2011 m. sausio 18 d., Vilnius. Vienoms draudimo bendrovėms klientus viliojant išskirtinėmis paslaugomis, o kitoms siekiant pabrėžti savo kosmopolitiškumą, laimi tos, kurios yra tiesiog patikimas partneris. Tai atskleidė tyrimas, kurį draudimo bendrovės „Seesam Lietuva“ užsakymu atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Lietuviams labiausiai rūpi, ar bendrovė yra patikima, o tokie bruožai kaip išskirtinumas lieka svarbiausių idealios draudimo bendrovės savybių sąrašo pabaigoje. „Tyrimas atskleidė, kad tokios ideologinės draudimo bendrovių vertybės kaip demokratiškumas ar kosmopolitiškumas lietuviams nėra įdomios. Jų taip pat nedomina ir pačias bendroves apibūdinančios ir jų identitetus kuriančios savybės – draugiškumas ar išskirtinumas. Lietuvos gyventojams tereikia, kad bendrovės būtų profesionalios, stabilios, saugios ir patikimos,“ – apie tyrimo…