UAB „Vildika”, gaminanti medinius ir tiekianti metalinius biuro baldus bei įvairias kėdes, atnaujino Vilniaus baldų saloną, o kartu pakeitė ir prekybos bei darbo su klientais stilių. Rudenį pakeitusi verslo filosofiją ir logotipą bei kitas įvaizdžio detales, bendrovė šiuos pokyčius perkėlė į salono erdvę, parodydama pirkėjams, jog nuo šiol jie aptarnaujami kitaip. Dabar „Vildika” ne tik prekiauja atskirais biuro baldais, bet ir suteikia klientui galimybę vienoje vietoje įsigyti visus įstaigai reikalingus baldus: įvairios paskirties stalus ir kėdes, medines ar metalines dokumentų spintas, seifus, kėdes ir t.t. Tai ir atsispindi naujajame salone, kurio išplėsta erdvė suskirstyta taip, kad sukurtų atskirų darbo vietų pojūtį. Toks ekspozicijos išdėstymas klientui leidžia lengvai įsivaizduoti, kaip atrodys jau įrengtas jo biuras. Pagal profesionalių architektų parengtą projektą atnaujinta ekspozicija salono lankytojus skatina ratu apeiti visą saloną ir susipažinti su jame siūlomais gaminiais. Robertas Lazauskas, „Vildikos” direktorius, pažymi, kad šį „skanų”, anot naujosios bendrovės verslo filosofijos, baldų pateikimą salone papildo draugiška aplinka – čia klientams įrengtas kampelis su spauda ir įvairia informacija, salono konsultantams darbo vieta, kur juos iš karto pamato duris pravėręs būsimasis pirkėjas. Čia baldai ne tik parduodami, bet pirkėjams teikiamos ir nemokamos konsultacijos juos pasirenkant bei išdėstant kliento biure. Naujo įvaizdžio kūrimas: salono atnaujinimas, logotipo ir su juo susijusių elementų (iškabų, užrašų ant automobilių, vizitinių ,blankų ir kt.) keitimas, pagal naują filosofiją sukurta interneto svetainė –bendrovei kainavo beveik 200.000 Lt. Taip pat ką tik išleisti „Vildikos” nauji „Kėdžių centro” bei atnaujintas biuro, darbastalių, seifų, persirengimo spintelių, medicininių ir kitos paskirties metalo bei medinių baldų katalogai. Lėtėjant šalies ekonomikai ir mažėjant įmonių pirkimams „Vildika” ėmė aktyviau dirbti su privačiais klientais, nes tiki, kad jų dalis rinkoje bus reikšminga. Tęsdama atsinaujinimą bendrovė sausį Vilniuje įrengs saloną, kuris specializuosis prekiauti namų biurams ar darbo vietoms reikalingais baldais. Didesnę jo dalį užims kėdės. Anot R.Lazausko, specialistų konsultacija renkantis darbo kėdę itin svarbi, nes neatsižvelgiant į žmogaus ūgį, svorį, figūrą, darbo pobūdį parinkta kėdė, ypač jei sėdima ilgai, kenkia sveikatai. Tokiam baldui parinkti reikia įvertinti žymiai daugiau parametrų nei, pvz., darbo stalui. Be to, kėdės yra keičiamos žymiai dažniau nei kiti biuro baldai. Toks persiorientavimas, taip pat bendrovės vidaus reorganizacija, R.Lazausko įsitikinimu, leis sulaukti geresnių laikų ir išsaugoti verslą neprarandant darbuotojų. O įgyvendindama sau išsikeltus nuoseklumo, dėmesingumo ir dorybės principus, bendrovė po dvejų metų tikisi atsidurti tarp biuro baldų gamintojų ir pardavėjų lyderių. Nuo 1996 m. veikianti UAB „Vildika” biuro baldų ir „Kėdžių centrų” salonus turi Vilniuje bei Klaipėdoje, o medinių baldų gamyklą – Vilniaus rajone. Įmonėje dirba daugiau kaip 100 žmonių. Bendrovės apyvarta 2007 m. buvo 22,5 mln. Lt, 2006 m. – 16,7 mln. Lt, 2005 m. – 12,7 mln. Lt, 2004 m. – 9,2 mln. Lt.