Biuro baldai gali būti „skanūs”, teigia medinius baldus gaminanti bei metalinius biuro baldus ir įvairios paskirties kėdes parduodanti sostinės UAB „Vildika”. 12 metų veikianti bendrovė, nusprendė keisti verslo filosofiją ir pasinaudoti pasikeitusia ekonomine situacija. Robertas Lazauskas, „Vildikos” direktorius, teigia, kad keisti bendrovės veiklos ir bendravimo filosofiją paskatino klientų apklausa bei kintanti verslo aplinka. Paaiškėjo, kad klientams jau neužtenka tik dalykiško „valdiško” bendravimo, bet reikia sąžiningo, patikimo bei kompetentingo patarėjo renkantis baldus ar įsirengiant visą biurą „žmogaus veiklai draugiškais baldais”. Ieškantiems baldų klientams taip pat svarbu ne tik jų kokybė, bet ir kaip patraukliai, „skaniai” jie pateikiami. Todėl bendrovė rekonstruoja savo saloną Vilniuje, iš esmės atnaujina ekspoziciją tinklalapyje, rengia spaudai savo produkcijos naujo dizaino katalogą. Pasak R.Lazausko, nelengvu ekonomikai laikotarpiu aktyvesni rinkodaros veiksmai įmonei padeda tapti labiau matoma. Kitas tyrimų rezultatų padiktuotas „Vildikos” strateginis sprendimas – suteikti klientams akivaizdžios papildomos naudos, pvz., taupyti jų laiką ir lėšas biurams įrengti. Vadovaujantis šiuo principu užsakovams nemokamai parengiami darbo vietų sprendimo variantai, o gerokai išplėtus asortimentą įsirengiantieji biurus visus baldus ir aksesuarus gali pigiau pasirinkti iš vienų rankų – nuo medinių korpusinių iki metalinių dokumentų spintų bei seifų ir įvairių paskirčių kėdžių. Vien kėdžių modelių siūloma daugiau kaip 1.500. „Vildika” pernai pasistatė naują automatizuotą gamyklą, kurioje gali tenkinti gerokai sudėtingesnius ir individualizuotus užsakymus mediniams biuro baldams. „Bendrovės kolektyvas dabar gyvena su nauju šūkiu ir vizija: „Darbo diena draugauti”, t.y. draugiški santykiai kuriami ir tarp „Vildikos” darbuotojų, ir partneriškai bendraujant su klientais, stengiantis jiems įrengti kaip galima „draugiškesnę” darbo aplinką, kad jie į darbą eitų ne atkentėti 8 valandas, o kūrybiškai bendrauti su kolegomis”, – tvirtina R.Lazauskas. Buvęs „švelnus ir ramus” „Vildikos” logotipas taip pat iš esmės perkurtas – į „veržlesnį ir draugiškesnį klientams”, kuris atspindi naują bendrovės veiklos etapą. Nuo 1996 m. veikianti „Vildika” medinių ir metalinių biuro baldų bei „Kėdžių centrų” salonus turi Vilniuje ir Klaipėdoje, o klientus jais aprūpina visoje Lietuvoje. Įmonėje dirba daugiau kaip 100 žmonių. Pernai bendrovės apyvarta buvo 22,5 mln. Lt, 2006 m. – 16,7 mln. Lt, 2005 m. – 12,7 mln. Lt, 2004 m. – 9,2 mln. Lt.