Technologijų bendrovė „Wolt“ toliau sėkmingai plečiasi Lietuvoje ir šiandien pradeda veiklą Marijampolėje. Tai septintasis šalies miestas, kuriame mobiliosios aplikacijos vartotojams bus pasiūlyta užsisakyti maisto ir prekių iš 13 restoranų ir 14 parduotuvių. Atsižvelgiant į augančią paklausą, bendrovė planuoja šiemet plėtrą ir kituose šalies miestuose.
„Pastebime tendenciją, kad Lietuvos gyventojai vertina patogumą ir laiką taupančius sprendimus. Labai džiaugiamės, kad galime pasiūlyti naują paslaugą marijampoliečiams. Manau, kad „Wolt“ pristatymo paslaugos atsiradimas mieste bendruomenės kasdienybę padarys lengvesnę, suteiks žmonėms galimybę gauti papildomų pajamų, o verslui padės augti“, – sakė „Wolt Baltics“ generalinė direktorė Liis Ristal.
Pasak L. Ristal, per penkerius metus bendrovei pavyko sukurti lojalių klientų bazę.
„Kasdien turime vis daugiau vartotojų, o kartu su jais auga ir užsakymų apimtys. Pradėjome nuo maisto pristatymo iš restoranų, bet šiandien vis daugiau mažmeninės prekybos parduotuvių ir maisto prekių parduotuvių prisijungia prie mobiliosios aplikacijos. Nebesame tik aplikacija, iš kurios galima užsisakyti tik maisto“, – teigė „Wolt Baltics“ generalinė direktorė.
Nuo šiandien užsisakyti prekes galima į Mokolių, Draugystės ir Pabaigių rajonus Marijampolėje. Lietuvoje „Wolt“ paslaugos teikiamos septyniuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje. Prie „Wolt“ programėlės iš viso yra prisijungę tūkstančiai restoranų ir prekybos vietų.
Apie „Wolt“
„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų.
Įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes.
Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.
Pranešimą paskelbė: Karolis Adamonis, UAB „INK agency“