• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Ketvirtoji aplinkos viceministrė – ilgametę patirtį sukaupusi aplinkos inžinierė
  • Dėl Atliekų rūšiavimo centrui išduoto taršos leidimo – komisijos tyrimas
  • Maistą gaminantys robotai ir muziką kuriantis dirbtinis intelektas – kaip gyvensime 2025-aisiais?

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Maistą gaminantys robotai ir muziką kuriantis dirbtinis intelektas – kaip gyvensime 2025-aisiais?
  • Pažinkite savo darbuotojus: kas slepiasi po X, Y ir Z kartomis
  • Patarimai darbdaviams, kaip efektyviau organizuoti darbo pokalbį nuotoliniu būdu

„Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą ir parduotuves

Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą. Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers preky-bos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose. Visas šias parduotuves atidaro ir valdys pardavimo partneriai.

„Pastaruosius keletą metų „Utenos trikotažas“ sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją – investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosa-vus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus – vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis. Senasis prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m. kaip įmonės logotipas ir puikiai tiko to laikmečio bendrovės firminių parduotuvių formatui. Tačiau šiandien mes fokusuoja-mės į produktų ir prekinio ženklo įvaizdžio kūrimą, o ne į nuosavų prekybos taškų steigimą, todėl kilo poreikis atsinaujinti,“ – pokyčius komentuoja generalinis „Utenos trikotažo“ direktorius Algirdas Šabūnas.

Nuo šiol visus lietuviško trikotažo gaminius, skirtus tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms, žymės modernus grafinis sprendimas, skiemenimis per dvi eilutes iliustruojantis žodį „Utenos“. Atsinaujins ir „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjeras – nauji sprendimai bus pritaikyti tiek bendrovės valdo-mose, tiek per pardavimo partnerius veikiančiose „Utenos trikotažo“ parduotuvėse. Parduotuves pagal naująją interjero koncepciją planuojama atnaujinti iki 2017 metų pabaigos.

„Matome mūsų pirkėjų ir partnerių susidomėjimą „Utenos trikotažo“ produkcija, todėl ieškojome sprendimo, kuris atitiktų šiandienines drabužių prekės ženklų tendencijas, o parduotuvių vizualinė koncepcija įgalintų toliau plėsti pardavimo partnerių tinklą. Be to, „Utenos trikotažo“ produkciją pla-nuojame pristatyti kitoms Baltijos šalims, todėl reikėjo pagalvoti ir apie prekių ženklams keliamus tarptautinės rinkos reikalavimus,“ – priduria A. Šabūnas.

Naująjį prekių ženklą kurį laiką lydės ir įprastas „Utenos trikotažo“ prierašas, todėl pirkėjai su per-mainomis bus supažindinami pamažu. Į prekės ženklo atnaujinimą bendrovė ketina investuoti apie 60 tūkst. eurų.

„Utenos trikotažas“ yra didžiausia ir viena moderniausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė, kuriai taip pat priklauso bendrovės „Šat-rija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), yra SBA koncerno dalis. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius „Ute-nos trikotažas“ įmonių grupės pardavimai pasiekė 16,7 mln. Eur, grupė uždirbo 994 tūkst. Eur veiklos pelno.

Bendrovė „Utenos trikotažas“ šiuo metu valdo „Utenos“ ir „About“ mažmeninės prekybos prekių ženklus. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius jų pardavimai, lyginant su 2015 m., augo 32 proc. ir šiuo metu sudaro 12 proc. viso įmonės pardavimų portfelio.

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2016 11 24   Eglė Rakauskaitė
  Marketingas
  • Duris atvėrė LEU ikimokyklinio ugdymo įstaiga

  • „Senukai“: Kalėdų prekyba – įsibėgėjo

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.