Verslas

Vestuvės Lietuvoje – medaus mėnuo svetur

Š. m. liepos-rugpjūčio mėnesiais apie 5 proc. poilsiautojų sudaro jaunavedžiai – tokį skaičių tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR skelbia, remdamasis oficialiais duomenimis, tačiau spėjama, kad įskaitant neprisipažinusias poras, realiai jų būna net iki 7 proc. Kaip rodo vienos „medaus kopinėti” vykusios poros patirtis, tokio pasirinkimo jie linkėtų visiems jaunavedžiams jau vien dėl netikėto dėmesio, kurio jie sulaukė visos kelionės metu. „Kodėl į užsienį? Norėjosi medaus mėnesį sutikti išskirtinėje aplinkoje, kur nevaržomai galima pabūti dviese, nėra jokių pažįstamų žmonių bei rūpesčių. Norėjome tiesiog mėgautis saule, šilta jūra, kalnais ir vienas kito draugija”, – teigė švęsti medaus mėnesio į Turkiją su žmona vykęs Mantas Parčiauskas. Jaunavedžiai laiką leido Kemero kurorte, kuris pasižymi nuostabia gamta bei patraukliomis ekskursijomis. Tačiau jaunieji sulaukė ir papildomų malonių staigmenų. „Pajutome išskirtinį dėmesį, nes vos tik atvykus į viešbutį, administracija pasirūpino puikiu kambariu su įspūdingu vaizdu pro langą. Taip pat labai nustebome, kai pirmąjį vakarą į kambarį mums atnešė butelį vyno su užkandžiais”, – pasakojo M. Parčiauskas. Paklaustas, kodėl pasirinko kelionę būtent su TEZ TOUR, jaunavedys atsakė, kad tai nebuvo pirma kelionė su šiuo kelionių organizatoriumi ir visuomet likdavo patenkintas gautomis paslaugomis. Kaip pasakojo TEZ TOUR rinkodaros vadovė Irma Korsakaitė, labiausiai jaunavedžiai nustemba išgirdę orlaivio įgulos pasveikinimą skrydžio metu, be abejo, jie patiria ir išskirtinį dėmesį visą likusią kelionę. „Džiugu, kad poros pasitiki mumis, kaip kelionių organizatoriumi, pačiais svarbiausiais savo gyvenimo momentais, todėl tikimės, kad ir nedidelės smulkmenos nudžiugina švęsti vykstančias poras”, – sakė I. Korsakaitė. Visada stengiamasi pasirūpinti, kad švęsti medaus mėnesio atvykusi pora gautų komfortišką ar net gėlėmis išpuoštą viešbučio kambarį, kuriame dažniausiai patiekiama vaisių, torto, šampano ar vyno. Pastebėta, kad jaunavedžiai labiau linkę rinktis prabangesnius, į romantiškas keliones orientuotus viešbučius. Jie net specialiai segmentuojami į skirtus jaunoms poroms, vestuvėms bei „medaus kopinėtojams”. Švęsti medaus mėnesio dažniausiai vykstama į Kretą bei Turkiją, renkamasi ir Egiptą bei Tenerifę, o žiemą šia proga itin populiarus Tailandas. Apie TEZ TOUR Nuo 1994 m. dirbantis tarptautinis kelionių organizatorius, vienijantis 20 tarptautinių kompanijų. TEZ TOUR Lietuvoje nuo 2003 m. sėkmingai organizuoja keliones į Turkiją, Egiptą, Graikiją, Ispaniją, Tailandą, Kubą, Dominikos Respubliką ir kitas šalis. 2008 m. TEZ TOUR Lietuva apyvarta buvo 198 mln. litų. Bendra TEZ TOUR ir Amara viešbučių tinklo apyvarta 2008 m. siekė 5 mlrd. litų, o pelnas – 151 mln. litų. TEZ TOUR indėlis sudarė didžiąją minėtų rodiklių dalį: apyvarta – 4,6 mlrd. litų, o pelnas – 85,4 mln. litų. Operatyviai dirbdamas su moderniausia įranga, TEZ TOUR siūlo ypač greitą vietų lėktuvuose ir viešbučiuose rezervavimą, saugų ir kokybišką pervežimą oro transportu. Kiekvienoje šalyje sutinkančiąsias atstovybes turintis TEZ TOUR garantuoja kelionių saugumą ir patikimumą, o profesionalūs TEZ TOUR gidai – gausius ir neišblėstančius įspūdžius. Ir visa tai tam, kad poilsis būtų malonus ir nepamirštamas.

Parašykite komentarą