IT naujienos,  Verslas

Reklama internete: seo, adwords ir kiti interneto burtažodžiai

Reklama internete įsiveržė į verslo pasaulį palyginti neseniai, tačiau jau spėjo pakeisti sąvokos „reklama“ reikšmę. Jei anksčiau apie save galima buvo skelbtis tik televizijoje, laikraščiuose, radijuje, tai dabar reklamos galimybės išsiplėtė neribotai. Internetas žavi savo lankstumu, prisitaikymu prie reklamdavio poreikių, galimybe diferencijuoti potencialius klientus. Tačiau kalbant apie reklamą internete derėtų aptarti keletą svarbiausių kanalų ir būdų, kurie aktualūs verslui būtent šiandien bei teikia didžiausią naudą. Tai optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) bei Google reklama (Adwords).

Optimizavimas paieškos sistemoms arba paprasčiausiai SEO(ang. Search Engines Optimization) yra esminė marketingo dalis. Dauguma verslininkų susikūrę naują tinklalapį susiduria su esmine problema – kaip pritraukti klientų. Vien tinklalapio egzistavimas negarantuoja jo sėkmės. Statistiškai 90 % lankytojų į svetainę ateina iš paieškos sistemų (Google, Yahoo, Rambler, Yandex ir kt.) Tačiau ką tik sukurta svetainė retai užima aukščiausias pozicijas paieškos rezultatuose. O juk žmonės dažniausiai peržvelgia pirmuosius 10-15 paieškos rezultatų. Tad siekiant efektyviai ir ilgam laikui įsitvirtinti aukščiausioje paieškos sistemos rezultatų vietoje –  SEO optimizacija.

SEO procesą sudaro išorinis ir vidinis SEO. Tai virtinė darbų, pradedant nuo rinkos ir konkurentų analizės, nuorodų tinklo kūrimu, SEO straipsnių rašymu, baigiant tinklalapio programinio kodo tobulinimu. Tai užtrunka, rezultatai pasimato ne iškart, tačiau tai ilgalaikė investicija, kuri tikrai atsiperka.

Norintys greitesnių rezultatų renkasi Google reklamą. Nors paieškos sistemų yra daug, tačiau neginčijamai populiariausiai yra Google, tad ir reklama joje yra labiausiai vertinama. Google Adwords reklamos įrankis leidžia pirkti reklamą pagal atrinktus raktažodžius, kurie geriausiai apibūdina verslo sritį. Potencialus tinklapio lankytojas paieškoje įvedęs susijusį raktažodį reklamą pamato pirmiausia – ji būna tarp pirmų paieškos rezultatų bei paryškinta. Kiek potencialių klientų pamatys reklamą priklauso tik nuo tinkamo raktažodžių parinkimo bei reklamai skiriamo biudžeto.

Apibendrinant, reklama internete suteikia daug galimybių verslui iškilti bei greitai pasiekti potencialų klientą. Tereikia tinkamai pasirinkti reklamos strategiją bei pasirinkti partnerius, kurie padės užtikrinti reklamos ar SEO optimizacijos efektyvumą.

Parašykite komentarą