Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pradeda naudoti pokalbių robotą „Amelia“. Naujasis „Wizz Air“ virtualus asistentas kilstels bendrovės aptarnavimo lygį, suteiks klientams galimybę lengviau gauti informacijos, susijusios su skrydžiais, taip pat keliautojams teiks naudingos bendrosios informacijos.
Įkvėpimu pokalbių robotui tapo viena iš amerikiečių aviacijos pradininkių Amelia Earhart, ji buvo pirmoji moteris, kuri viena perskrido Atlanto vandenyną. Pagrindinės „Wizz Air“ vertybės yra darbuotojų įsitraukimo, įvairovės, neribotų karjeros galimybių ir lyčių lygybės skatinimas. Savo pokalbių robotui suteikdamos tokios išskirtinės moters vardą, oro linijos nori pagerbti visas aviacijos srityje dirbančias moteris ir dar kartą patvirtinti savo tvirtą įsipareigojimą skatinti lyčių lygybę aviacijos industrijoje.
„Wizz Air“ tiki ateitimi, kurioje kiekvienas galėtų išnaudoti visą savo potencialą, bendrovė deda daug pastangų, kad ištobulintų paslaugas, pagerintų klientų patirtį, įgalintų savo darbuotojus ir remtų bendruomenes, kurioms dirba.
Pakalbių robotas „Amelia“ atsakys į klientų klausimus, susijusius su COVID-19, specialiąja pagalba, bagažu, mokėjimo būdais, registracija, skrydžių atšaukimu, kelionėmis su kūdikiais, WIZZ paslaugomis (pvz., „WIZZ Discount Club“, „WIZZ Flex“, „WIZZ Priority“ ar vietų pasirinkimu) ir kt. Naujasis virtualus asistentas visiems klientams paslaugas teiks nemokamai ir padės vartotojams informaciją rasti greitai ir lengvai, o tuo pačiu – sutaupys laiko, kurį klientai skirtų gyvam bendravimui, susirašinėjimui el. laiškais ar reikiamos informacijos paieškoms tinklalapyje. Klientai, į kurių klausimus „Amelia“ nesugebės atsakyti dėl patirties stokos, taip pat nemokamai galės tiesiogiai pasikalbėti su daugiau kompetencijos turinčiais „Wizz Air“ specialistais.
„Wizz Air“ siekia, kad keleiviai kuo greičiau ir paprasčiau gautų visą reikiamą informaciją. Pokalbių robotas sukurtas taip, kad mokytųsi ir tobulėtų, atsižvelgdamas į klientų poreikius ir atsiliepimus. Šiuo metu jis gali bendrauti anglų kalba ir atsakyti į ribotą klausimų skaičių, tačiau palaipsniui, wizzair.com besilankančių klientų dėka, jis tobulės ir teiks vis daugiau informacijos.
Tuo pačiu metu klientai galės naudotis ir „Wizz Air“ aptarnavimo skyriaus specialistų paslaugomis – bendrauti su jais visais „Wizz Air“ skrydžių ir paslaugų klausimais, išskyrus tuos, kurie yra susiję su piniginių operacijų reikalaujančiais rezervacijos pakeitimais. Klausimus, susijusius su mokėjimais, „Wizz Air“ klientams padeda spręsti skambučių centro darbuotojai ir net keletas savitarnos paslaugų, kurias galima pasiekti tiesiai iš savo „Wizz Air“ paskyros.
Zsuzsa Poos, „Wizz Air“ vyriausioji klientų ir rinkodaros vadovė, sako:
„Džiaugiuosi galėdama pristatyti virtualų asistentą „Amelia“, kuris iš esmės keičia „Wizz Air“ klientų aptarnavimo sprendimų žaidimo taisykles. Norėdami patenkinti visus klientų lūkesčius, privalome automatizuoti ir skaitmeninti savo sprendimus. Dabar visą dėmesį skirsime „Amelios“ žinioms ir kompetencijoms plėsti, taip pat ir toliau nuolat didinsime klientų savitarnos galimybes. „Amelia“, sveikiname prisijungus prie komandos“.
Apie „Wizz Air“
„Wizz Air“ – didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje bei Rytų Europoje, valdanti 138 Airbus A320 ir Airbus A321 orlaivių parką. „Wizz Air“ komanda, sudaryta iš aviacijos profesionalų, siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą ir ypač mažų kainų skrydžių bilietus, kuriuos per 2020 finansinius metus (jie baigėsi 2020 m. kovo 31 d.) pasirinko 40 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra skelbiamos Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ). Neseniai aviakompanija pateko į dešimties saugiausių oro linijų bendrovių pasaulyje reitingą, sudarytą vienintelės pasaulio oro linijų saugos ir prekių vertinimo agentūros airlineratings.com. Taip pat gavo „2020 metų aviakompanijos“ apdovanojimą, kurį bendrovei suteikė „Air Transport Awards“. Šiuo apdovanojimu pripažįstami asmenys ir organizacijos, kurios išsiskyrė savo puikiais rezultatais, naujovėmis ir paslaugomis.
Pranešimą paskelbė: Agnė Jašinskienė, UAB ADVERUM