• Bankai ir Draudimas

    „Aviva Lietuva“: gyvybės draudimo veiklos apimtys išaugo daugiau nei per pusę

    Per pirmus penkis šių metų mėnesius (sausis – gegužė) „Aviva Lietuva“ naujai pasirašytų gyvybės draudimo įmokų suma metams sudaro 10,8 mln. litų, tai yra 59 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kai naujai pasirašytos įmokos metams sudarė 6,8 mln. litų. „Vien šiemet, per 5 pirmuosius mėnesius, mūsų įmonę pasirinko beveik 9 tūkstančiai Lietuvos žmonių. Tokį spartų įmokų augimą didžiąja dalimi nulėmė daugiau nei 2 kartus išaugusios vienkartinės įmokos. Tačiau reikšmingas ir periodinių įmokų indėlis: lyginant šių ir praėjusių metų penkis mėnesius periodinės įmokos išaugo beveik trečdaliu, – sako bendrovės „Aviva Lietuva” generalinė direktorė Asta Grabinskė. Pasak A. Grabinskės, jau galima drąsiai teigti, kad krizė įveikta ir bendrovė pagal…

  • Bankai ir Draudimas

    Tyrimas: lietuviams svarbiausias draudimo bendrovės patikimumas

    2011 m. sausio 18 d., Vilnius. Vienoms draudimo bendrovėms klientus viliojant išskirtinėmis paslaugomis, o kitoms siekiant pabrėžti savo kosmopolitiškumą, laimi tos, kurios yra tiesiog patikimas partneris. Tai atskleidė tyrimas, kurį draudimo bendrovės „Seesam Lietuva“ užsakymu atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Lietuviams labiausiai rūpi, ar bendrovė yra patikima, o tokie bruožai kaip išskirtinumas lieka svarbiausių idealios draudimo bendrovės savybių sąrašo pabaigoje. „Tyrimas atskleidė, kad tokios ideologinės draudimo bendrovių vertybės kaip demokratiškumas ar kosmopolitiškumas lietuviams nėra įdomios. Jų taip pat nedomina ir pačias bendroves apibūdinančios ir jų identitetus kuriančios savybės – draugiškumas ar išskirtinumas. Lietuvos gyventojams tereikia, kad bendrovės būtų profesionalios, stabilios, saugios ir patikimos,“ – apie tyrimo…

  • Bankai ir Draudimas

    „Seesam Lietuva“ ir LiJOT tirs jaunimo požiūrį į saugumą bei atsakomybę

    Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT) pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį su ne gyvybės draudimo bendrove „Seesam Lietuva“. Šis bendradarbiavimas neapsiribos tik draudimo paslaugomis – partneriai jau planuoja aktyvius veiksmus, tarp kurių numatyti jaunimo nuomonių tyrimai ir edukacinės programos. „Kalbėdami apie jaunus žmones draudikai dažnai taiko stereotipus, jog jaunimas nesirūpina ateitimi, nėra atsakingas, o draudimas jam visiškai neįdomus. Norime būti bendrove, su kuria lengva bendrauti visiems – taip pat ir jaunimui. Bendradarbiavimas su LiJOT suteiks galimybę tiesiogiai bendrauti su jaunais žmonėmis ir juos pažinti“, – sako „Seesam Lietuva“ direktorius Marius Daugintis. LiJOT ir „Seesam Lietuva“ jau šią vasarą planuoja atlikti internetinį tyrimą apie jaunų žmonių pomėgius bei poreikius, požiūrį į saugumą ir…