Ketvirtadienį sostinėje duris atvėrė atnaujintas pagrindinis tinklo „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) restoranas Lietuvoje. Naujoje vietoje – Gedimino pr. 5, įsikūręs restoranas renovuotas atsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas, naudojant kuo natūralesnes medžiagas. Nauja, moderni erdvė aprūpinta skaitmeniniais kioskais ir meniu stendais, siekiant sukurti kuo daugiau patogumo klientams.
Iš Gedimino pr. 1 į Gedimino pr. 5 persikėlusiame ir atnaujintame restorane klientai ras visus populiariausius „KFC“ patiekalus: vištienos kibirėlius, garsųjį „Zinger“ sumuštinį ir kitus lankytojų pamėgtus gaminius, paruoštus iš lietuviškos vištienos. Praėjusiais metais vien Lietuvoje buvo parduota per 150 tonų, o visose Baltijos šalyse – 300 tonų „KFC“ vištienos.
„Matome, kad lietuviai tikrai mėgsta gerą traškią „KFC“ vištieną, todėl džiaugiamės galėdami atidaryti atnaujintą, miestiečių jau pamėgtą modernų „KFC“ restoraną, kuris įkurtas beveik toje pačioje jiems pažįstamoje vietoje. Jis suprojektuotas ir įrengtas taip, kad pilnai atitiktų šiuolaikinius klientų poreikius. Kartu su išskirtinio skonio „KFC“ patiekalais, naujausiomis technologijomis bei aukščiausiais saugos standartais, sieksime užtikrinti geriausią klientų patirtį. Tikime, kad naujasis restoranas taps viena mėgstamiausių miesto erdvių įvairaus amžiaus žmonėms“, – sakė „KFC Baltics“ valdybos narys Mauri Dorbek.
Klientų saugumas – „KFC“ restoranų prioritetas. Tad nors karantino ribojimai šalyje ir švelninami, „KFC“ vadovaujasi tinklą valdančios kompanijos „Yum! Brands“ pasauliniais saugos standartais. Todėl svečių saugumas atnaujintame restorane užtikrinamas ne tik remiantis šalies Vyriausybės, bet ir pasaulinėmis rekomendacijomis.
„KFC“ prekės ženklas ypač greitai vystosi Vidurio ir Rytų Europos regione, o vis svarbesnį vaidmenį vaidina Baltijos šalys, įskaitant ir Lietuvą. Baltijos šalyse šiuo metu yra 7 restoranai, iš jų 3 – Lietuvoje. Šiuo metu visuose restoranuose Baltijos šalys dirba 155 darbuotojai.
Atnaujintas restoranas Lietuvoje yra dalis ambicingos „KFC“ plėtros strategijos Baltijos šalyse. Per ateinančius dvejus metus planuojama plėsti tinklą iki 20 „KFC“ restoranų, sukuriant per 500 darbo vietų. Sparčiai verslą plėtojančios Estijos pramogų bendrovės „Apollo Group“ artimiausiuose planuose – dviejų „KFC“ restoranų atnaujinimas Lietuvoje – Vilniuje ir Panevėžyje, ir 4 nauji restoranai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje 2021 metų pirmoje pusėje.
Vilniau širdyje duris atvėrusiame „KFC“ restorane yra 57 sėdimos vietos. Klientams restoranas atvertas kasdien nuo 10 valandos ryto iki 22 valandos vakaro.
Kontaktai:
Indrė Giedrytė
Rinkodaros vadovė
„KFC Baltics“
+370 659 47 662
Apie „KFC“
„KFC“, valdomas kompanijos „Yum! Brands“, yra pasaulinis vištienos restoranų tinklas, turintis turtingą, dešimtmečius trunkančią sėkmės istoriją. Viskas prasidėjo nuo vieno virėjo, pulkininko Harlando Sanderso, daugiau nei prieš 75 metus savo virtuvėlėje išradusio garsųjį slaptą „originalų receptą“, kurį sudaro 11 žolelių ir prieskonių. Šiandien daugiau nei 23 000 restoranų ir daugiau nei 140 šalių visame pasaulyje mes vis dar vadovaujasi pulkininko sėkmės formule, o „KFC“ šefai kepa ir gamina skaniausią rankų darbo traškią vištieną.
Apie „Apollo Group“
Estijos pramogų bendrovė „Apollo Group“ valdo „Apollo“ prekės ženklo knygynus ir kino teatrus, pramogų centrus „O’Learys“, „Blender“ sulčių barų tinklą, ledaines „IceCafe“, „KFC“ restoranų tinklą, itališko maisto restoranus „Vapiano“ ir filmų platinimo bendrovę „Baltic Film Distribution“. Pagrindiniai „Apollo Group“ akcininkai – Margus Linnamae ir Ivara Vendelinas.
Pranešimą paskelbė: Sandra Paškauskaitė, UAB „INK agency“