Verslas

12 patarimų norintiems pradėti internetinę prekybą

Persikėlimas į elektroninę prekybą gali būti būtent tai, ko reikia, kad jūsų verslo pardavimai dar labiau augtų, o pandemijos kontekste tai tiesiog būtinas žingsnis.

Turint tai omenyje, mes parinkome 12 patarimų, kurie atsakytų į klausimą – „Ką galima patarti pradedančiam E-komercijos verslui?

Sukurkite savo SEO strategiją

Pardavinėdami internete jūs negalite tikėtis, kad klientai užeis į jūsų parduotuvę atsitiktinai ir atliks impulsyvų pirkimą, kaip tai nutinka fizinėse parduotuvėse. Kai SEO optimizacija yra atlikta teisingai, o strategija yra vykdoma nuolatos, klientai jus atras organiškai, dėl būtent tų prekių, kurias norite parduoti. Naujokui tai gali skambėti gąsdinančiai, tačiau SEO yra būdas leisiantis potencialiems klientams atrasti jūsų prekes paieškos sistemose.   

Pasirinkite tinkamą e-komercijos platformą

Paskyrų socialiniuose tinkluose negana. E-komercijos platforma yra būtina rimtai mažmeninei prekybai internete. E-komercijos platforma turėtų turėti visas jums reikiamas funkcijas tam, kad galėtumėte auginti ir valdyti savo internetinį verslą. Skirkite tam laiko ir pasirinkite platformą, kuri atitiks jūsų verslo poreikius geriausiai. Tai gali būti: Prestashop, Magento, Shopify ar kita būtent jums tinkanti platforma.

Investuokite į kokybišką turinį

Reikiamos informacijos suteikimas yra vienas iš svarbiausių faktorių, kuris nuspręs ar jums pavyks parduoti produktus internete. Darykite viską, kad jūsų kliento patirtis internetinėje parduotuvėje būtų pati geriausia. Viskas nuo pirkimo atlikimui reikiamos informacijos, išsamaus prekės aprašymo su geros kokybės nuotraukomis, vaizdo įrašų su preke bei buvusių klientų atsiliepimais iki informacijos apie pristatymą, jo kainą ir terminus turi būti pateikta aiškiai ir randama lengvai. Jei su šia informacija jūs sugebėsite paaiškinti, kaip jūsų produktas išsprendžia kliento turimą problemą, būsite padarę 90 % darbo tam, kad sėkmingai parduotumėte produktus internete.

Neskatinkite klientų palikti parduotuvės

Vienas blogiausių dalykų, kurį galite padaryti savo internetinėje parduotuvėje – išsiųsti klientus iš jos. Jei jūs turite didelį Facebook ar Instagram logotipą pačiame dėmesio centre, klientų dėmesys yra atitraukiamas nuo pirkimo proceso, o išėję iš jūsų parduotuvės į atitinkamą socialinį tinklą, klientai gali ir nebesugrįžti. Netgi jei iš jūsų parduotuvės jie nukeliauja būtent į jūsų socialinio tinklo paskyrą pirkimo procesas jau yra sutrikdytas, o socialinis tinklas tikrai sugebės įtraukti jūsų klientą į nesibaigiantį naujų įrašų bei pranešimų srautą. Jei norite įtraukti socialinių tinklų nuorodas į savo internetinę parduotuvę, įdėkite jas footeryje (tinklalapio apačioje) ir naudokite monotoniškas dėmesio neatkreipiančias ikonas.

Investuokite į savo tinklalapį

Internetinės prekybos pasaulyje žmonės tikrai neleis savo pinigų tinklalapyje, kuriame paveiksliukai bus prastos kokybės, o produktų aprašymai bus prastai išversti arba iš viso neparašyti. Investuokite į savo tinklalapio vystymą pasamdydami žmogų, kurio užduotis būtų parinkti geriausias produkto nuotraukas bei sukurti ar tinkamai išversti prekių aprašymus. Taip padarysite savo tinklalapį patikimu, estetiškai patraukliu ir draugišku vartotojui. Geriausia, jei turinio kūrimui nusamdytas žmogus bus susipažinęs su jūsų pasirinkta e-komercijos platforma, nes tuomet jums nereikės jo apmokyti.

Gyvenkite ir kvėpuokite internete

Vienas pagrindinių patarimų norint parduoti prekes internetu – jums būtinas aiškus atpažįstamumas skaitmeninėje erdvėje. Būkite visur, kur būna jūsų tikslinė auditorija. Jums nepakaks tinklalapio, jums taip pat teks susikurti Facebook, Instagram bei kitų socialinių tinklų paskyras. Jūsų produktas skirtas jauniems? Jums būtina TikTok paskyra. Jis labiau orientuotas į verslą? Neišsiversite be LinkedIn paskyros. Internetinė reklama, Youtube vaizdo įrašai, blogo įrašai, produktų įkėlimas į kitas internetines prekyvietes yra būtini norint prekiauti internete. Nors iš pradžių tai gali skambėti šiek tiek grandioziškai, tačiau tikrai surasite ne vieną straipsnį, kuris paaiškins, kaip pasikinkyti kiekvieną iš atskirų skaitmeninės rinkodaros kanalų, o jei nenorite gilintis pats, visuomet galite pasamdyti profesionalą, kuris tuo pasirūpins už jus.

Atraskite savo pranašumą

Tam, kad būtumėte sėkmingi internete jums reikės atrasti savo pranašumą prieš konkurentus. Kad ir kokioje industrijoje būtumėte, joje jau bus šimtai ar net tūkstančiai kitų, kurie daro tą patį ar kažką itin panašaus. Dalis iš tų verslų internete pardavinėja jau ne vienus metus ir yra užsitarnavę reputaciją, kurios jūs kol kas tiesiog neturite. Tad kaip jums konkuruoti? Išanalizuokite savo konkurentus ir atraskite ką nors, ką jūs turite, o jie ne. Galbūt jie neturi buvusių klientų atsiliepimų, pinigų gražinimo garantijos, vaizdo įrašų, kuriuose parodoma kaip jūsų prekės veikia? Jums tereikia atrasti tai, ko jūsų konkurentai dar nedaro ir tai jums padės išsiskirti iš jų, o potencialūs klientai pradės dažniau pasirinks jus.

Jūsų tinklalapis privalo būti saugus

Saugumas yra vienas svarbiausių aspektų parduodant internete. Būtina suprasti, kad kai kalba pasisuka apie pinigus – žmonės pasidaro įtarūs. Dėl to, jūs turite užtikrinti du dalykus – jie turi jaustis saugūs, o dar svarbiau – jų asmeninė ir finansinė informacija tikrai turi būti saugi. Dauguma mokėjimo platformų yra pasirūpinusios finansiniu aspektu, todėl, jei naudositės Paysera ar kitu panašiu įrankiu, šiuo aspektu saugumo problemų turėtų nekilti. Jums liks pasirūpinti, kad kliento asmeniniai duomenys būtų apsaugoti jūsų platformoje ir kad jis užėjęs į jūsų tinklalapį tai jaustų.

Nepamirškite maržos

Pradedant pardavinėti internete dažnai norisi siūlyti dideles nuolaidas, nemokamą pristatymą ir kitas akcijas, nes taip daro didieji rinkos žaidėjai. Viskas su tuo yra gerai, tačiau visuomet prisiminkite, iš pardavimo jūs privalote uždirbti, tad nepamirškite, kad sudėjus visas akcijas ir nemokamus pristatymus, jūs privalote išlikti pliuse, kitu atveju jūsų elektroninis verslas greitai žlugs.

Neišradinėkite dviračio

Naudokitės tuo, kas jau yra sukurta. Prieš sukurdami savo el. parduotuvę jūs galite išnaudoti tokias platformas kaip Amazon, Etsy ir Ebay. Leiskite savo klientams žinoti, kur galima rasti jūsų prekes internete, o tai padarę susikoncentruokite į savo el. parduotuvės kūrimą.

Supraskite, kas yra jūsų tikslinė auditorija

Sunkiausia užduotis parduodant internete yra atrasti kas būtent yra jūsų pirkėjas. Jūs turėtumėte apsibrėžti, kas yra jūsų tikslinė auditorija. Tai galite padaryti pasiūlydami savo klientams atlikti testus ir analizuodami jūsų tinklalapio lankytojų informaciją su tokiais įrankiais kaip Google Analytics ar Facebook Insights. Tikslas yra atrasti tokią auditoriją, kuriai aktualus jūsų produktas, nes ją atradus jūsų reklama internete veiks žymiai efektyviau.

Išsiaiškinkite savo klientų norus ir poreikius

Rinkai nuolatos kintant verslui yra svarbu keistis kartu. Būtent dėl to yra svarbu pastoviai „laikyti pulsą“ ant savo klientų poreikių. Geriausiai parduodami produktai prieš karantiną, nebūtinai tokiais liks jo metu ar po jo, dėl to svarbu nuolat žinoti ko reikia jūsų klientams ir kaip keičiasi jų norai. Todėl nesustokite galvoti apie tai, kaip pritaikyti savo asortimentą prie nuolat besikeičiančių jūsų klientų poreikių.

Daugiau apie reklamą internete sužinoti galite apsilankę www.tertele.com 

Parašykite komentarą