VILNIUS, gruodžio 3 d. – Lietuvos gyventojams svarbiausia gyvenime – pramogos, parodė tyrimų bendrovės „GfK” naujos metodikos vartotojų tyrimas „GfK Roper Consumer Styles”. Šis tyrimas leidžia ne tik išsamiai charakterizuoti tikslines auditorijas, bet ir palyginti atskirų regionų, šalių bei pasaulio rodiklius. Tyrimas yra atliekamas 38 šalyse penkiuose žemynuose. „Tyrimo rezultatai atskleidžia skirtingų regionų ar šalių gyventojų požiūrį, įpročius, vertybes bei gyvenimo būdą, – teigia „GfK” atstovė Agnė Ambrazevičienė. – Pavyzdžiui, Lietuvos gyventojų vertybių sistemoje ypač reikšmingas malonumas, vadinasi ir jų vartojimo įpročiams, pasirinkimams šis faktorius labai svarbus. Vartotojų gyvenimo būdo tyrimai parankūs rinkodaroje, kai reikia išsiaiškinti specifinius klientų poreikius ar adaptuoti tarptautinių kompanijų strategijas.” Tyrimo duomenimis, malonumas, atlygis pagal nuopelnus bei tradicijos statistiniam Lietuvos gyventojui yra svarbiau nei vidutinis Baltijos šalių (Lietuva, Latvija, Estija) šios kategorijos rodiklis. Statusas bei individualumas respondentams Lietuvoje atrodo mažiau reikšmingi nei bendras šios kategorijos Baltijos šalių indeksas. Anot A. Ambrazevičienės, Latvijos piliečiai vertybes rikiuoja priešingai nei lietuviai – jiems svarbiausia statusas, individualumas ir religingumas. Malonumas ir atlygis pagal nuopelnus Lietuvos kaimynams statistiškai reikšmingai mažiau svarbūs nei Baltijos šalių tos pačios kategorijos vidurkis. Estijos piliečiai labiausiai vertina atlygį pagal nuopelnus, pagarbą vyresniems, pareigą. Mažiau nei statistiniam Baltijos šalių gyventojui Estijos respondentams svarbu išvaizda, religingumas. Pasaulio kontekste Baltijos šalių gyventojai išsiskiria kaip labiau vertinantys pasitenkinimą darbu bei materialinį saugumą. Jei saviraišką darbe ir materialinį saugumą pasaulyje vertintume 100 procentų, tai Baltijos šalių gyventojams pasitenkinimas darbu yra 13 proc. svarbesnis, o materialinis saugumas – 12 proc. Tokios vertybės kaip aplinkosauga, taupumas, ambicijos, internacionalizmas, individualumas, atlygis pagal nuopelnus, socialinė tolerancija, malonumas, mokymasis, religingumas Baltijos šalių gyventojams yra mažiau svarbios nei vidutinis pasaulio rodiklis. Tyrimo metu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje buvo apklausta po 1000 respondentų. Apie „GfK CR Baltic” „GfK CR Baltic” priklauso vienai didžiausių pasaulyje rinkos tyrimų kompanijų grupei „GfK”. Ši grupė daugiau kaip 100 šalių jungia 115 kompanijų ir daugiau kaip 9070 darbuotojų. Pagrindinė „GfK CR Baltic” veiklos sritis – ad–hoc rinkos tyrimų planavimas ir vykdymas prekybos, farmacijos, finansinių ir kitokių paslaugų srityse. Įmonė taip pat vykdo visuomenės nuomonės tyrimus. Naudojant šiame pranešime pateiktą informaciją nuoroda į „GfK CR Baltic” būtina.
Related Posts

Odontologai atsisako mokesčio – ryžosi šimtatūkstantiniams nuostoliams
2020 06 01
Apklausa: daugiau nei pusė gyventojų šiemet planuoja kalėdinėmis dovanomis pasirūpinti dar neįpusėjus gruodžiui
2023 12 05