Verslas

Tyrimas: 9 iš 10 tėvų prekes mokyklai renkasi kartu su vaikais

Dauguma mokyklinio amžiaus vaikus auginančių tėvų rugpjūtį skiria pasirengimui naujiems mokslo metams. Lietuvoje atliktas tyrimas atskleidė, kad 8 iš 10 tėvų į mokyklinių reikmenų paieškas leisis su pilnu arba daliniu prekių sąrašu, o pasirengimo mokyklai biudžetas vienam vaikui dažniausiai sieks nuo 51 iki 100 eurų.

„Mokyklinėms prekėms skirtas išlaidas galima sėkmingai valdyti. Visų pirma, reikėtų susidaryti sąrašą ir peržvelgti geriausius pasiūlymus. Savo ruožtu, mūsų komanda, siekdama patenkinti skirtingus klientų poreikius ir norus, šiemet atrinko daugiau negu 3 tūkst. mokyklai skirtų prekių ir per 100 prekės ženklų. Mokyklinės mugės startui aktyviai rengėmės ištisą vasarą, tad visi pirkėjai jau nuo liepos 29 dienos galės greitai ir patogiai įgyvendinti savo pasirengimo mokyklai planus – susidėlioti tinkamiausių prekių krepšelį, neišleisdami itin didelių sumų“, – pastebi Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Liepos pabaigoje atlikta apklausa parodė, kad du trečdaliai pirkėjų mokyklinėms prekėms įsigyti renkasi didesnio formato parduotuves, turinčias gausesnį asortimentą. Kaip svarbiausius prioritetus dauguma tyrimo dalyvių pažymėjo kainą, kokybę ir patogumą.

Didžiausia dalis apklausoje dalyvavusių pirkėjų (29 proc.) nurodė, kad apsipirkti mokyklai planuoja rugpjūčio viduryje, rugpjūčio pradžią ir pabaigą mokyklinei mugei rinkosi atitinkamai 23 ir 22 proc. apklaustųjų. Pirkinius į rugsėjį linkęs nukelti tik kas dešimtas pirkėjas.

Svarstydami apie biudžetą didžiausia pirkėjų dalis įvardijo 51–100 eurų sumą, antras pagal populiarumą atsakymas buvo 101–200 eurų. Ketvirtadalis žmonių atsakė, kad šiemet išsivers su 11–50 eurų suma vienam vaikui.

Įvairūs rašikliai, flomasteriai, pieštukai, dažai, sąsiuviniai, pratybos ir aplankalai yra prekės, kurias „Maximos“ klientai yra dažniausiai pasirengę įtraukti į mokyklinių reikmenų krepšelį. Du trečdaliai tėvų pažymėjo, kad artėjant rugsėjui pasirūpins nauja vaiko avalyne ir apranga – tiek sporto užsiėmimams, tiek laisvalaikiui.

Atsakydami, kas padeda susidaryti mokyklai reikalingų prekių sąrašą, tėvai dažnai minėjo mokytojų rekomendacijas ir asmeninę patirtį. Dalis teigė, kad leidžia vaikui pačiam nuspręsti, ko reikės prieš mokslo metus.

„Dauguma (90 proc.) mūsų pirkėjų tvirtina, kad visas ar dalį mokyklai reikalingų prekių perka kartu su vaikais, atsižvelgdami į savo atžalų poreikius ir nuomones. Manome, kad mokyklos laukimas tampa smagesnis, kai vaikas gali rinktis priemones su mėgiamais herojais, gyvūnais ar raštais. Be to, atsižvelgdami į pastarųjų metų patirtį, paruošėme visas mokyklines priemones, kurių gali prireikti tiek einant į mokyklą, tiek mokantis iš namų“, – sako E. Dapkienė. Pasak jos, „Maximos“ Mokyklinėje mugėje pirkėjai ras viską, ko reikia mokslo metų pradžiai – nuo skirtingo amžiaus mokiniams tinkančių kuprinių ir penalų, iki pieštukų, skriestuvų, liniuočių bei sportinių ar laisvalaikio drabužių.

E. Dapkienė atkreipia dėmesį, kad daugiau negu trečdalis tyrimo dalyvių teigė, kad šiemet ieškos vaikui tinkamos kuprinės. Kaip svarbiausią pasirinkimo kriterijų net 2 iš 3 tėvų įvardijo ergonomiką – t. y. ar kuprinės dydis ir svoris atitinka vaiko ūgį, ar ji yra patogi nugarai ir pečiams, ar yra orui laidi bei kietinta kuprinės nugara su tinkleliu ir t. t. „Formuodami mokyklinių prekių asortimentą, ergonomikai ir patogumui mes skiriame ypatingą dėmesį. Juk apskaičiuota, kad 150, o gal net ir 189 dienas mokiniai per visus mokslo metus keliauja į mokyklą ir su savimi nešasi kuprinę. Kuo ji lengvesnė, kuo patogesnė, kuo tvirtesnė, tuo kelias į mokyklą ir iš jos tampa trumpesnis. Taigi ir šiemet pasirūpinome, kad pirkėjai pas mus galėtų išsirinkti ne tik stilingą, gražią, bet ir lengvai nešamą kuprinę“, – priduria „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė E. Dapkienė.

Pasak E. Dapkienės, asortimentas naujai mokyklinei mugei buvo ruošiamas atsižvelgiant ir į tai, kad vieni mokiniai ir vėl grįš į mokyklas, kiti – sės prie mokslų iš namų. Bet kuriuo atveju – Rugsėjo 1-oji yra šventė ir moksleiviams, ir jų tėveliams.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą