Verslas

Valentino dieną šluoja braškes ir prezervatyvus

Prekybininkai pastebi, jog kasmet, artėjant Šv. Valentino dienai, pirkėjai išleidžia vis daugiau pinigų mieloms smulkmenoms ir saldumynams. Tiesa, be saldumynų, įsimylėjėliai taip pat šluoja braškes bei prezervatyvus, lepinasi egzotiškais patiekalais ir stengiasi kurti romantišką aplinką namuose. Tokias meilės dienos šventimo tendencijas rodo pastarųjų kelių metų prekybos tinklo „IKI“ pardavimų duomenys.
„Braškės – tai Valentino dienos uoga, jų pardavimai šventės dieną pakyla iki 60 proc. Taip pat ketvirtadaliu išauga prezervatyvų pardavimai, o įvairių žvakių – apie 3 kartus. Tai rodo, jog lietuviai kasmet Valentino dieną ruošia ne tik egzotiškų patiekalų vakarienes, bet ir dairosi įvairių afrodiziakų, kuria romantišką aplinką namuose“, – teigia prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis.
Prekybos tinklo „IKI“ duomenimis, Šv. Valentino savaitės konditerijos skyriaus pardavimai pernai metais išaugo apie 10 proc., o Valentino dieną tortų buvo parduota beveik dvigubai daugiau nei įprastą dieną. Prieš ir per Valentino dieną ypatingo pirkėjų dėmesio įprastai sulaukia ir saldainių bei šokoladų lentynos. Šiai dienai ruošiasi ir gamintojai, kurie siūlo rinktis iš itin plataus asortimento proginių saldainių – pastebima, kad pirkėjai įsimylėjėlių dieną dažniau renkasi neįprastai supakuotus brangesnius saldumynus. Prekybos tinklo pardavimų statistika rodo, kad įsimylėjėlių dienos proga nuperkama kasmet vis daugiau šokolado – pastaraisiais metais pardavimų skaičius augo nuo 10 iki 15 procentų. Tokio pat augimo tikimasi ir šiemet.
„Šiais metais Valentino dienai kepsime širdies formos tortus su specialiais papuošimais. Pastebime, jog pirkėjai dažniausiai šiai šventei renkasi prabangiau atrodančius, brangesnius, tačiau mažesnio dydžio tortus – labiau tinkančius porai“, – teigia A. Petraitis.
Prekybos tinklo duomenimis, populiariausia Valentino dienos dovana – parfumerija, kurios pardavimai kasmet šiuo periodu išauga beveik dvigubai. Įvairių Valentino dienos suvenyrų paklausa praėjusiais metais išaugo net pusantro karto, lyginant su 2013 metų tuo pačiu laikotarpiu. Iš jų perkamiausi buvo raktų pakabukai, rašikliai su širdutėmis, pakabinamos ir priklijuojamos širdutės.
„Pastarųjų metų pardavimų statistika rodo, kad kasmet dovanos Valentino dienos proga darosi vis brangesnės, pirkėjai šiai dienai ruošiasi beveik kaip Kalėdoms. Tuo tarpu mažosios dovanėlės perkamos, jei ši diena yra darbo dieną – tuomet vaikai mokyklose bei suaugę darbe keičiasi smulkmenėlėmis ir sveikina vieni kitus“, – pastebi prekybos tinklo atstovas.

Parašykite komentarą