Kuomet kišenėje milijoninės investicijos, galima suktis plačiai – reklaminės kampanijos televizijoje, radijuje, spaudoje ir pan. Tačiau ką daryti smulkiajam verslui ar tik veiklą pradėjusiai įmonei ar individualiai dirbančiam specialistui? Nors sakoma, “geram daiktui reklamos nereikia”, tačiau jei apie jus nebus informacijos, vargu ar kas patieks klientus ant sidabrinio padėkliuko. Visgi išradingieji randa būdų kaip pigiai ar nemokamai išnaudoti interneto suteikiamas galimybes. Šiuo metu informacija yra aukso vertės, o informacijos nebuvimas – garantuoti nuostoliai. Ne veltui sakoma, jog jei tavęs nėra internete – tavęs nėra visai. Ir nors daugelis gali ginčytis, kam nedideliam „garažiuku” vadinamam autoservisui reikalinga reklama internete ar nuosavas tinklalapis, tačiau informacijos paskelbimas atitinkamuose portaluose ir tiems “garažiniams” atneša…
Reklama internete: seo, adwords ir kiti interneto burtažodžiai
Reklama internete įsiveržė į verslo pasaulį palyginti neseniai, tačiau jau spėjo pakeisti sąvokos „reklama“ reikšmę. Jei anksčiau apie save galima buvo skelbtis tik televizijoje, laikraščiuose, radijuje, tai dabar reklamos galimybės išsiplėtė neribotai. Internetas žavi savo lankstumu, prisitaikymu prie reklamdavio poreikių, galimybe diferencijuoti potencialius klientus. Tačiau kalbant apie reklamą internete derėtų aptarti keletą svarbiausių kanalų ir būdų, kurie aktualūs verslui būtent šiandien bei teikia didžiausią naudą. Tai optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) bei Google reklama (Adwords). Optimizavimas paieškos sistemoms arba paprasčiausiai SEO(ang. Search Engines Optimization) yra esminė marketingo dalis. Dauguma verslininkų susikūrę naują tinklalapį susiduria su esmine problema – kaip pritraukti klientų. Vien tinklalapio egzistavimas negarantuoja jo sėkmės. Statistiškai 90 % lankytojų…
Daugėja verslininkų, suvokiančių „Google AdWords” reklamos privalumus
Interneto marketingo sprendimus siūlanti SEOPRO.LT, savo komandoje turinti sertifikuotus „Google AdWords“ reklamos specialistus, pastebi, kad daugėja verslininkų, suvokiančių reklamos internete svarbą naujųjų technologijų amžiuje. Andrius Senkus, SEOPRO.LT vadovas, teigia, kad pajuto ryškų klientų susidomėjimo siūloma reklamos programa „AdWords“ padidėjimą ir aiškina pozityvius pasikeitimus tuo, kad Lietuvos verslo atstovai, stiprėjant konkurencijai dėl kiekvieno kliento, atsigręžė į interneto teikiamas galimybes. Pasak jo, interneto reklama tampa pagrindine reklamos forma dėl itin plačių reklamos galimybių, žemesnės nei kitų reklamos formų kainos bei aukšto reklamos matomumo. Anot Andriaus Senkaus, internetu naudojasi daugelis įvairių paslaugų ir prekių vartotojų, reklamos kaina nepriklauso nuo paros laiko, priešingai nei televizijoje ir yra pranašesnė už spaudą dėl didesnės auditorijos. Didelė…