Verslas

Vadovai labiausiai domėjosi darbuotojų motyvavimu stingant lėšų

Tarptautinės verslumo savaitės metu surengta vieša paskaita „Kaip motyvuoti žmones, kai biudžetas tuščias” sulaukė daugiausia vadovų dėmesio. Projekto metu Vilniuje ir Kaune įvyko keturios vadovams skirtos viešos paskaitos, sulaukusios jų susidomėjimo – į paskaitas registravosi virš 700 žmonių, iš jų pusė norėjo sužinoti apie darbuotojų motyvavimą. Verslo bendruomenės atstovams Verslumo savaitės renginiai buvo suorganizuoti pirmą kartą. Paskaitų metu ISM lektoriai-konsultantai dėstė apie projektų valdymą, kūrybingumą ir verslumą organizacijose, post-recesinį vartotoją. Verslumo savaitės renginiai pritraukė daugiau įmonių Šiais metais vykusi Tarptautinė verslumo savaitė Lietuvoje pritraukė daugiau nei pernai įmonių-partnerių – paskaitas skaitė, bendrus projektus su studentais kūrė bei į savo organizacijos vidų pakvietė daugiau kaip 30 įmonių atstovai. Studentai turėjo galimybę padirbėti tokiose bendrovėse kaip „Rimi Lietuva”, „Blue Bridge”, „Plius.lt” ir kitose. Pasak ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų prodekanės Jolitos Butkienės, įmonės sunkmečiu ieško alternatyvių komunikacijos būdų su būsimais specialistais ir vartotojais, taip pat aktyviau dalyvauja socialinėse veiklose bei ieško galimybių darbuotojų motyvacijai padidinti. Studentams įdomiausia – gyvai pabendrauti su sėkmingų įmonių vadovais Verslumo savaitės renginiai, skirti studentams, taip pat buvo organizuojami pirmą kartą – praėjusiais metais visos veiklos buvo orientuotos į moksleivius ir mokyklas. Visiems Lietuvos studentams įvyko 4 vieši renginiai – patirtimi dalinosi UAB „Gaumina”, „KPMG Baltics”, „Jaunimo iniciatyva”, „Tele2” atstovai. Į šias paskaitas susirinko apie 400 studentų. Tradiciškai vykstantis „Pardavimų GURU” konkursas sulaukė virš 500 dalyvių. Lietuvos laisvosios rinkos institutas kartu su „Advance Advice” surengė specialius projektų rengimo mokymus. Verslumo savaitės metu buvo įgyvendinti projektai su įmonėmis, sutikusiomis studentus įsileisti į vidų ir suteikti galimybę dirbti su vadovais. „Studentai turėjo unikalią galimybę stebėti, kaip mūsų bendrovėje yra priimami vadybos sprendimai, ir mokytis vadovavimo niuansų. Dalyvavome ir rėmėme šį projektą, kadangi matome jaunų žmonių potencialą bei verslo ir akademinės bendruomenės bendradarbiavimo perspektyvumą”, – pažymėjo bendrovės „Rimi Lietuva”, kartu su ISM organizavusios projektą „Rimi vadovų mokykla”, generalinis direktorius Tony Holmberg. Į projektą „Patirk”, kurio metu studentai bendravo su organizacijų vadovais, įsitraukė įmonės „Blue Bridge”, „Plius.lt”, Kauno oro uostas, kelionių agentūra „Aš keliauju”. Mokyklose surengta beveik 1000 renginių Verslumo savaitės partnerio „Drąsinkime ateitį” duomenimis, prie projekto prisijungė 193 mokyklos, moksleiviams surengusios 985 su verslumo ugdymu susijusius renginius. Aktyviausiai dalyvavo Kauno apskrities mokyklos, kurios organizavo 167 renginius. Pačia aktyviausia dalyve išrinkta Marijampolės Liudvinavo Kazio Borutos vidurinė mokykla, savo moksleiviams surengusi susitikimus su verslininkais ir ekskursijas į įmones, blusų turgų bei specialias pamokas apie asmens finansus bei taupymą.

Parašykite komentarą