE Swiss Edition“ gaminami su elektra sulankstomais išoriniais veidrodėliais.

Tylus važiavimas leidžia mėgautis aukštos klasės „Bose®“ garso sistemos skambesiu
Nei variklio triukšmo, nei vibracijos neskleidžiantis, tyliai riedantis ZOE leidžia pajusti versijoje „Swiss Edition“ įrengtos „Bose®“ garso sistemos skambesio kokybę. Aukštos klasės garso aparatūra su šešiais aukštos klasės garsiakalbiais ir nedideliu žemų dažnių generatoriumi perteikia kiekvieną originalaus įrašo detalę.

Du prietaisų skydelyje sumontuoti 2,5 cm dydžio aukštų dažnių garsiakalbiai skleidžia raiškų, subalansuotą garsą, kurį papildo du priekinėse durelėse sumontuoti neodimio bosų garsiakalbiai ir du galinėse durelėse esantys plataus diapazono garsiakalbiai. Bagažinėje esantis kompaktinis žemų dažnių garsiakalbis, panaudojant „Bose® waveguide“ technologiją, skleidžia gilius, realistiškus, žemo dažnio garsus.

2015 m. Europos elektromobilių rinka: „Renault“ ir ZOE – viršūnėje
„Renault“, elektromobilių pionierius Europoje, 2015 metais iškilo kaip pirmaujantis gamintojas, bendriems pardavimų rezultatams siekiant 23 000 automobilių ir užimant 23,6 proc. rinkos.
Tais metais „Renault ZOE“ tapo perkamiausiu keleiviniu elektromobiliu Europoje – parduota 18 500 automobilių, užimta 19,2 proc. rinkos.

(1) 2016 metų Ženevos automobilių parodoje pristatomo „ZOE Swiss Edition“ kėbulo spalva yra „Givré Grey“.

Šešios gyvenimą palengvinančios naujovės
4CONTROL ir MULTI-SENSE vairavimo malonumą kilsteli į naują lygmenį
„Renault“ yra pirmasis masinis automobilių gamintojas, suasmeninamą vairavimo malonumą derinantis su visų vairuojamųjų ratų technologija.

MULTI-SENSE sistema koordinuoja skirtingus parametrus, kurie papildo vairavimo malonumą ir kelionės komfortą, siekiant atitikti tuo momentu vyraujančias vairuotojo ar keleivių nuotaikas. Suderinus su „Renault“ 4CONTROL technologija, ji užtikrina neprilygstamą manevringumą važiuojant nedideliu greičiu ir nepriekaištingą valdymą pasiekus didesnį greitį.

Espace Talisman Naujasis SCENIC Naujasis MEGANE ir MEGANE universalas
4CONTROL • • GT versijos
MULTI-SENSE • • • •

„Hybrid Assist“ galia, degalų sąnaudas sumažinanti iki segmento žemumų
2016 m. numatytas elektrifikuotos „Hybrid Assist“ dyzelinės jėgainės pasirodymas rodo „Renault“ tikslą – pasiekti žemiausias degalų sąnaudas C segmente, regeneruojant kitose versijose iššvaistomą kinetinę energiją. Ši technologija nereikalauja aukštos įtampos akumuliatoriaus, todėl puikiai dera su „Renault“ filosofija – tiekti technologijas plačiausiai auditorijai, pasiūlant mažiausią galimą kainą.

Žr. 7-ajį šio pranešimo spaudai puslapį

Naujasis SCENIC Naujieji MEGANE ir „MEGANE“ universalas
Hybrid Assist 2016 m. pabaiga 2017 m. pradžia

Naujasis SCENIC: patogus naudotis, keliones palengvinantis universalumas
1996 m. dėl naujo salono išdėstymo ir sumanių sprendimų, automobilininkams pateikusių modulinį saloną ir neprilygstamą erdvę, „Renault Scénic“ sukūrė kompaktinių vienatūrių segmentą.

Laikantis tos pačios filosofijos, naujasis SCENIC turi „One Touch Folding“ sistemą, kuri supaprastina galinių sėdynių sulankstymą, suformuojant lygias krovinių skyriaus grindis. O tarp priekinių sėdynių įrengta stumdoma centrinė konsolė leidžia mėgautis sedaną primenančia aplinka arba atviru salono išdėstymu.

Žr. 5-ąjį šio pranešimo puslapį

Naujasis SCENIC: dar daugiau saugumui skirtų naujienų
Naujausi „Renault“ modeliai gaminami su perspėjimo ir apsaugos sistemomis, akivaizdžiai padidinančiomis aktyvaus saugumo lygį.

Naujasis SCENIC pažymi trijų naujų saugumo sistemų įdiegimą „Renault“ gamoje: eismo juostos palaikymo sistema, aktyvi avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo sistema ir nuovargio aptikimo sistema.

Žr. 6-ąjį šio pranešimo puslapį

R-LINK 2: didelio formato kontrolės centras su prieiga prie interneto
R-LINK 2 atlieka pagrindinį vaidmenį formuojant vairavimo patirtį ir kelionės komfortą, valdant esmines funkcijas, tokias kaip multimedija, navigacija, garso, laisvų rankų įranga ir MULTI-SENSE sistemos, skirtingas pagalbines vairavimo sistemas, 4CONTROL sistemą ir kt.

7 colių horizontalus arba 8,7 colio vertikalus ekranas specialiai sukurtas naudoti automobilyje. Jis gali išsaugoti iki 6 skirtingų vairuotojo profilių, leidžiančių vieną kartą spustelėjus pasirinkti išsaugotus nustatymus.

Naudojantis „R-LINK Store“, „Renault“ siūlo platų programėlių katalogą, sukurtą specialiai naudoti automobilyje.

Espace
Talisman Naujasis
SCENIC
Kadjar Naujasis MEGANE
ir naujasis MEGANE universalas
R-LINK 2 8,7“ 7” arba 8,7“ 7” arba 8,7“ 7” 7” arba 8,7“

Naujasis R240 motoras, leidžiantis ZOE judėti tolyn
Naujasis motoras R240 praplėtė ZOE su įkrautu akumuliatoriumi įveikiamą atstumą 30-čia km – iki 240 km. Be to, kad važiuojant jis naudoja mažiau elektros energijos, 15 proc. sumažina akumuliatoriaus įkrovai iš buitinio elektros lizdo reikalingą laiką. Kuriant R240 motorą buvo užregistruoti devyniasdešimt penki patentai, o galutiniai rezultatai suteikia neprilygstamus rezultatus ZOE klasėje.

Parašykite komentarą