Kainų mažinimo vajus „Iki“ parduotuvėse tęsiasi visu pajėgumu. Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, informuoja, kad pastarosiomis savaitėmis buvo atpiginta per dvi dešimtis pieno produktų, tačiau tai ne pabaiga – artimiausiomis dienomis reguliarios kainos mažės ir dar daugiau grietinės bei sūrio rūšių.
„Pirkėjai jau gerai žino, kad „Iki“ parduotuvėse taikomos agresyvios akcijos populiariems produktams. Tuo neapsiribojame – vos pastebėję galimybę iš savo tiekėjų prekių įsigyti pigiau, nieko nelaukdami mažiname ir reguliarias kainas. Rūpinamės, kad pirkėjai, įsigydami kasdienei mitybai svarbių produktų, taupytų ne tik per akcijas, bet ir kiekvieną dieną“, – sako V. Budrienė.
Parduotuvėse pastarosiomis dienomis gerokai atpigo net pieno produktų, tarp kurių – pirkėjų itin pamėgtų prekinių ženklų gaminiai. „Iki“ kainas įvairiems jogurtams, sūriams, pienui, sviestui, kefyrui, grietinei sumažino nuo 3 iki visų 15 proc.
V. Budrienė pabrėžia, kad tai – toli gražu ne viskas. Vien per pastaruosius mėnesius „Iki“ kelis kartus masiškai atpigino įvairias kasdienes prekes – duoną, varškę ir kitus skirtingų gamintojų pieno produktus. Nuo metų pradžios prekių, kurioms pastebimai sumažintos reguliarios kainos, jau skaičiuojama arti dviejų šimtų.
„Aktyviai dirbame, kad šiuo keliu tvirtai žengtume ir toliau. Stebime situaciją ir nuolatos ieškome naujų galimybių, kaip galime padėti mūsų pirkėjams sutaupyti. Visų pirma koncentruojamės į kasdienio vartojimo prekes, kurios atsiduria dažno pirkėjo krepšelyje, tad sudaro svarbią išlaidų dalį. Nuo šiol šios išlaidos bus mažesnės“, – pažymi „Iki“ komunikacijos vadovė.
Jau nuo pirmadienio, liepos 24 dienos, 3–16 proc. pigiau bus galima įsigyti ir dar daugiau rūšių grietinės, iki mėnesio galo pirkėjams atpigs ir dar dvi fermentinio sūrio rūšys.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 237 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs keturias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”