Verslas

„Vivus.lt“ tapo „Vivus Finance“

Skolinimosi internetu platforma „Vivus.lt“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Vivus Finance“. Bręstanti rinka paskatino prekės ženklą kurti svaresnį ir patikimesnį įvaizdį, tikina bendrovės vadovė Giedrė Štuopė. Pokyčius įgyvendinti padėjo prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūra „Brandity“, priklausanti UAB „VRS WPI Vilnius“.

„Supratome, jog keičiantis rinkai privalome nesustoti ir mes, judėti į priekį drauge su savo vis brandesne auditorija. Nenorėjome tapti visiškai nauji ir nematyti, todėl iš „Vivus.lt“ tapome „Vivus Finance“, tad net ir pakeitę pavadinimą liekame atpažįstami esamiems ir potencialiems klientams, partneriams. Mūsų prioritetas keičiant prekės ženklą buvo pranešti, kad užaugome – iš paskolos davėjo tapome kliento finansiniu parteriu. Praplėtėme paslaugų apimtis – klientams siūlome ir refinansavimą, paskolų įmokų draudimą. Tą ir norime pasakyti nauju pavadinimu – būdami partneriai darysime daugiau“, – apie pokyčius sako G. Štuopė.

Pasikeitus pavadinimui, atnaujintas ir logotipas. Jis sukurtas siekiant išlaikyti tęstinumą ir prekės ženklo atpažįstamumą.

„Siekėme nenutolti nuo dabar rinkoje gerai žinomos grafinės išraiškos. Norėjome išlaikyti kompoziciją su ikona ir pavadinimu, spalvas ir bendrą pojūtį, kad sustiprėjome“, – sako bendrovės vadovė.

Pakeitus prekės ženklo pavadinimą „Vivus Finance“ pagrindinė komunikacinė idėja išlieka ta pati – griauti mitą, kad skolintis gėda. „Skolintis negėda“ naratyvas kartojasi ir naujajame bendrovės reklaminiame klipe. Jame – į vandenį nuo tramplino bijantis šokti vaikinas ir jį padrąsinanti mergina. Taip klipe akcentuojama partnerystė, kuri leidžia drąsiau priimti sprendimus.

Klipo idėją sukūrė ir režisavo  Justinas Krisiūnas, kino filmų „Širdys“, „Dėdė, Rokas ir Nida“, „Vyras už pinigus“ režisierius. Įgyvendinimu ir video gamyba pasirūpino Gediminas Struckas, UAB „Idea euras“ vadovas.

Klipą pamatyti nuo balandžio 25 dienos gali TV3, TV6 ir TV8 kanalų žiūrovai, kino teatrų „Forum Cinemas“ lankytojai.

Pranešimą paskelbė: Eglė Luščiauskaitė, Komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Parašykite komentarą