Technologijų bendrovė „Wolt“, kurios maisto patiekalų ir prekių pristatymo platforma veikia penkiuose Lietuvos miestuose, pirmoji rinkoje pasiūlė nemokamą draudimą nuo nelaimingų atsitikimų visiems su platforma bendradarbiaujantiems kurjeriams-partneriams. Daugiau kaip 2500 kurjerių-partnerių draudimas nuo nelaimingų atsitikimų įsigaliojo dar balandžio pabaigoje, o visas su tuo susijusias išlaidas dengia pati bendrovė.
„Kurjerių-partnerių socialinė apsauga mums yra vienas iš svarbiausių dalykų, norime padaryti viską, ką galime, kad prie to prisidėtume bei drauge galėtume jiems padėti išlaikyti jų veiklos lankstumą. Džiaugiamės galėdami tai įgyvendinti, toks žingsnis – svarbus mūsų bendradarbiavimo etapas. Kurjerių-partnerių atsiliepimai, kurių sulaukėme startavus su draudimu, – itin pozityvūs“, – sako Simon Runzheimer, „Wolt“ operacijų vadovas Baltijos šalyse.
Kurjerių-partnerių draudimo partneriu pasirinktas Jungtinėje Karalystėje įsikūręs draudimo technologijų (“insurtech”) startuolis „Collective Benefits“. Ši įmonė teikia draudimo ir susijusias paslaugas daugiau nei 200 000 savarankiškų darbuotojų iš daugiau nei 25 šalių bei bendradarbiauja su pirmaujančiomis lanksčios veiklos galimybes siūlančiomis platformomis visame pasaulyje.
„Siekiame kurti unikalią ir aukščiausio lygio paslaugą ne tik savo klientams, bet ir maksimaliai prisidėti prie kurjerių-partnerių veiklos sąlygų gerinimo. Esame įsitikinę, jog tikra partnerystė įmanoma tik tada, kai visos pusės yra patenkintos. Visada yra erdvės tobulėjimui, ką nuolat darome – siekiame padaryti dar geriau“, – teigia S. Runzheimer.
Visos draudimo apsaugos veiks visą laiką, kai „Wolt“ kurjeriai-partneriai bus prisijungę prie platformos, t. y. aktyviu platformoje laiku laukiant ar vykdant gaunamus užsakymus, bei 30 min. po to, kol kurjeriai-partneriai keliaus namų link. Draudimas kompensuos smulkias sveikatos priežiūros išlaidas bei padengs nelaimingų atsitikimų ir dėl jų patirtas medicinines, odontologijos ar sveikatinimo išlaidas, taip pat sudėtingesnių nelaimių metu patirtas gydymo išlaidas.
Trumpai apie „Wolt“ Lietuvoje:
- „Wolt“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2017 m., šiuo metu prie kompanijos yra prisijungę apie 3000 kurjerių-partnerių bei daugiau nei 1300 restoranų penkiuose Lietuvos miestuose.
- Pagal „Wolt“ veiklos modelį, kurjeriai-partneriai gali laisvai nuspręsti kada, kiek ir kur atlieka pristatymus.
- Paskutiniais duomenimis, Lietuvoje platformos kurjeriai-partneriai vidutiniškai uždirba maždaug 9 eurus per valandą (su mokesčiais), įskaitant visą laiką, kurį jie yra pasirengę priimti arba atmesti užsakymus.
- Naujausioje anoniminėje „Wolt“ atliktoje kurjerių-partnerių apklausoje, kurjeriai-partneriai pasitenkinimą bendradarbiaujant su kompanija įvertino vidutiniškai 4.24 balo iš 5 galimų.
Apie „Wolt“
„Wolt“ yra technologijų įmonė, padedanti lengvai atrasti geriausius restoranus, maisto prekių parduotuves ir kitas krautuvėles bei jų patiekalus ar prekes gauti į namus ar biurą.
„Wolt“ bendradarbiauja kartu su daugiau nei 40 000 restoranų ir mažmeninės prekybos partnerių, taip pat su daugiau nei 85 000 kurjerių-partnerių 23-ose šalyse ir daugiau nei 180 miestų.
Helsinkyje įmonė įkurta 2014 m., šiandien joje dirba daugiau nei 3000 žmonių. Jai vadovauja jos įkūrėjas ir generalinis direktorius Miki Kuusi. „Wolt“ pritraukė 856 mln. JAV dolerių finansavimą iš investuotojų tokių kaip „ICONIQ Capital“, „Tiger Global“, DST, „Prosus“, KKR, „Coatue“, 83North, „Goldman Sachs“, „Highland Europe“ ir „EQT Ventures & EQT Growth“.
Pranešimą paskelbė: Rūta Jankauskaitė, UAB „Fabula ir partneriai”