Tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics” duomenimis, UAB „Fazer kepyklos” Lietuvos duonos rinkoje pardavimo verte 2010 m. balandžio-rugsėjo mėn. laikotarpiu užėmė 9,11% ir šiuo metu rinkoje yra trečia. Bendrovės tamsios duonos rinkos dalis pardavimo verte tuo pačiu laikotarpiu buvo 6,7%, o šviesios duonos – 12,15%. Pareitą savaitę UAB „Fazer kepyklos” Kaune lankėsi Žemės ūkio ministras Kazys Starkevičius ir viceministras Aušrys Macijauskas. Susitikimo metu buvo aptarta „Fazer kepyklos” veikla, situacija duonos rinkoje bei duonos kainų pokyčiai. Ministras pabrėžė, jog Lietuvoje veikia daugiau nei 100 duoną gaminančių įmonių, ir rinkoje galima rasti tiek pigios, tiek brangesnės duonos. „Kai kitos įmonės pradėjo brangint duoną, „Fazer kepyklos” buvo gera išimtis”,- teigė K. Starkevičius. „AC Nielsen Baltics” duomenimis, 2009 m. gruodžio mėn. – 2010 m. rugsėjo mėn., lyginant su tokiu pat laikotarpiu pernai, vidutinė šviesios duonos kaina Lietuvoje nukrito 15,9%, tamsios duonos – 8,8%, o duonos bendrai – 12%. Minėtu laikotarpiu vidutinė duonos kaina Lietuvoje buvo mažesnė nei kitose Baltijos šalyse: Latvijoje duona buvo 10,9%, o Estijoje – 6,4% brangesnė. UAB „Fazer kepyklos”, prekiaujanti duona, pažymėta „Gardėsio” ženklu, teigė, jog jų vidutinė duonos kaina 2010 m. sausio – rugsėjo mėn. yra 9% mažesnė, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pasak „Fazer kepyklos” prekybos direktoriaus Mindaugo Snarskio, net ir sunkiu ekonominiu laikotarpiu kokybiški ir išskirtiniai „Gardėsio” gaminiai yra paklausūs. Tai parodo ir UAB „Fazer kepyklos” rinkos dalies augimas šiais metais. UAB „Fazer kepyklos” paskaičiavimai dalinai paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso Duonos kategorijos duomenimis už 2008-2010 metus (2008 metų gruodžio 1 d. – 2010 rugsėjo 30 d.) (Autorinės teisės © 2010, The Nielsen Company). Mažmeninės prekybos indeksas apima hipermarketus, supermarketus, tradicines dideles ir mažas maisto prekių parduotuves. Į tyrimą neįtraukiami pardavimų rezultatai kituose kanaluose (turgus, didmeniniai pardavimai, viešbučiai, restoranai, kavinės, specializuotos parduotuvės ir kt.).