Verslas

10 l bakelio dizaino kūrybinės istorijos kulminacija

Inovatyvūs sprendimai verslo ir gamybos procesuose – raktas į sėkmingą vystymąsi ir aukštą konkurencingumą šalies ar net pasaulinėje rinkoje. Kūrybiniai procesai inovatyvių sprendimų link, atrodo, galėtų būti žavioji projekto pusė, jeigu kartais tai “romantikai” kojos nepakištų į realybę pirštu baksnojantys technologiniai įgyvendinimo procesai ir galimybės.

Visos naujojo 10 l bakelio sukūrimo projekto eigos, pradedant pirmuoju eskizu ant popieriaus lapo, užbaigiant jau pagamintu pakuotės prototipu, moralas – komandinis darbas ir bendradarbiavimas skirtingų, savo veiklos sferas ypatingai gerai išmanančių specialistų. Dar kūrybinio etapo metu užmegztas bendradarbiavimas tarp dizaino ir technologų, didelė tikimybė, būtų sutaupęs laiko deryboms ir kompromisų paieškai, o galutinis rezultatas galbūt dienos šviesą būtų išvydęs kiek greičiau. Visgi, galbūt būtent šis ilgas ir vingiuotas kelias buvo tai, ko reikėjo gimti galutinei unikalaus dizaino ir technologinių sprendimų bakeliui. Rezultate, nors galutinė bakelio versija ir stipriai skyrėsi nuo pirminės jo versijos eskizuose, bakelis ypatingas savo nestandartine forma, kuri yra visiškai unikali ir analogo neturinti Lietuvoje ir ne tik, jis orientuotas į maksimalų funkcionalumą ne tik gamintojo, bet ir galutinio vartotojo atžvilgiu.

Techniniai sprendimai, orientuoti į galutinio vartotojo patogumą

Kuriamų produktų kokybė, jų tarptautinis pripažinimas bei įvertinimas, taip pat lankstumas, poreikių įsiklausymas bei žengimas koja kojon su galutinio vartotojo iššūkiais ir poreikiais, unikalaus produkto ir technologinių bei rinkodarinių sprendimų kūrimas ir įgyvendinimas, draugiški aplinkai sprendimai bei nuolatinis kūrybinis procesas gerinant visus šiuos komponentus – verslo procesų sudedamosios dalys, suteikiančios galimybę teikti geriausius aukštos klasės produktus rinkai.

Žvelgiant vartotojo akimis – produkto patogumas jį naudoti ima viršutines pozicijas vertinimo kriterijų sąraše. Kuriamos pakuotės vizijoje patogumui taip pat skirtas ypatingai didelis dėmesys. Detalės, išskiriančios 10 litrų pakuotės patogumą:

  • Rankena. Būtent vartotojui bakelio vartojimas prasideda nuo rankos prisilietimo. Kad šis procesas būtų patogus, kūrėme rankeną, kuri nebūtų plona, o ją paimant ranka nejaustų diskomforto. Rankena buvo didinama iki tokio dydžio, kol atitiko patį pakuotės tūrį ir apimtį.
  • Naudojimas. Naujoji pakuotė turėtų ypač nudžiuginti juntančius nepatogų nestabilumo jausmą, kuomet reikia išpilti ar perpilti turinį iš pakuotės.

Naujas 10 litrų bakelis projektuotas tokios formos, kad išpilinėjant trąšas, skystis ,,nekliuksėtų’’, o greitai ir nuosekliai išbėgtų. Tam buvo ypač daug dėmesio skirta planuojant kaklelio dydį.

  • Transportavimas. Įgyvendinant techninius sprendimus, kūrėme tokią pakuotę, kuri būtų patogiai pervežama nuo taško A iki taško B. Tai išpildėme specialiu pakuotės dugnu: bakelius galima sudėti vieną ant kito taip, kad vienu metu galėtume pervežti daugiau bakelių nei įprastos pakuotės. Tikslas – optimizuoti logistikos kaštai, taip pat ši savybė vienareikšmiškai prisidės ir prie patogesnių sandėliavimo sprendimų.

Kai turi aiškų tikslą – jį pasiekti yra daug lengviau. Mes visada orientuojamės į pagrindinį tikslą – pasiekti konkurencingą, inovatyvų rezultatą, sukurti vertę mūsų klientams. Į šį bendrą tikslą įsitraukusios net trys skirtingos komandos, savo srities išmanymo, kūrybiškumo ir bendradarbiavimo dėka šiandien mums leidžia pristatyti galutinį 10 litrų pakuotės dizainą. Nueitas kelias šio projekto metu nebuvo paprastas, tačiau, jo metu visi paaugome, įgijome dar daugiau žinių ir naujų, visai bendrovei naudingų patirčių.

Kokių sprendimų laukti su naująja, 10 litrų skystų trąšų pakuote?

  • Visiškai unikali, analogo Lietuvoje neturinti nestandartinė pakuotės forma, orientuota į galutinio vartotojo patogumą.
  • Pakuotė su įspaustu firminiu ženklu – padidinta apsauga nuo produkto plagijavimo.
  • Konkurencinga – pasiekianti naujas rinkas.
  • Ergonomiška – patogiam naudojimui (paėmimui, pylimui), gerinanti logistikos, sandėliavimo problemas.
  • Pakuotės sprendimai priimti įvertinant maksimalaus draugiškumo aplinkai prioritetus

Parašykite komentarą