Įvairenybės

Už neišsamią reklamą apie koncertą skirta bauda

Konkurencijos taryba priėmė nutarimą dėl UAB „Zepter International” TV ir radijo kanaluose, prekybos centrų informaciniuose ekranuose ir dienraštyje skelbtos Laimos Vaikulės koncerto, vykusio 2007 m. spalio 14 d. „Siemens” arenoje, reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Koncerto reklamą, kurioje buvo praleista informacija apie renginio metu vyksiantį bendrovės platinamos produkcijos pristatymą, Konkurencijos taryba pripažino klaidinančia reklama. Už Reklamos įstatymo 5 straipsnio nuostatų pažeidimą reklamos davėjai – bendrovei „Zepter International” skirta 10 000 Lt bauda.

Pagal vartotojo skundą atlikus tyrimą nustatyta, kad renginio-koncerto „Zepter pristato Laimos Vaikulės šou” reklama buvo neišsami ir todėl galėjo suklaidinti reklamos vartotojus, norinčius aplankyti koncertą, bei paveikti jų ekonominį elgesį priimant sprendimus ar veiksmus, susijusius su bilietų į šį koncertą įsigijimu. Koncerto pradžios teko laukti dvi valandas, apie ką koncerto reklamoje nurodyta nebuvo. Renginys „Siemens” arenoje prasidėjo 18.00 val., tačiau Laimos Vaikulės koncertas – 20.00 val., kadangi iki dainininkės pasirodymo vyko „Zepter” produkcijos pristatymas ir buvo pasirašinėjamos produkcijos pirkimo-pardavimo sutartys.

Siekiant, kad reklama neklaidintų vartotojų, joje turi būti nurodomos visos papildomos su renginiu susijusios sąlygos. Tirtoje reklamoje nebuvo nurodyta, kad Laimos Vaikulės koncertas įvyks vėliau, nei skelbiama reklamoje, kadangi prieš koncertą vyks „Zepter” produkcijos pristatymas. Neturėdamas tokios informacijos vartotojas, sumokėjęs už bilietus į koncertą, pagrįstai tikėjosi pamatyti dainininkės koncertą reklamoje nurodytu laiku.

Konkurencijos tarybos atstovė spaudai

Palmira Kvietkauskienė

Parašykite komentarą