Verslas

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupės žiniasklaidos planavimo partneriais tapo „Carat Lietuva“

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo geriausią pasiūlymą pateikusi agentūra „Carat Lietuva“, priklausanti tarptautiniam tinklui „Dentsu Aegis Network“.

„Carat Lietuva“ žiniasklaidos planavimo paslaugas teiks „Vilniaus prekybos“ įmonėms: „Maxima LT“, „Eurovaistinė“, „Ermitažas“  ir „Akropolis group“.

„Po šešerių metų laikotarpio keičiame žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančią agentūrą. Šiemet mūsų rengiamame konkurse geriausią pasiūlymą pateikė bendrovė „Carat Lietuva“. Bendradarbiavimo sutartis su partneriais bus pasirašyta dviejų metų laikotarpiui, – sako Lukas Radžiūnas, „Vilniaus prekybos“ Korporatyvinių ryšių ir komunikacijos vadovas.

Nuo 2016 metų sausio „Vilniaus prekybos“ įmonių grupės žiniasklaidos planavimo partneriai buvo agentūra „Inspired UM“.

„Esame dėkingi savo ilgamečiams partneriams už jų indėlį ir profesionalumą. Kartu dirbome, augome ir įveikėme ne vieną iššūkį. Į pokyčius visuomet žiūrime kaip į galimybę“, – dėkoja L. Radžiūnas.

Šiemet pasiūlymai dalyvauti konkurse dar rugpjūčio pabaigoje buvo išsiųsti penkioms žiniasklaidos planavimo agentūroms, į antrąjį etapą buvo pakviestos dvi agentūros.

Konkurso dalyvius vertino tarptautinės žiniasklaidos audito įmonės „Media Path“ atstovai bei „Vilniaus prekybos“ įmonių “Maxima LT”, „Eurovaistinė“, „Ermitažas“ ir „Akropolis group“ rinkodaros bei komunikacijos vadovų komanda.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą