• Verslas

    Didėjanti konkurencija skatina atsigręžti į klientus

    Kiekviena įmonė, plėtojanti savo verslą ir siekianti sulaukti didesnio klientų srauto, turi rūpintis savo klientų poreikiais ir atitikti visus jų lūkesčius. Ypatingai daug dėmesio aptarnavimui turėtų skirti įmonės, kurių pagrindinė interesų sritis – įvairios paslaugos Vilniuje, Kaune, Panevėžyje ar kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kadangi čia klientai būna patys išrankiausi, o konkurencija pati didžiausia. Autoservisas Vilniuje ar kitame didmiestyje privalo ne tik kokybiškai atlikti savo darbus, bet ir maloniai bendrauti su klientais – jei tokiame autoservise apsilanko vairuotojas, ketinantis suremontuoti savo automobilį, darbuotojai privalo atsižvelgti į jo nuomonę ir pasiūlyti bent kelias detalių ar įrangos alternatyvas, kad žmogus galėtų išsirinkti tai, kas jam geriausia. Šioje įmonėje apsilankęs vairuotojas turi jaustis laukiamas,…