Verslas

„Wolt“ pristato naujovę – mėnesinę pristatymų prenumeratą: lygina su filmų žiūrėjimu „Netflix“ platformoje

Viena dažniausiai naudojamų maisto pristatymo platformų Lietuvoje „Wolt“ savo klientams pristato naują paslaugą „Wolt+“. Ja galima pasinaudoti visoje Lietuvoje nuo rugsėjo 20 d., o narystė kainuoja 4,99 euro per mėnesį. Už šią sumą „Wolt“ klientai galės gauti nemokamą maisto ir skirtingų prekių pristatymą iš restoranų bei parduotuvių. Bendrovės atstovai šią naujovę lygina su srautinio transliavimo internetu platformos „Netflix“ prenumerata ir tikina – infliacijos sąlygomis tai yra puikus būdas sutaupyti. Nauji vartotojai pirmąsias 30 dienų gali išbandyti „Wolt+“ paslaugą nemokamai.

„Wolt Baltic“ generalinės direktorės Liis Ristal teigimu, vieno užsakymo pristatymas platformos klientams, priklausomai nuo vietovės, šiuo metu jau kainuoja 1.5 – 4 eurus. Tačiau kartą sumokėję panašią sumą kas mėnesį, paslaugos vartotojai nemenkai sutaupys. Anot L. Ristal, „Wolt+“ prenumeratoriai vos už 4,99 euro galės naudotis maisto ir produktų pristatymu neribotai.

„Tai precedento neturinti mėnesinė paslauga, kurios idėją vystėme kelerius metus. Ją skirtingose rinkose jau bandome nuo šių metų pradžios. Paslauga šiandien veikia Lenkijoje, Čekijoje, Gruzijoje, Estijoje, visose Šiaurės Europos šalyse, Japonijoje, o dabar atkeliauja ir į Lietuvą. Stebėdami rezultatus matome, kad ši naujovė puikiai pasiteisino. Mūsų vartotojai gali mėgautis patogiu maisto pristatymu ir kartu sutaupyti pinigų bei laiko“, – pažymi L. Ristal.

Išbandyti kvies nemokamai

Šis bendrovės įgyvendintas sprendimas yra pažadas platformos klientams ir toliau naudotis patogiu, pigiu ir laiką taupančiu maisto bei produktų pristatymu. Anot L. Ristal, paslaugos kaina bus fiksuota ir platforma jos didinti neketina. Nors pašnekovė pripažįsta, kad tokia naujovė bendrovei gali būti nuostolinga, „Wolt+“ yra būtinas ir geras žingsnis įmonės plėtrai.

„Šiuo metu įvairios paslaugų prenumeratos – ypač populiarios. Todėl „Wolt+“ yra kaip „Netflix“, tik, užuot žiūrėjęs filmus, klientas užsisako nemokamą maisto ar produktų pristatymą. Be to, pirmasis mėnuo skirtas išbandyti šią naujovę, todėl vartotojams yra nemokamas“, – kalba L. Ristal.

Ji priduria – panašios paslaugos Lietuvoje dar niekas nesiūlė. Todėl bendrovė tikisi, kad naujovė šalyje išties pasiteisins ir taps populiari.

„Šį sprendimą pradėjome planuoti per COVID-19 pandemiją. Karantinai privertė žmones ilgą laiką likti namuose, o kadangi restoranai buvo uždaryti, daugelis pradėjo maistą užsisakinėti į namus. Tai mums suteikė didžiulį pagreitį. Todėl klientai, kurie naudojosi platforma per pandemiją, prie to įprato ir šis įprotis niekur nedingo. Lietuvoje veikiame nuo 2017-ųjų ir pandeminis laikotarpis stumtelėjo mūsų plėtrą pirmyn trimis–keturiais mėnesiais bei leido pasiekti dalį tikslų anksčiau negu tikėjomės. Visgi svarbu pabrėžti, kad sėkmingai augame kasmet nuo veiklos pradžios“, – akcentuoja L. Ristal.

Įžvelgia naudą ne tik vartotojams

Naujosios „Wolt“ paslaugos vartotojams bus pristatomas ne tik maistas iš restoranų. Platformos klientai, užsisakę narystę, galės įsigyti visko, ko jiems prireiks. „Wolt“ dar pernai išplėtė savo veiklą, pasiūlydama vartotojams maisto prekių, gėlių, dovanų, elektronikos prietaisų.

Šis sąrašas nuolat atnaujinamas ir šiandien platforma bendradarbiauja su daugiau kaip 500 mažmeninės prekybos partnerių Lietuvoje, padėdami vis daugiau parduotuvių bei prekybos vietų auginti pardavimus.

 Taip pat bendrovė dar kovo pabaigoje Vilniuje atidarė savo greito apsipirkimo el. parduotuvę (ang. „quick-commerce online store”) „Wolt Market“ parduotuvę. „Wolt Market Naujamiestis“ sostinės gyventojams siūlo platų maisto produktų ir kitų prekių pasirinkimą.

„Nuolat didėja ir mūsų kurjerių–partnerių gretos. Jų vidutinės pajamos yra daugiau nei 9 eurai per valandą, esant prisijungus prie platformos Lietuvoje. Džiaugiamės, kad ir mūsų suteikiamas veiklos lankstumas yra nepaprastai vertinamas. Tai rodo grįžtamasis ryšys, kurį nuolat gauname iš savo kurjerių–partnerių. Kylant energijos, prekių ir paslaugų kainoms, suteikiame galimybę ir  jiems pasididinti savo pajamas. Norint pradėti veiklą mūsų platformoje, tereikia parsisiųsti programėlę ir joje užsiregistruoti. Tai padaryti motyvuoja ir perspektyva, jog naujoji paslauga turėtų pritraukti dar didesnį ratą klientų“, – teigia L. Ristal. 

Kas yra „Wolt+“?

Naudodamasis „Wolt+“ paslauga vartotojas moka fiksuotą mėnesinį mokestį ir gauna nemokamą pristatymą į namus iš restorano ar parduotuvės, prisijungusios prie „Wolt+“ sistemos. Mėnesinį mokestį galima bet kada atšaukti.

Mėnesio mokestis Lietuvoje – 4,99 eurai. Akivaizdu, kad per mėnesį pateikę daugiau nei du užsakymus vartotojas sutaupo pristatymo į namus išlaidas. Restoranus ir parduotuves, prisijungusius prie „Wolt+“ sistemos bus galima atpažinti iš „W+“ ženkliuko.

Kaip tai veikia?

Visi vartotojai gali prisijungti „Wolt+“ paslaugos programėlėje. Prie kai kurių restoranų ir parduotuvių atsiras mėlynas „W+“ ženkliukas. Tai reiškia, kad šios vietos yra 3 km. spinduliu nuo jūsų ir yra nemokamo pristatymo į namus sistemos dalis. Vartotojui pateikus užsakymą ir jį apmokėjus kaip ir įprastai, pristatymo mokestis nėra pridedamas. Išties labai lengva ir paprasta.

Paslauga galima naudotis visuose Lietuvos miestuose, kuriuose veikia „Wolt“. Minimali krepšelio vertė restoranuose turėtų siekti 9 eurus, maisto prekių parduotuvėse – 20 eurų, kitose parduotuvėse – 12 eurų.

„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų įmonė, kuri leidžia lengvai rasti ir pasiekti geriausius restoranus, bakalėjos pardavėjus ir kitas vietines parduotuves. „Wolt“ kuria įvairias technologijas pradedant nuo vietinės logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų. Įmonė maisto prekių parduotuves valdo su prekės ženklu  „Wolt Market“. „Wolt“ buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. sujungė jėgas su „DoorDash“. Šiandien „DoorDash“ veikia 27 šalyse, iš kurių 23 naudoja „Wolt“ produktą ir prekės ženklą.

Pranešimą paskelbė: Ieva Kazokaitė, UAB „INK agency“

Parašykite komentarą