Įvairenybės

„Vičiūnų grupė” skelbia milijardinę apyvartą ir siekį tapti pasauliniu maisto pramonės prekiniu ženklu

„Vičiūnų grupės” nekonsoliduota apyvarta per 2007 m. siekė 1,35 mlrd. Lt. Grupė užsiima eksportu į 38 pasaulio šalis. „Vičiūnų grupę”, įkurtą 1991 m., sudaro 29 kompanijos: 5 gamybinės, 11 distribucinių, logistikos ir nekilnojamojo turto bei 13 prekybinių įmonių. Viso „Vičiūnų grupėje” dirba per 6500 darbuotojų.

Iš viso „Vičiūnų grupė” pagamina 100 tūkst. tonų maisto produktų per metus. Vakarų Europoje „Vičiūnų grupė” daugiausiai parduoda Prancūzijoje – tai sudaro 44% visų pardavimų regione. Rusijoje parduodama 52% visos į Rytų Europą eksportuojamos produkcijos, o Centrinėje Europoje pagal pardavimus pirmauja Lenkijos (25%) bei Serbijos (18%) rinkos.

„Vičiūnų grupė” metų pradžioje išsikėlė tikslą tapti pasauliniu maisto pramonės prekiniu ženklu, o Baltijos šalyse mūsų tikslas yra tapti geriausiu maisto prekiniu ženklu. Tai, kad jau dabar kiekvienoje iš Baltijos šalių „Viči” yra labiausiai atpažįstamas prekinis ženklas tarp žuvies produktų, mums teikia daug vilčių ir galimybių. Šią sėkmę labai norime pakartoti ir pasauliniu mastu”, – teigia „Vičiūnų grupės” pagrindinis akcininkas ir valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Visvaldas Matijošaitis
„Vičiūnų grupės“ valdybos pirmininkas

Parašykite komentarą