Verslas

Vilniuje atidaryta pirmoji šiemet „express“ formato „Rimi“

Šiandien sostinėje, Šeimyniškių ir Rinktinės gatvių sankryžoje plėtojamame verslo centrų ir gyvenamųjų namų komplekse, atidaryta pirmoji šiemet „Rimi“ Vilniaus mieste ir pirmoji express formato tinklo parduotuvė visoje Lietuvoje. 325 kv. metrų ploto prekybos centre įdiegti sprendimai ir siūlomas asortimentas suformatuotas remiantis nedidelėse parduotuvėse perkančiųjų poreikiais bei įpročiais. Nors dėl pandemijos šios „Rimi“ atidarymas buvo atidėtas, vykdydamas intensyvią plėtrą prekybos tinklas toliau investuoja į express formato parduotuvių vystymą.

Po korekcijų – tęsia „express“ formato parduotuvių tinklo plėtrą

„Siekdami užsibrėžto tikslo – iki 2023 metų pabaigos išplėsti tinklą iki mažiausiai 100 parduotuvių visoje Lietuvoje, express formato prekybos centrų vystymą išsikėlėme kaip vieną svarbiausių uždavinių. Nepaisant korekcijų, kurias turėjome atlikti, atsižvelgiant į situaciją šalyje, sprendimo dėl investicijų į express formato parduotuves nekeitėme. Tokiose vietose, kaip daugiafunkcis kvartalas buvusio Žalgirio stadiono teritorijoje, kuriame šiandien atidarėme naujausią „Rimi“, mažo formato parduotuvės su atidžiai parinktu asortimentu yra tai, ko reikia čia gyvenantiems, dirbantiems bei užsukantiems pirkėjams“, – sako „Rimi Lietuva“ plėtros vadovė Rosita Kucevičienė.

Pasak jos, nors tame pačiame pastate ir šalia veikiančiuose biuruose dar kurį laiką darbuotojų bus mažiau, komplekse kuriasi gyventojai, šylant orams, daugėja į čia suformuotą promenadą užsukančių miestiečių. „Po miestą vaikštantys ir šalia gyvenantys pirkėjai į mažo formato parduotuves tradiciškai užsuka panorę išgerti kavos, kitų gėrimų, ko nors užkąsti, pasirūpinti pusryčiais, pietumis ar vakariene ar, būdami netoliese ir staiga prisiminę, jog kažko trūksta namuose. Šiuos motyvus, kaip pagrindinius apsilankyti mažo formato parduotuvės, įvardina po maždaug 20 proc. visų jų pirkėjų“, – sako R. Kucevičienė.

Daugiau erdvės prekybos tinklo gaminiams ir pasaulio virtuvių prekėms

Gyventojų apklausa* taip pat parodė, kad vedini šių priežasčių mažo formato parduotuvėse pirkėjai dažniausiai perka bandeles ir kitus kepinius, nealkoholinius gėrimus, saldainius, šokoladą, įvairius užkandžius, taip pat – vaisius, uogas. Tai patvirtina ir jau veikiančių express formato „Rimi“ pardavimo duomenis. Vadovaujantis jais, formuotas ir naujausios „Rimi“ Šeimyniškių gatvėje asortimentas. Čia įrengti sušių ir salotų barai, šviežių kepyklos gaminių vitrina. Atlaisvinus karantino suvaržymus, pirkėjai galės prisėsti ir čia pat jais pasimėgauti, atsigerti kavos. Šalia šviežių pieno, duonos, apdorotos mėsos prekių, vaisių, daržovių, įvairių gėrimų ir saldumynų, Šeimyniškių „Rimi“ pirkėjai taip pat ras didesnį pasaulio virtuvių prekių asortimentą, galės įsigyti būtiniausių higienos ir švaros prekių, spaudos leidinių, tabako gaminių.

Greitam ir patogiam apsipirkimui, naujausioje „Rimi“ įrengtos trys express ir dvi savitarnos kasos. Į parduotuvę pirkėjai gali patogiai užeiti tiek iš Šeimyniškių gatvės, tiek iš vidinės verslo centro „Business Stadium North“ pusės.

Atidarant naujausią, 71-ą visoje Lietuvoje, „Rimi“, įdarbinti 10 naujų darbuotojų. Į aštuntą visoje Lietuvoje ir penktą Vilniuje express formato parduotuvę „Rimi Lietuva“ iš viso investavo 400 tūkst. eurų.  

Tai jau trečia nauja „Rimi“ atidaryta šiemet. Pirmosios dvi atidarytos atitinkamai Vilniaus rajone, Bendorėliuose, ir Kauno rajone, Domeikavoje. Iš viso per šiuos metus prekybos tinklas „Rimi“ planuoja atidaryti ne mažiau nei 12-a naujų prekybos centrų.  

* Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojų apklausą, kurioje dalyvavo daugiau nei 800 respondentų, „Rimi Lietuva“ užsakymu 2020 m. rugsėjį atliko tyrimų kompanija „Nielsen“.

Pranešimą paskelbė: Živilė Karevaitė, Integrity PR

Parašykite komentarą