• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Šalyje švelnėjant karantinui, „Kauno Akropolis“ vėl atveria duris – ką būtina žinoti vykstantiems apsipirkti?
  • Mokslo ir verslo bendradarbiavimas kuria naujos kokybės žemės ūkio realybę
  • Seimo Ateities komitetas: skaitmenizacijos procesui trūksta politinės lyderystės

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Seimo Ateities komitetas: skaitmenizacijos procesui trūksta politinės lyderystės
  • 15 metų IT srityje dirbanti Maija: aplinkiniai vis dar stebisi moterimi IT
  • Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

Vietinio transporto tendencijos keičiasi: įsigyti naujus vilkikus skatina noras sutaupyti

Vietinio transporto tendencijos keičiasi: įsigyti naujus vilkikus skatina noras sutaupyti

Lietuvos ir kitų Baltijos šalių krovinių pervežimo rinkose vis dar įprasta veiklą vykdyti ne naujomis, o naudotomis transporto priemonėmis. Daugelis čia veikiančių įmonių įsitikinusios, kad toks pasirinkimas – ekonomiškai naudingesnis. Visgi eksploatuojant naudotas transporto priemones ne visuomet pavyksta veikti taip pat pelningai, kaip ir naudojant naujas. 

Plėtojant verslą derėtų apsvarstyti daugybę aspektų. Vienas svarbiausių – kokioms užduotims atlikti įsigyjamos transporto priemonės. Pastebima, kad būtent nauji vilkikai yra ne tik patogesni, saugesni, bet ir didina įmonės efektyvumą bei gerina darbo kokybę. 

Naujomis transporto priemonėmis – dažniausiai tik į Vakarus 

Nors naujoms transporto priemonėms įsigyti reikia didesnių pradinių investicijų, jos po truputį tampa apsvarstytu ir pasiteisinusiu sprendimu – krovinių pervežimu užsiimančios įmonės Lietuvoje vis dažniau seka Vakarų Europos šalių pavyzdžiu. 

O naudotas transporto priemones Lietuvoje eksploatuojančios bendrovės įsitikinusios, kad šis pasirinkimas leis sutaupyti, – finansinis aspektas svarbus, nes dažnai techninė transporto priežiūra atliekama paties personalo pajėgomis ir resursais. Nors pokyčiai krovinių pervežimo rinkoje daromi atsargiai, vis dėlto jie pastebimi. 

Kaip teigia logistikos įmonės „Baltic Logistics Solutions“ (BLS) transporto vadovas Baltijos šalims Viktoras Šinkariovas, naujas transporto priemones dažniau renkasi į darbą Vakaruose besiorientuojantys vežėjai, ir tai lemia kelios priežastys. 

„Svarbu, kad bet kurioje Europos vietoje sugedus naujam vilkikui būtų galima kreiptis į transporto gamintojo servisų tinklą. Be to, klientai Vakarų Europoje kelia aukštesnius reikalavimus ir mažiau toleruoja prastovas“, – teigia pašnekovas. 

Sprendimas, pasiteisinęs praktikoje 

Anot specialisto, užsiimant vietiniais ar netolimais pervežimais ir įvykus gedimams, naudotas transporto priemones paprasta grąžinti į įprastas remonto vietas. Visgi, neturint galimybės transporto priemonių taisyti sertifikuotuose servisuose, nesiryžtama automobilių siųsti tolimais atstumais. 

Pašnekovo patirtis rodo, kad naudotos transporto priemonės ilgalaikėje perspektyvoje ne visuomet yra įvairiapusiškai pagrįstas pasirinkimas konkretiems verslo poreikiams tenkinti net ir veikiant geografiškai siauresnėje srityje. 

„Nepaisant to, kad daugiausia pervežimų atliekame Baltijos šalyse, jau seniai pastebėjome, jog veiklą vykdyti labiau apsimoka naudojant naujas transporto priemones. Dar prieš 15 metų savo parką pirmą kartą atnaujinome įsigydami 10 vilkikų, o kiek vėliau pirkome sunkvežimių. Nuo to laiko transporto priemonės keičiamos kas 5–6 metus. Mūsų teoriniai modeliavimai pasitvirtino, todėl šią praktiką taikome iki šiol“, – sako V. Šinkariovas. 

Prastovos – žaidimas su ugnimi

V. Šinkariovo teigimu, krovinių pervežimo versle tvarkaraštis yra itin intensyvus ir kiekviena minutė kainuoja didžiulius pinigus. Norint tiksliai organizuoti darbo procesą ir išvengti netikėtumų, būtina patikima technika. 

„Savo automobilių parką stengiamės išnaudoti maksimaliai – vilkikai per mėnesį nuvažiuoja ir 22 tūkst. km, o jų resursas – maždaug 1 mln. kilometrų. Dirbdami tokiu tempu naudotas transporto priemones turėtume keisti kone kas metus. Mūsų maršrutai suderinti taip, kad laiko improvizuoti turime vos 30–60 min. per parą. Todėl mums reikia technikos, kuria pasitikėtume, – būtent nauji vilkikai garantuoja patikimumą, taip pat našumą ir patogumą vairuotojams“, – kalba dar praėjusį mėnesį 7 naujus „Scania“ vilkikus įsigijusios įmonės atstovas. 

Vairuotojai kuria aukštą pridėtinę vertę 

Nauji sunkvežimiai pasižymi ne tik didesniu degalų naudojimo efektyvumu, bet ir atitinka šiuolaikiškus saugumo, taip pat ir ekologijos standartus. Ne mažiau svarbu tai, kokią įtaką naujos ir patogios, poreikius atitinkančios transporto priemonės turi vairuotojams. 

Anot V. Šinkariovo, tokie rodikliai kaip klientų pasitikėjimas, vairuotojų nusiteikimas, nors ir sunkiai išmatuojami tiksliais skaičiais, bet neabejotinai daro teigiamą įtaką darbo kokybei. 

„Vairuotojų kaita 2020 m. buvo mažesnė nei 5 proc. Stabili komanda mums yra vienas pagrindinių aspektų, siekiant tobulinti paslaugų kokybę. Šitaip išvengiama papildomų laiko sąnaudų, kurių prireikia naujiems nariams įtraukti į veiklos procesus. 

Nauji sunkvežimiai yra vienas iš būdų, padedančių išlaikyti mažą vairuotojų kaitą. Į veiklą įtraukdami naują darbuotoją, pirmuosius 2–3 mėnesius sulaukiame 70–80 proc. produktyvumo. Todėl naujo darbuotojo ugdymas lemia papildomus kaštus, kuriuos galime prilyginti mėnesiniam patyrusio vairuotojo atlygiui“, – sako BLS atstovas V. Šinkariovas. 

Pastebimai mažėja avarinių situacijų kelyje 

Daugybę valandų kabinoje praleidžiantiems vairuotojams automobilis dažnu atveju tampa namais. Vakaruose populiariausios 4–6 savaičių vairuotojo kelionės, mažiau nutolusiose šalyse 2–3 kartus trumpesnės, per savaitę vairuojant 45 valandas. 

Dėl to sunkvežimių gamintojai nuolat skiria didelį dėmesį vairuotojų darbo ergonomikai, kad dirbti būtų lengviau, o poilsis teiktų komfortą. 

„Kaskart atnaujinant transporto priemones tobulinama ir įranga – sunkvežimiai tampa patogesni ir saugesni, įdiegiamos papildomos saugumo priemonės, kaip juostų ar atstumų palaikymo funkcijos. O štai naudoti vilkikai, nors akylai prižiūrimi, yra mažiau patikimi – stabdžiai, vairavimo mechanizmai yra ne tokie efektyvūs kaip naujų vilkikų. Visa tai gali lemti net mažą sekundės dalį, kuri itin svarbi susidarius ekstremaliai situacijai. 

Analizuodami vairuotojų elgesį kelyje pastebime, kad naujesniais vilkikais važiuojantys vairuotojai patiria vidutiniškai 2–3 kartus mažiau avarinių situacijų nei vairuojantys senesnius, atstumo ir juostų atpažinimo įrangos neturinčius vilkikus“, – pasakoja V. Šinkariovas.  

Papildoma informacija:

Vilius Aleksandravičius, marketingo projektų vadovas
Mob. + 370 656 58 449

El. p. vilius.aleksandravicius@scania.lt 

„Scania“ yra viena didžiausių pasaulyje transporto sprendimų teikėjų, kartu su savo partneriais ir klientais kurianti tvarią transporto sistemą. 2019 m. įmonė pardavė 91 700 vilkikų, 7 800 autobusų bei 10 200 pramoninių ir jūrinių variklių. Pardavimo pajamos pernai siekė daugiau nei 14,34 mlrd. eurų, iš kurių apie 20 proc. sugeneravo teikiamos paslaugos.

1891 m. įkurta „Scania“ šiandien veikia daugiau nei 100 šalių ir joje dirba 51 000 darbuotojų. Moksliniai ir eksperimentiniai tyrimai bei naujų produktų kūrimas sukoncentruoti Švedijoje ir padaliniuose Brazilijoje bei Indijoje. Gamyba vyksta Europoje, Lotynų Amerikoje, Azijoje, regioniniuose gamybos centruose Afrikoje, Azijoje ir Eurazijoje.

UAB „Scania Lietuva“ prekiauja naujais ir naudotais sunkvežimiais bei autobusais, siūlo jų finansavimą ir draudimą, atlieka techninės priežiūros ir remonto darbus autorizuotuose įmonės servisuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, teikia ekonominio vairavimo, transporto parko valdymo, tachografo ir kitas paslaugas.

 

Pranešimą paskelbė: Virginija Sližauskaitė, UAB „INK agency“

Rekomenduojame
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40
 
UVA/UVB SPF30 Powder Me SPF Dry Sunscreen Biri mineralinė pudra nuo saulės 17.5g
2021 03 09   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • KARTOJAMA: Minėsime Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos 31-ąsias metines

  • Estijos pensijų reforma: įmokas atsiėmė per 100 tūkst. estų, jiems prognozuojamos galimai liūdnos pasekmės

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT