Valstybė vienam sparčiausiai augančių ekonomikos sektorių – skaitmeninėms kūrybinėms industrijoms – šiuo metu skiria pernelyg mažai dėmesio. Pasak asociacijos „Mediapolis“, vienijančios šioje srityje veikiančius asmenis, vadovės Agnės Zalanskaitės, sprendimai susiję su skaitmeninėmis kūrybinėmis industrijomis dažniausiai yra lėti ir nesistemingi.
„Šiuo metu dažnai įmonės buriasi į kūrybinių industrijų klasterius dėl asmeninių verslininkų iniciatyvos, o ne dėl to, jog tai skatintų valstybė. Tačiau mes tikimės, jog pirmieji žingsniai šios srities politikoje bus sėkmingai tęsiami ir ateinančius metus. Beje, problema slypi ir tame, jog tai – visiškai nauja ekonomikos sritis, todėl ir pačios įmonės dažnai neidentifikuoja savęs kaip šios srities veikėjų“, – asociacijos metiniame visuotiniame susitikime teigė A.Zalanskaitė.
Vienas svarbiausių asociacijos strateginių tikslų, kuris dar kartą buvo patvirtintas penktadienį vykusiame asociacijos „Mediapolis“ visuotiniame narių susirinkime, didinti žinomumą bei suvokimą apie šį sektorių. „Tam šiemet pasitelkėme pirmą kartą surengtą festivalį „Pixel“ bei skaitmeninių kūrybinių industrijų apdovanojimus „Pixel Awards“, kurie, tikimės, taps tradiciniais“, – komentavo A.Zalanskaitė.
Šį penktadienį vienerius veiklos metus atšventusios Lietuvos skaitmeninių kūrybinių industrijų asociacijos „Mediapolis“ metiniame visuotiniame narių susirinkime buvo priimta metinė veiklos bei finansinė ataskaitos, patvirtinti kitų metų veiklų planai bei priimti kiti svarbūs sprendimai.
Per pirmuosius veiklos metus asociacija vykdė visuomenės švietimo programą, surengė skaitmeninių kūrybinių industrijų festivalį „Pixel“, kuris spalio mėnesį į 32 renginius dešimtyje Vilniaus vietų subūrė per 1500 kino, naujųjų technologijų, reklamos, komunikacijos, dizaino ir kitų sričių specialistų.
Kitąmet „Mediapolis“ planuoja tęsti savo strateginių uždavinių įgyvendinimą: kartu su asociacijos nariais kurti tarpdisciplininius kūrybinių industrijų produktus, tęsti šiuo metu įgyvendinamus projektus, organizuoti skaitmenines kūrybines industrijas populiarinančius renginius, kitą rudenį suorganizuoti antrąjį festivalį bei apdovanojimus „Pixel“ bei atstovauti skaitmeninių kūrybinių industrijų sektorių politiniu lygmeniu.
Asociacija „Mediapolis“ – tai skaitmeninių kūrybinių industrijų srityje veikiančius fizinius ir juridinius asmenis vienijanti organizacija, įkurta 2011 m. Asociacijai priklauso kino, integruotų media produktų, informacinių technologijų, kompiuterinių žaidimų, mobiliųjų programėlių, TV laidų, animacinių filmų kūrėjai, 3D architektai, kino studijos, nepriklausomi menininkai, mokslininkai ir kitų sričių profesionalai.