Į daugiau kaip 70 pasaulio šalių termovizorinius ir skaitmeninius naktinio matymo prietaisus eksportuojanti aukštųjų technologijų įmonių grupė „Yukon Advanced Optics Worldwide“ pasirinko partnerius komunikacijai Lietuvoje ir užsienio rinkose – agentūrą „Adverum“.
„Dabar mūsų grupę sudaro devynios 7 valstybėse veikiančios bendrovės. Jos yra augimo ir inovacijų etape. Auga darbuotojų skaičius – jų dabar turime daugiau kaip 1100, taip pat gaminių asortimentas ir jų sudėtingumas. Skaidri ir tikslinga komunikacija padės mums išsiskirti globaliame kontekste kaip europietiškam aukštųjų inžinerinių technologijų gamintojui. Taip pat stiprinsime darbdavio įvaizdį: kompanija siūlo daug privalumų savo darbuotojams ir juos vertina, tad siekiame, kad ne tik esami, bet ir potencialūs darbuotojai apie tai žinotų“, – sakė „Yukon Advanced Optics Worldwide“ komunikacijos vadovas Germanas Kavalskis.
„Adverum“ talkins įmonių grupei tiek su strateginiais – pozicionavimo, darbdavio įvaizdžio, prekių ženklo stiprinimo – tiek su taktiniais ryšių su visuomene bei įvaizdžio formavimo darbais.
„Šiemet sparčiai augame ir komandos, jos įgūdžių, ir klientų krepšelio prasme. Mūsų klientų poreikiai taip pat dideli: dirbame su tarptautine komunikacija, įvairių valstybių tikslinėmis auditorijomis, plačiu kanalų spektru. Tokie klientai kaip „Yukon Advanced Optics Worldwide“ suteikia mūsų komandai galimybę pilnai išnaudoti savo potencialą ir įeiti į naujas sritis, arba, kaip mes mėgstame sakyti – kurti rytojaus istorijas“, – kalbėjo „Adverum“ vyr. partnerė Ieva Naujalytė.
„Yukon Advanced Optics Worldwide“ kuria pasaulyje aukštai vertinamus „Pulsar“ ir „Yukon Advanced Optics“ prekių ženklų termovizorius, skaitmeninius naktinius ir dieninius optikos prietaisus, kurie naudojami kelionėse, medžioklėje, jūrų pramonės ir saugumo industrijoje. Įmonių grupė yra civilinės termovizijos gamybos pradininkė, pagrindinės jos kuriamų prietaisų rinkos yra JAV ir Europa. 2020 m. „Yukon Advanced Optics Worldwide“ apyvarta pasiekė 103 mln. Eurų. Įmonių grupė yra viena iš nedaugelio gamintojų, užtikrinančių pilną produkcijos gamybos ciklą. Šiuo metu ji siūlo daugiau nei 200 gaminių, per šiuos metus planuojama išleisti dar 20 naujų prietaisų, atnaujinti programinę įrangą, padidinti tyrimų ir inovacijų (R&D) pajėgumus.
Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ teikia strateginio komunikacijos planavimo, krizių komunikacijos, ryšių su visuomene, rinkodaros komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos, komunikacijos užsienyje konsultacijas, taip pat – ryšių su žiniasklaida mokymų, ESG socialinės atsakomybės komunikacijos, naujos realybės darbdavio komunikacijos paslaugas.
Tarp bendrovės klientų – DELL EMC, „Ignitis“, „Citadele“ bankas, K2 LT, „Nestlé“, „Omniva“, „Vilniaus duona“, „Volfas Engelman“, „Wizz Air“, „Versli Lietuva“, „Northtown Vilnius“ ir kiti.
Pranešimą paskelbė: Agnė Jašinskienė, UAB ADVERUM